eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
Hee Meiden,

Hier even een ontzettend ego-berichtje. Ben bij mijn ouders en wil niet te lang op het forum. Reageren doe ik morgen even, maar wil even mijn verhaal over vrijdag en zaterdag kwijt.

Allereerst natuurlijk het broertje voor die kleine! Ondanks dat ik in mijn gedachte heel graag een meisje wilde, was ik zo ontzettend gelukkig met een zoontje. Het is zo leuk een mannetje voor die kleine. Kunnen ze lekker achter elkaar aanrennen enzo. Het belangrijkste gister was gewoon dat alles er goed uit zag. We hadden een super leuke echografiste, die zo onwijs enthousiast was bij alle bewegingen. En bewegen, dat deed ie! Niet meer normaal. Eigenlijk heb ik geluk dat de placenta aan de voorkant ligt. Ik zou anders al bont en blauw zijn geweest. Ik was zo zenuwachtig voor de echo. Bij die kleine ging ik er zo onbevangen in en nu weet je gewoon wat je hebt en hoe ernstig het ook fout kan gaan. Wat een opluchting is dan zo'n echo.

Vrijdagochtend zijn we nog naar de dokter geweest met die kleine. 's Nachts werden we wakker door een hele akelige hoest. Het leek wel of hij er in bleef! We zaten allebei rechtop in bed en stormde naar beneden (eigenlijk stormde vooral vriendlief naar beneden, ik strompelde op mijn snelst ) We hebben hem toen lekker bij ons in bed genomen en daarna heeft hij goed geslapen. Ik zelf heb ook die verschrikkelijke kriebelhoest. Wat zal ik blij zijn als het weer mooi weer wordt en die virussen gaan weg... Heb er zo'n genoeg van om me niet helemaal 100 % te voelen.

Verder ook meteen weer een verwijzing voor de bekkenfysio gevraagd. Het gaat echt met de dag slechter. Ik voel heel mijn bekken (van voor naar achter en een uitstraling naar mijn rechterbeen tot aan mijn voet) en wat is dat naar zeg. Ik hoop dat ik zo'n band kan ter verlichting. Heb nu zo'n Anita band om, maar dat is meer een versteviging voor je buik. As vrijdag zouden we met vriendinnen naar een feestje gaan, maar ik ben even een sjaak-afhaak. Durf het niet aan om te lang achter elkaar te staan/dansen. Mijn lieve vriendinnetjes gaan nu het plan om gooien en lekker een hapje eten en een avond op bekken-maat organiseren. Echt zo lief!

Nou, dat was een heel ego verhaal. Ik kom snel weer even beppen met jullie.

Soep, bedankt voor het doorgeven van mijn sms!

Liefs Jules

PS. welkom terug lieve Bri!

Oja, over de negende. Mijn ouders zijn echt al vanalles aan het regelen, zo lief. Ze hebben picknicktafels, parasols en plaids geregeld. Zullen we even op gmail een "hoe, wat en hoelaat" lijstje maken? En is het eventueel een idee om de mannen mee te nemen?
Hihi, moet een beetje giechelen bij het idee dat de mannen ook mee kunnen. Maar die van mij vindt dat geloof ik wel goed....

Jules: stom: ik wilde je nog smsen of je teleurgesteld was, ik weet niet of ik je goed genoeg ken om je smsjes op die manier te kunnen lezen, maar ik wist ook dat je een meisje wel echt heel leuk had gevonden. Goed om te lezen dat je zo blij bent en heerlijk dat alles goed is!

Wat lief van je vriendinnen, fijn dat ze zo meedenken. En die bekkenfysio heeft mij heeeel erg geholpen, ik hoop dat dat voor jou ook gaat gelden. Ik zou zo weer naar haar toe gaan als het nodig is!

Gaaf, dat je ouders het zo leuk vinden dat we komen. Kom maar op met dit mooie weer.

Lieve Parel: het is iedereen gegund en jullie hebben met Pareltje ook geduld moeten hebben. En nu is het een grote verrassing, zonder zorgen zwanger geworden, dat is wel te gek, hoor! En ik duim ook voor je lieve vriendin, dat ze maar snel zwanger mag worden! Bahahalen voor je man, lijkt me echt vreselijk, ga je op wintersport, breek je iets. Bah.

Heb je lekker gewandeld?

He Bri: fijn dat je weer thuis bent. Hoe gaat het nu verder met jullie?

Klaver: fijn dat je spullen niet meer gaan passen, haha. Echt zwanger dus!

Es: jek, zo spugen iedere dag. Da's ook niet lekker. En een tweede toont sneller, dus ook jij lekker die fijne kleren weer aan. Ik heb me voorgenomen meer jurkjes te dragen als ik weer zwanger mag zijn. Ga jij nog nieuwe spullen kopen?

Lil: is die kleine alweer een beetje beter?

Ik hoop dat KQ ons kan vinden!!

Mim, hoe gaat het met je harde buiken? Gaat het al beter met rust, of is het nog te vroeg om dat te zeggen?

Ego:

Hier is die kleine over een sprongetje heen, die was me toch sjago te hele week. Nu was ik veel weg, dat kan er mee te maken hebben, maar soepman zat met zijn handen in zijn spreekwoordelijke haar. Gister en vandaag is ze echt weer het zonnetje in huis, ik kan haar wel opvreten. Dan legt ze haar popje in de poppenwagen voordat ze zelf gaat slapen, zo lief. En ze heeft haar eigen gebaartjes om dingen duidelijk te maken, zoals slapen en jas. Daarnet heeft ze lekker 2 boterhammen naar binnen geschoven (eten die van dezelfde leeftijd ook opeens meer dan eerst??) en ligt nu lekker te slapen. We zijn ook echt over naar één slaapje.

Nog even over nuchterheid over zwangerschap: de afgelopen tijd was het zo druk en stressvol dat ik soms ook 'blij' was dat ik nog even niet zwanger was. Ik had nog geen schommelende hormonen, extreme moeheid of andere dingen die me belemmeren. Er is dit weekend ook een last van mijn schouders gevallen. De drukste week van mijn werkende leven tot nu toe is achter de rug. Het is me goed bevallen, alles is heel goed gegaan en ik kan tevreden terug kijken. Toen ik donderdag afsloot en naar huis ging vertrekken dacht ik: en nu kan ik zwanger worden. Alsof het tegengehouden werd ofzo. De vakantie komt er aan, lekker weer in het vooruitzicht en gaan! Ik moet wel zeggen dat er nu ook teleurstelling is, dus ik hoop wel dat het gauw zo mag zijn! Lief hoopt dat ook, hij wil ook erg graag, dus we zijn er helemaal klaar voor.

Qua werk is het gevoel nog gemixt. Er wordt gewerkt aan oplossingen, maar ik voel me er nog niet goed over. Het kost me veel energie en ik baal dat ik nog 2 weken moet werken voordat ik op vakantie kan. Ik sleep me er wel doorheen, en dan is het heeeerlijk ontspannen. Ik heb een zwempak voor soepje gekocht, we kunnen fietsen op en rond het park en gaan bij mijn oma op bezoek. Allemaal leuke vooruitzichten. Mijn verjaardag komt er aan, ook gek.

Es, hoe was het stappen? Ik ben vrijdagavond ook weer eens in de kroeg geweest, op mijn laatste benen, maar ik vond het heerlijk. Lekker biertjes gedronken, gekletst en gisteren hadden we een verrassingsfeestje voor een vriendin. Heb een mooie armband gemaakt!

Ik zet de link wel even op gmail, want zij was heel goed en komt dus ook op locatie.

Zo, ik ga even posten en wat e-mails versturen!

Liefs,

Soep
Hallo lieve allemaal!

Zo, weer een nieuw topic, we schrijven wel veel he?!

Heb nu net even bijgelezen en probeer nu even adequaat te reageren... maar ik lig in bed met de laptop en heb gisteren een heel zwaar feestje gehad.. ik lag pas om 5 uur in bed.. zucht!

Manlief is nu naar een voetbalwedstrijd en zodoende liggen Luuk en ik even te dutten..

Het heeft weer even geduurd met dat schrijven van mij maar ik heb het gewoon druk. Bovendien moet de papa deze afgelopen en komende weken voor een paar dagen naar het buitenland en dan ben ik 's avonds toch wel afgedraaid als ons droppie, die ook in een sprongetje zat en er nu godzijdank weer uit lijkt te zijn, in zijn bedje ligt..

Maar goed, hier alles goed!

Ben ook verkouden maar gaat nu weer beter!

Nog steeds niet zwanger maar mijn ei komt er weer aan.. zul je net zien dat "de maker" in het buitenland zit,, maar ik geloof dat het op de valreep nog net moet kunnen.. Dat hij net op de vruchtbaarste dag terug komt.. haha!

Soep: volgens mij zijn wij er allebei wel nuchter onder. Gewoon nog even geduld hebben!

Bri: weet gewoon niet meer wat ik nog tegen je moet zeggen.

Behalve dat ik gewoon elke keer met je mee baal en ook weer moet zuchten als de rode duivels weer bij je ten tonele verschijnen..

Ga je al actie ondernemen?

Dit duurt echt te lang en hier moeten ze wat aan gaan doen.. X

Jules: gaaf, hoor, twee jongetjes! Voor jou geen strikjes en jurkjes voorlopig! Mooi dat alles goed was!

De "organisatie" van de meeting pakt het goed aan he?

Ik ga straks even naar g-mail voor de catering.. haha

Mannen hoeft van mij niet perse maar als iedereen het wil zeg ik geen nee hoor, dan neem ik hem wel mee als tie wil.. en durft... haha

Parel: van harte hoor! Goede echo! Die man van jou die kan er wat van zonder regenjas, fantastisch! Leuke foto ook op hyves!

Geniet ervan! En ja, je krijgt veel sneller een buik als met de eerste hoor! Wen er maar aan!

Ik ga proberen een dutje te gaan doen.

Ik hoop snel weer hier te zijn!

Nog een hele fijne en zonnige dag!

XXX Jessel
Gefeliciteerd Jules!

Ik weet hoeveel je een meisje zag zitten maar een gezonde, kerel er bij! Ben je niet zo benieuwd wat voor man hier uitkomt? Fijn dat het niet echt een teleurstelling was, was je daar bang voor?

Wat leuk de 9e! het ziet er steeds meer uit dat wij dan niet op vakantie zijn en dan ben ik erbij!

Hier is Lola aan het opkrabbelen maar het is nog niet top. Ze drinkt de laatste dagen vooral s ' nachts om de 2 uur, gisternacht zelfs om het uur en toen werd ik wel een beetje gek *pffff* niet geslapen dus want steeds als ik weg was kwam ze weer.

En weer tiet tijd! (oh ja Parel, de bv loopt goed maar Lola's ziek zijn in combi met regelen, denk ik, maakt het wel zwaar maar we gaan gewoon door hoor!)
Jules, gefeliciteerd met je echo. Wij zijn gewoon jongetjesmoeders... denk ik. Jongetjes zijn echt heel leuk (als ze op die van ons lijken).

Klaver, ook goed nieuws bij jou!

Even ego verder...

Vandaag de hele dag een kater zonder drank. Ik ben echt moe in mijn hele lijf en zwaar misselijk (precies als bij een zware kater) en daarbij een diarree/kramperig gevoel, zonder dat ik ook maar een spoortje diarree heb. Meer dan de halve dag in bed gelegen, en daar had ik dus echt geen tijd voor/ zin in.

En ook komende week is het gekkenhuis op mijn werk, dus ik hoop dat ik er morgen weer ben.

Over de meeting, lil top dat je er waarschijnlijk bij kan zijn!!!

Over de mannen, van mij hoeft het niet. Mijn man vind het wel lekker als ik een (half) dagje weg ben met mannetje, gaat hij lekker sporten. Even tijd voor zichzelf. Maar als alle mannen komen is hij ook wel te porren denk ik. Ik vind het zelf niet echt nodig omdat je er al niet aan toekomt om alle meiden echt te spreken en dan zijn er ook nog de mannen om te spreken. Of wilden we ze alleen als oppas/catering laten aanrukken, dat kan natuurlijk wel... haha....
Nog even over de echo en het geslacht. Ik was zelf, voor dat we gingen (en dan heb ik het echt over een paar dagen er voor) ook een beetje bang dat ik teleurgesteld zou zijn als het een jongen zou zijn. En dan bedoel ik met teleurgesteld vooral dat ik het jammer zou vinden dat het geen meisje zou zijn. In de eerste plaats ging het mij natuurlijk gewoon om de gezondheid. Het grappige was dat toen zij zei dat het jongetje was, ik wel een gat in de lucht kon springen. Helemaal niet teleurgesteld. Eerder het tegenovergestelde. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe een tweede jongetje er uit gaat zien. Hoe hij zal zijn. Of hij op die kleine zal lijken en of ze, net als mijn vriend en zijn broers aan alles gaan sleutelen wat maar te besleutelen is. Wat me vooral leuk lijkt van een meisje is de jurkjes die ik voor haar kan naaien, me helemaal uitleven met alles wat roze en roesjes heeft en natuurlijk de naam die al op de plank ligt, maar verder kan ik eigenlijk geen onderscheid maken tussen welk geslacht ik het liefste zou willen. Vriendlief had precies hetzelfde. (behalve dan dat hij geen jurkjes wilde gaan naaien )

Klaver, echt super gefeliciteerd met je goede echo! Wat onwijs fijn toch allemaal. En die kleine klaver dus ook al zo verkouden. Hier begint die kleine er nu echt een beetje overheen te raken. Dat gevalletje donderdagnacht is, denk ik, zo’n laatste hoest-bom geweest ofzo.

