Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Dat is ook een goeie ja.
Zo, weer lekker thuis na een dagje hard werken. Fijn hoor, even met wat andere dingen bezig zijn...

Bedankt voor al jullie reacties!!! Ik ben nog steeds van plan om even af te wachten. Bling bling lady, ik vind mezelf niet echt lelijk, maar nou ook weer niet super knap. Ben altijd een beetje onzeker geweest.

Hij is nog niet thuis...
Wat voor baan heeft hij?

Je kan altijd nog tegen hem zeggen als je hem tegenkomt.. hehe.. ik ben wel toe aan een wijntje (of biertje) na een dag hard werken (met een knipoog).. jij vast ook wel?

Haha..
quote:bling-bling lady schreef op 23 maart 2009 @ 10:16:

is het niet raar om na 1,5 jaar dan pas te vragen als je een vrouwenprobleempje hebt ? dat valt te veel op denk ik..

Opeens wordt hem om suiker gevraagd, moet hij gas komen snuiven, worden er H&M pakketten bij hem bezorgd, krijgt hij jou reservesleutel, ontvangt hij post vanwege het verkeerde huisnummer, moet hij opeens de techneut uithangen bij internet en de wasmachine ... zou het opvallen denk je
Ik zou niet te lang gaan zitten wachten hoor Isa, als ik op mijn man had moeten wachten dan zat ik nog te wachten.

Hem op je feestje vragen is een goed idee ja, dat zou ik ook doen als ik jou was. Heb je snel iets te vieren?
zou ik niet durven op een feestje vragen haha..

via hyves zo je wel wat hints kunnen geven, maar dat zie je niet zo zitten wel?

ik zou gek worden van dat wachten haha.. spannend hoor!!

wat voor tips heb je zwieber???
Ik weet het Eleonora... Heb helaas niets te vieren voorlopig.

Ik blijf nig steeds bij mijn meningt; ALS hij geinteresseert is, kan hij langskomen met zijn sleutels.

Of ben ik écht aan zet nu volgens jullie?
Yep, jij bent aan zet. Je kan ook heel gewoon langsgaan onder het motto: Hoi buurman. Ik verveel me te pletter. Zin om ff koffie te leuten?
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 20:31:

Yep, jij bent aan zet. Je kan ook heel gewoon langsgaan onder het motto: Hoi buurman. Ik verveel me te pletter. Zin om ff koffie te leuten?

Helemaal eens.....

Afwachten hoezo? Je wil hem toch beter leren kennen?

Een keer koffie of een borrel doen als buren, dat moet kunnen hoor.
Bling bling lady, ik wordt ook gek!!!
Wanneer Zwieb?

's avonds? 's middag's? Doordeweek? Vrijdagavond? Zaterdagavond?
NU!
Arme kerel zit al tijden te bedenken hoe hij toch in contact kan komen met die leuke buuf... en ineens wordt hij overspoelt met sleutels, geleende suiker, H&M leveringen, verkeerd bezorgde post, feestjes, kapotte electronica en witgoed, een buuf die de hele dag op de oprit zit onkruid te wieden, in de kroeg opduikt en nu weet ie t even niet meer... Ligt t nou aan hem? Maar hij durft niet zo goed... wat nou als het toeval is, en ze m eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt....
NU???? Durf ik dat??? AAAAAAH nee ik durf niet, ik durf gewoon niet!!!!!!!
Oh... ik mis allemaal belangrijke dingen zie ik alweer... Ik ga weer braaf terug in leesmodus
Haha Kathykatinka, was het maar zo...
Oh dit is zooo leuk om te lezen. Die spanning van de verliefheid is zoooo leuk (hier getrouwd, drie kids, maar krijg helemaal de lentekriebels hoor).

Ik blijf meelezen en hoop op een romantische afloop!

Jennie
quote:Isabelinlove schreef op 23 maart 2009 @ 20:39:

NU???? Durf ik dat??? AAAAAAH nee ik durf niet, ik durf gewoon niet!!!!!!!GA NU! we willen wat te lezen hebben!!!
Luister eens goed Is, of hij nu wel of niet jou ziet zitten, je moet er toch eens achter gaan komen. En dan kan je dat maar beter nu doen in plaats van je helemaal gek zitten te maken om niets of om tijd te verspillen terwijl je bij wijze van spreke nog vanavond hevig gepassioneerd in zijn armen kan liggen

Doen! Nu! Je hebt niets te verliezen.
Je kan ook een biertje brengen....
*overweegt een carriere bij Mtv als een van die figuren die mensen op dates via de oortelefoon tips inspreekt*
*zou het ook niet durven denk ik*
Nee, niet het biertje brengen. Omdat als ze weggaat zonder nog steeds te weten of hij nou wel of niet haar ziet zitten, ze tijdens het weggaan kan zeggen: "volgende keer kom je dat biertje nog maar bij mij halen". Extra gelegenheid dus.
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 20:43:

*overweegt een carriere bij Mtv als een van die figuren die mensen op dates via de oortelefoon tips inspreekt*

*is ook een watje, maar vindt dat je moet gaan, NU!*
Peas on earth!
Heb steeds mee gelezen, vind het leuk om te lezen omdat ik ook al en jaar mijn buurman leuk vind....

Maar ik ben het eigenlijk wel eens met Zwieber. Je kan beter nu actie ondernemen dan de tijd verspillen met piekeren.

Maar het is wel eng, ik weet er alles van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven