Verliefd op mijn buurman!
donderdag 19 maart 2009 om 18:34
Lentekriebels!!
Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves
Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..
Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!
HELP!!
Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves
Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!
HELP!!
maandag 23 maart 2009 om 17:24
Zo, weer lekker thuis na een dagje hard werken. Fijn hoor, even met wat andere dingen bezig zijn...
Bedankt voor al jullie reacties!!! Ik ben nog steeds van plan om even af te wachten. Bling bling lady, ik vind mezelf niet echt lelijk, maar nou ook weer niet super knap. Ben altijd een beetje onzeker geweest.
Hij is nog niet thuis...
Bedankt voor al jullie reacties!!! Ik ben nog steeds van plan om even af te wachten. Bling bling lady, ik vind mezelf niet echt lelijk, maar nou ook weer niet super knap. Ben altijd een beetje onzeker geweest.
Hij is nog niet thuis...
maandag 23 maart 2009 om 19:15
quote:bling-bling lady schreef op 23 maart 2009 @ 10:16:
is het niet raar om na 1,5 jaar dan pas te vragen als je een vrouwenprobleempje hebt ? dat valt te veel op denk ik..
Opeens wordt hem om suiker gevraagd, moet hij gas komen snuiven, worden er H&M pakketten bij hem bezorgd, krijgt hij jou reservesleutel, ontvangt hij post vanwege het verkeerde huisnummer, moet hij opeens de techneut uithangen bij internet en de wasmachine ... zou het opvallen denk je
is het niet raar om na 1,5 jaar dan pas te vragen als je een vrouwenprobleempje hebt ? dat valt te veel op denk ik..
Opeens wordt hem om suiker gevraagd, moet hij gas komen snuiven, worden er H&M pakketten bij hem bezorgd, krijgt hij jou reservesleutel, ontvangt hij post vanwege het verkeerde huisnummer, moet hij opeens de techneut uithangen bij internet en de wasmachine ... zou het opvallen denk je
maandag 23 maart 2009 om 20:32
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 20:31:
Yep, jij bent aan zet. Je kan ook heel gewoon langsgaan onder het motto: Hoi buurman. Ik verveel me te pletter. Zin om ff koffie te leuten?
Helemaal eens.....
Afwachten hoezo? Je wil hem toch beter leren kennen?
Een keer koffie of een borrel doen als buren, dat moet kunnen hoor.
Yep, jij bent aan zet. Je kan ook heel gewoon langsgaan onder het motto: Hoi buurman. Ik verveel me te pletter. Zin om ff koffie te leuten?
Helemaal eens.....
Afwachten hoezo? Je wil hem toch beter leren kennen?
Een keer koffie of een borrel doen als buren, dat moet kunnen hoor.
maandag 23 maart 2009 om 20:37
Arme kerel zit al tijden te bedenken hoe hij toch in contact kan komen met die leuke buuf... en ineens wordt hij overspoelt met sleutels, geleende suiker, H&M leveringen, verkeerd bezorgde post, feestjes, kapotte electronica en witgoed, een buuf die de hele dag op de oprit zit onkruid te wieden, in de kroeg opduikt en nu weet ie t even niet meer... Ligt t nou aan hem? Maar hij durft niet zo goed... wat nou als het toeval is, en ze m eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt....
maandag 23 maart 2009 om 20:42
Luister eens goed Is, of hij nu wel of niet jou ziet zitten, je moet er toch eens achter gaan komen. En dan kan je dat maar beter nu doen in plaats van je helemaal gek zitten te maken om niets of om tijd te verspillen terwijl je bij wijze van spreke nog vanavond hevig gepassioneerd in zijn armen kan liggen
Doen! Nu! Je hebt niets te verliezen.
Doen! Nu! Je hebt niets te verliezen.
maandag 23 maart 2009 om 20:47