Es, we hadden ons beter eFFFe schimmelen kunnen noemen . Fijn dat het bij jou de goede kant op gaat. Hopelijk blijft het nu weg. Ik ga morgen de VK eens bellen over dat slijm. Het is ff weg geweest, maar nu weer in alle hevigheid terug. Overigens zonder andere symptomen.

Ik had met 9 weken al weer mijn positiebroek aan. Heerlijk. Het groeit nu gewoon heel erg hard. Schijnt normaal te zijn bij een tweede. Hoe was het stappen?

Parel, jij verdient het gewoon om zwanger te zijn hoor! Lief dat je zo mee voelt met je vriendin, maar ook jij hebt het bij jou eerste zwangerschap niet makkelijk gehad. Dat ging ook niet zomaar. Fijn trouwens dat de jeuk weg is! Volgens mij is de schimmel weer naar z’n baasje in Spanje

Wens parel-man maar veel sterkte… balen zeg. Oja, is er in jullie kerk een soort opvang voor pareltje of neem je haar gewoon mee in de kerk?

Soep, fijn dat het sprongetje weer over is. Moet wel een beetje lachen om het spreekwoordelijke “met je handen in het haar zitten” van soep-man. Kleine hier eet ook echt als een volwasse kerel. Soms eet hij meer dan ik bij het avondeten. Het zal wel komen omdat ze zoveel meer bewegen nu. Onze kleine is de hele dag bezig en in de weer.

Hopelijk werkt het echt zo: de drukke dingen afwerken en dat het dan gebeurd. Wat gun ik het jou ook!

En wat heerlijk die vakantie in het vooruitzicht. Zit je dan in je vruchtbare dagen? Dat zou wel heel mooi zijn.

Iedereen is dit weekend echt lekker uit z’n bol gegaan volgens mij! Lekker zeg!

Jessel, gaat jouw man op vakantie of moet hij voor z’n werk weg?

Lil, hopelijk draait Lola d’r ritme snel weer om! En wat zou het te gek zijn als je er bij kunt zijn de negende!

Plien, volgens mij zijn wij inderdaad echt jongetjes-moeders. Hoe gaat het nu met je? Is de “kater” een beetje gezakt?
Oja, we zijn trouwens weer helemaal in to namen verzinnen. Overigens ook weer super leuk om te doen. En ik denk dat we er twee hebben. Zal ze even op gmail zetten.
Ohhhhh, stommigheid en nu is alles weg........

Ben vanaf morgen een midweekje naar de kust met manlief. Lekker samen genieten en bekken-aangepaste activiteiten doen.

Bye
Juus, veel plezier!
Man is weg voor werk....

straks kom ik terug hoor!

X Jessel
Mim, ga je het morgen echt echt echt niet met ons delen?
Jules wat klink je heerlijk blij! Fijn gevoel toch? En jongens kun je ook in jurkjes stoppen hoor, mensen zien het verschil het eerste half jaar zeker niet!

Jusa, veel plezier! De laatste keer weg weg met 2en! Whaa!

Es, al verteld dus! Ach nu kun je weer lekker onredelijk zijn zonder dat iemand daar vragen bij stelt; profiteer ervan! Weten leerlingen het ook al?!

Parel, was Jusa ook al schrijft; jullie verdienen het echt hoor! Geniet van het wonder die zo snel kwam! je bent weer zwanger, wat heerlijk! En dat ben je weer zo mooi! Je was zo mooi zwanger!

Soep; vreselijk als de kleine zo narrig is! Ik heb dat nu al met Lola en als ze ouder worden lijkt het me helemaal irritant. Ma goed het zal een reden hebben!

Bijzonder dat je dat zo dacht donderdag en misschien werkt het bij jou ook wel zo, dat je echt echt echt open moet staan voor een zwangerschap. het zou wel bizar zijn als het deze maand raak is, dan heeft je geest je echt geholpen.

En werk is nog niet helemaal ok, balen! Sleep je maar door de komende twee weken heen en dan mag je eindelijk relaxen!

Klaver; hoest met kleintje? Nog steeds zo ziekig? En je opgezetten vetrol, daar moest ik wel even om grinneken Geef/gaf je nog steeds bv?!

Ha Jes, ben je alweer teug?! Ik moest wel lachen om je berichten, ik zie je gewoon heen en weer rennen!

Hier lijkt het weer normaal te gaan. Lola liet er eindelijk eens 5 tussen de voeding dus die helse tijd lijkt over. Ze kwam een paar nachten elk uur of elke twee uur en daarna nog ff rellen dus ik heb nauwelijks geslapen. Nu ben ik weer wat bijgetrokken gelukkig. Ze had het schijnbaar nodig, maar ik was wel moe! Keelpijn lijkt ook over, maar ja hoe weet je dat zeker?

Ze had trouwens ook een groeispurt van de maat 56 rompers van de Hema passen ineens niet meer (en eergister nog wel).

Ze is morgen alweer 3maanden oud!

Vrijdag naar gyn voor een echo, kijken of ik wel helemaal schoon ben omdat ik nog steeds af en toe vloei, ben benieuwd.

Ik weet niet wie het vroeg maar ik/we maken ons geen zorgen over de onderzoeken voor Lola. Haar dimple zal ok zijn, ze kan haar benen goed bewegen dus we gaan ervanuit dat het gewoon een aanleg foutje zonder gevolgen is. Over haar heupen twijfel ik wat, ze heeft ongelijke plooien in haar benen en dat wil nog wel eens een indicatie zijn dat het niet helemaal ok is maar als het zo is dan is het ook op te lossen.

Ik ga madame weer in slaap wiegen. Waarom vechten baby's zo tegen de slaap?! Grrrr.
Ey! tis maandag en dan is het altijd druk hier! Waar zijn julllllliiiiiieeeeeee eeeeeecccccchhhhhhoooooo!
Ja inderdaad, wat is het hier rustiggggggggg (zzzzzzz)

Lil, fijn dat het met lola beter gaat. Laatst hoorde ik van een vriendin van mijn moeder dat ze er pas geleden achter is gekomen dat ze een open rug heeft. Deze mevrouw is 60. Je kunt er inderdaad heel goed mee leven, als het maar niet te laag zit. Hadden ze dat trouwens op de echo al gespot?
Ik zit te werken, lieverds!
....en mijn manlief had de laptop mee voor zijn werk en ik had geen zin om boven te gaan zitten....

Mmmmmmmm waar zal ik beginnen???

Mim morgen de echo (had vandaag in mijn hoofd bij mijn vorige post). Laat je snel even horen hoe het was?

Es: Nog steeds uitgeteld na je stapavond?

Soep: Dus mentaal ook het knopje om nu. You go girl!

En wat moest ik lachen om die komische foto's van jouw duo op de hyves....de schatten!

Jules: Ik ga ook voor mooi weer waarmee alle verkoudheden en andere virussen als sneeuw voor de zon verdwijnen....

Echt grappig hoe je reageerde bij de echomevrouw, ondanks dat je altijd zo hard riep dat een meisje hoog op het verlanglijstje stond. Hartsikke mooi toch!

En als je je uit wilt leven met ruches, lintjes, strikjes enz. dan kun je altijd nog outfitjes maken voor de forummeeting....

Parel: Hoe ziet je vent er nu uit dan??? Al foto's gezien van zijn gehavende lijf en gezicht? Waarom vraag ik dat....

Het beeld van mijn gevallen buurman staat me nog voor ogen en die zag er echt vreselijk geschaafd uit.

Ook sneu dat ie is gevallen aan het begin van zn vakantie!

Bri: Fijn dat je gezond en wel terug bent!

Jessel: Wow 5 uur in je bedje rollen.... dat is voor mij echt lang geleden hoor!

Ik sta trouwens blanco in mannen mee ja/nee met de meeting. In het verleden konden ze niet mee door ruimtegebrek en nu mogen ze bijna niet mee omdat het dan te druk wordt haha.

Denk dat manlief het wel gezellig vindt wanneer alle mannen meegaan, maar vind girls only ook wel prima omdat het al druk genoeg is met zo'n 15 meiden en kids.

Ik voel me vandaag knap kut. Hoofdpijn, misselijk, moe enz.

Heb net een drukke week op het werk en zou woensdagavond ook nog werken. Oef, moet maar even kijken of ik iets kan regelen ofzo.... Man is erg streng voor me (en hij is speciaal voor mij vanavond thuis gekomen in plaats van een etentje van het werk), dus dat helpt!

kus Klaver
Oh nog even een vraagje:

Manlief en ik hebben wat discussie over de nieuwe meisjeskamer voor Klavertje. Volgens manlief heb je geen commode (of iets op die hoogte) nodig waar je Klavertje op kunt verschonen en volgens mij wel . Jullie hebben kindjes van de leeftijd die Klavertje tegen die tijd zal hebben. Wat vinden jullie?
Klaver: ik kan niet zonder commode op de kamer van kleine man. Hij is nu bijna 17 maanden en in de verste verte nog niet zindelijk dus verschonen doen we hier nog wel even. Ik vind het wel heeeel handig om alle doekjes, luiers, crempjes, hydrofielen e.d. in de buurt te hebben. Sterkte trouwens met de hoofdpijn en misselijkheid.

Jules: gefeliciteerd met je goeie echo. En weer een kerel dus! Leuk!!!

Lil: wat fijn dat Lola weer aan het opknappen is. Hier volgen groeispurts ook altijd op een verkoudheid/virus dus het klinkt bekend!

Juus: fijne vakantie. Veel plezier en geniet ervan!

Stapavond was erg leuk. Vermoeiend maar zeker de moeite waard! Binnenkort gaan we weer een keer. Was gisteren wel enorm naar de klote, maar met een avond om negen uur naar bed zijn we er weer vandaag. Ik vind het wel gezellig om alle mannen er ook bij te hebben de 9e. Ik ben dan ook het type; hoe meer zielen etc. Mijn man wil wel mee en wil ook wel een deel cateren. Laat maar weten wat de rest doet.

Meiden ik ga lekker slapen. Morgen weer een drukke (studie)dag.

Tot later,

Kus Es
Klaver: die commode wordt, als ze niet meer verschoond hoeft te worden, een kast met beddengoed, barbies, poppen en andere meisjesmeuk. Ik ben zeker van plan die van Soepje nog lang te gebruiken. Nu staat ze er op met aan- en uitkleden, vindt ze leuker dan zitten en liggen. En ze kan dan goed kusjes geven en knuffelen.

Balen dat je je niet zo lekker voelt! En zorg goed voor jezelf, zeker wat werk betreft.

Es: fijn he, om 9 uur naar bed gaan. Fijn dat je zo'n fijne avond had, ik heb er ook enorm veel energie van gekregen.

Mim: veel plezier morgen!

Hier beetje moe van de eerste werkdag. Ben geloof ik nog niet bij van vorige week. Gelukkig nog maar 3 dagen en dan weer weekend.

En wie had dat gedacht: misschien maak ik binnenkort zelf wel een ketting. Wel van een vast patroon, maar het is een begin, hihi.

O, en ik ben niet in de veronderstelling dat nu mijn hoofd er blijkbaar wel naar staat, ik meteen zwanger ben, hoor. Mocht het wel zo zijn, dan krijgen we een kerstkind.... En we zijn in de derde week van de cyclus op vakantie, meestal kakken we die week weer in, dus nu kunnen we gebruik maken van ons ontspannen gevoel, hoera!

Ik ga er weer vandoor, tot snel!
Joehoe, gevonden!!!

Poeh he, daar heb ik lang over gedaan, bijna 2 maanden, haha.

Schaam me weer diep... maar wat gaat de tijd belachelijk snel!

En ik kan gelijk Es feliciteren, joepie Zwanger en een goede echo, wat geweldig en natuurlijk Parel. Wow, ook al weer zwanger. Wat gaat het weer hard hier met de zwangeren, ik krijg bijna een deja-vu!

Extra dikke knuffel voor Bri.Wat gun ik het je toch meid!!! Ik heb er af en toe geen woorden voor, maar ik leef, ook al ben ik hier niet zo vaak, echt zo met je mee en moet ook vaak aan je denken!!

Ondanks de drukte op het werk en thuis lees ik echt tussendoor snel zo veel mogelijk bij. Dat is dan op het werk en dan in 5 minuten en ik reageer sowieso niet op het werk, wil daar niet inloggen namelijk. Maar was dus wel redelijk op de hoogte, maar het kwam er maar niet van om te reageren.

En nu reageer ik ook al weer niet uitgebreid, maar ik wil gewoon even laten weten dat alles goed is hier en dat ik op de hoogte ben van alle heugelijke belangrijke feiten, zoals goede echo's voor Yasmine en Jules, weer twee jongetjes, echt leuk! En dus helaas ook van de (veel) mindere feiten, helaas weer niet raak voor ons Britje. En helaas ook niet voor Soepje.

Wij gaan waarschijnlijk in of na de zomer voor een tweede prins of prinses. Begin er steeds meer naar toe te leven (vooral het idee van Prinsesje als grote zus en als ik die kleine babietjes zie dan smelt ik helemaal), maar moet er op dit moment nog even niet aan denken om zwanger te zijn, vanwege de drukte op dit moment nog, ik ben niet in de wieg gelegd om te multitasken merk ik.

Kan wel nu al verlangen naar zwangerschapsverlof haha, wat een rust zal dat zijn die paar weken dat je thuis bent en niets hoeft... Ik zou wel even een dag gewoon alleen maar lui willen zijn, heeeeerlijk lijkt me dat. Heb zelfs afgelopen zaterdag gewerkt, terwijl het van dat zalige weer was.

Waanzin.

Dikke kus aan jullie allen, probeer snel weer te schrijven!!
Hier kom ik nog op terug
Klaver, (reageer ik toch even inhoudelijk haha)ik vind een commode toch ook nog wel onmisbaar, hoor. Zou zo snel ook niet weten waar je dat dan wel zou moeten doen, op de grond of op bed? Ach, je verzint altijd wel een oplossing, maar commode vind ik toch wel superfijn en wat Es ook schrijft, het duurt nog wel een jaartje en misschien wel 2 voordat ze zindelijk zijn
Hier kom ik nog op terug
Klaver, ik zou echt niet zonder commode kunnen. Heb eerst gedacht om de commode van die kleine naar de babykamer te verhuizen, maar wij gaan er gewoon nog eentje kopen. Als ik mezelf soms zo zie hannesen op een bed... pfff... ik krijg er pijn van in mijn rug. Mijn advies zou dus, net als bij de andere, zijn: houden die commode!

Hoe gaat het trouwens vandaag?

Es, heeft jouw man nog een sollicitatie lopen? Heerlijk hè, zo'n stapavond. Ik verlang er ook echt weer na, na mijn zwangerschap: lekker biertje drinken en dansen! En dan de dag erna lekker uitbrakken. Ik ga de kleintjes dan zeker uit logeren brengen.

Soep, een kerstkindje. Klinkt goed! En nu nog maar twee dagen werken en dan lekker weekend. Kan me voorstellen dat zo'n drukke week er in hakt en dat je dan nog even een na wee hebt. Succes.

KQ, leuk om van je te lezen. En wat leuk dat jullie in of na de zomer voor een tweede gaan? Kom je trouwens ook de negende?

Hier weinig te melden. Ik heb weer beroerd geslapen door die kriebel in mijn keel. Oh wat verlang ik naar mooi weer en dan vooral een lichaam zonder virussen!

Meiden met bekken klachten. Hebben jullie ooit Ceasartherapie overwogen voor de klachten? Zouden jullie dit aanraden? Wij hebben hier een mevrouw van een Ceasarpraktijk die gespecialiseerd is in bekkenklachten.
Lieve dames: WE HEBBEN EEN DOORSLAPER!

Het mocht ook wel eens een keer maar Lola heeft geslapen van 23 tot 6 en toen weer van 6 tot 8.30 YEAH! Ik voel me gelijk weer fit. Fijn om te zien dat ze het wel kan, ongeacht of ze het nou weer gaat doen of niet.

Haai KQ! Leuk dat je weer ff komt binnenwaaien. Je hoort er ook gewoon bij ongeacht hoe vaak je komt, mooi is dat!

Klaver; klote zeg zo ziekig zijn! Ik kom vanmiddag bij je langsrijden en dan stuur ik goede vibes naar je toe!

Jules; mijn zus heeft goede ervaringen met ceasartherapie en bekkenklachten. Ook na de zwangerschap heeft dat haar oprit geholpen.

Soep; kerst hoogzwanger zijn is zeer romantisch kan ik je vertellen , het is een heerlijke tijd om zwanger te zijn. Kon je het maar plannen he.

Mijn man komt zeker niet mee naar de meet. Hij zegt ' voor zover ik weet heb ik niets gemeen met deze mannen behalve dan dat onze vrouwen op internet met elkaar schrijven' Het is allemaal heel leuk voor mij maar bij gaat liever zijn eigen ding doen.

Maarrrrrr jullie mannen zien vin ik wel leuk

Ik ga twee dagen naar Klaverland dus tot laters!
Gepassioneerde seks verhoogt kans op kinderen

Uitgegeven: 24 maart 2009 10:12

Laatst gewijzigd: 24 maart 2009 10:20

AMSTERDAM - Koppels die graag kinderen willen, doen er verstandig aan om zo wild en gepassioneerd mogelijk de liefde te bedrijven.

Dat verhoogt namelijk de kans op een zwangerschap, zo blijkt uit Brits onderzoek.

Wetenschappers van Sheffield University onderzochten de spermaproductie van mannen in vrijpartijen met een verschillende intensiteit en tijdsduur.

Ze kwamen tot de conclusie dat de proefpersonen tijdens gepassioneerde seks over het algemeen 50 procent meer sperma produceerden, dan tijdens een minder intense vrijpartij. Dat meldt de Britse krant Daily Mail.

Duur

Vooral de duur van een seksueel contact was van grote invloed. Mannen die vijf minuten langer dan normaal de liefde bedreven voor hun ejaculatie, produceerden volgens hoofdonderzoeker Allan Pacey gemiddeld al 25 miljoen extra spermacellen.

Ook de kwaliteit van het zaad was na een intense vrijpartij beter, waardoor de kans op bevruchting van een eicel toenam.

"Stellen die proberen om een baby te verwekken, klagen vaak dat de seks een beetje routinematig en mechanisch wordt", aldus Pacey.

Verkeerde aanpak

"Dat is de verkeerde aanpak. De seks moet juist spannend en wild zijn, alsof ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Dan hebben ze de grootste kans om een baby te krijgen."

Ook het aantal orgasmen dat een vrouw beleeft zou van invloed zijn op een mogelijke zwangerschap. Pacey: "Als een vrouw een orgasme krijgt, dan zorgen de samentrekkingen van de spieren en de veranderingen van druk in haar lichaam er vermoedelijk voor dat het sperma in haar baarmoederhals belandt en uiteindelijk dieper in haar baarmoeder terecht komt."

Ik zeg: aan de bak!

Lil: fijn, een doorslaper! bijzonder moment, en ik duim voor je dat ze het vaker gaat doen!

Geen mannen dan op 9 mei? Wie hakt de knoop door?
he lieve meiden, ben wel bijgelezen hoor en had zondagavond een heel lang stuk geschreven met alle van hartes voor jules en haar mini mannetje en voor klaver en haar goede echo en een superthanks voor topforummer soep voor t nieuwe topic en de tabel en met beterschap voor alle schimmeltjes en voor alle keel en griep meiden! maar ja, toen knalde bij het plaatsen t internet er weer uit en was ik er wel klaar mee..... sorry dus maar ik leef echt wel mee!!!!!

klaver, zeker de commode houden of een leuke tafel of in ieder geval iers hoogs om ze op aan te kleden, dat blijft tot een jaar of 3 a 4 gewoon lekker om op hoogte te kunnen doen!

KQ; fijn dat alles goed gaat, ben zo benieuwd naar de inhoud van jo werk en wat je precies doet, kun je daar op de mail s een keer wat over schrijven?

lil, heerlijk de langere nachten! heb je nu ook wel weer nodig denk! lekker ook de dagen naar klaverlang! geniet samen met je meisje.

Leuk standpunt van je man trouwens

Mijn lief vindt t beide denk prima, t is mijn ding en geniet er vooral van maar een biertje drinken met meneer soep zag ie ook wel zitten nadat ze elkaar op mim's verjaardag hadden gezien en dat zal ie vast met meerdere mannen wel kunnen haha. dus eh, wie gaat de knoop doorhakken?

net de echo gehad; alles was helemaal goed! zo fijn, toch even spannend na die harde buiken.

We weten niet wat het gaat worden dus jules, kan ook niets delen

6 uur werken bevalt goed, het is lang genoeg merk ik ook wel, de grenzen even leren aanvoelen is nog wennen maar goed, dat zal ik over een tijdje wel beter weten. Nu een thuiswerk en thuiszorgdagje en dan pas zondag weer aan de slag. Wel weer even wennen zoveel vrije tijd te hebben. maar goed met mooi lente weer, zoals algelopen weekend is dat natuurlijk goed in te vullen.

We hebben zaterdag heerlijk op t strand gezeten op t terras lekker achter een glazen scherm.. super. Volgend jaar ook dat roseetje er weer bij en dan is het helemaal geweldig

we hebben nog een zandbak gekocht voor onze dame want ze is helemaal dol op spelen in de tuin. maar ja graven in de aarde wordt ook zo'n smeer boel dus nu maar een eigen bak! soepie mag snel komen taartjes bakken dus

soep, hoop dat de vakantie jullie heel veel moois gaat brengen, ontspanning en uiteindelijk dan rond de kerst wat inspanning

britje, weer hard aan het werk? kun je je hoofd er een beetje bijhouden? hoe gaat het met jullie nu?

jessel, jou man is ook best vaak weg of niet? wat doet ie voor werk? ( mag op mail hoor )

parel, al meer nieuws van je lief? kan ie de piste nog op met zijn breuk of is t nu verplicht terras zitten?

es, lekker zo' stapavond! ff geen mama zijn maar gewoon jezelf als es. vind ik ook altijd lekker, een gezellig etentje of een avondje kroeg, even weer " jong" zijn .. haha...

goeie vraag van jules, is je man nog op banenjacht of ligt t nu gewoon weer stil?

ik ga wat werk doen,

liefs voor jullie allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven