Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
16-02-2019 22:34
Nu dat topic nog vinden.
Hèhè, ik kan naar bed.

:roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
16-02-2019 22:41
Hèhè, ik kan naar bed.

:roll:
Welterusten!
Niks ten nadele van mensen zonder kinderen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk dat sommigen onder hen het voor elkaar krijgen om 9 (negen) jaar lang te neuzelen over de voordelen van een kinderloos bestaan. Ik bedoel, in de tussentijd is driekwart van de scribenten daar al lang in de menopauze, waar gaat het nog over.
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 22:25
Mediator mijn aars. Harry is gewoon een gefrustreerde man-met-tweede-leg. Ik verdenk hem er zelfs van dat hij hier op het forum schrijft, onder een naam die ik hier niet zal noemen omdat de beste man me anders naar god staft.

:HA:
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 22:47
Niks ten nadele van mensen zonder kinderen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk dat sommigen onder hen het voor elkaar krijgen om 9 (negen) jaar lang te neuzelen over de voordelen van een kinderloos bestaan. Ik bedoel, in de tussentijd is driekwart van de scribenten daar al lang in de menopauze, waar gaat het nog over.
Gewoon een zoveelste lul topic, jeweettoch? :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 22:47
Het gaat inmiddels ook over de nadelen die dit stadium met zich meebrengt. Ouders die volledig opgaan in hun kleinkinderen en hun kindvrije kind niet meer zien staan bijv.
Tien jaar geleden wist ik nog niet dat dat soort dingen spelen als siblings verschillende levenskeuzes maken.
Dus het blijft leerzaam.
redbulletje schreef:
17-02-2019 07:47
Het gaat inmiddels ook over de nadelen die dit stadium met zich meebrengt. Ouders die volledig opgaan in hun kleinkinderen en hun kindvrije kind niet meer zien staan bijv.
Tien jaar geleden wist ik nog niet dat dat soort dingen spelen als siblings verschillende levenskeuzes maken.
Dus het blijft leerzaam.
Het blijft vooral gezeur. :-D
Het blijft natuurlijk een realiteit, net als voor mensen mét kinderen. Over gezeur gesproken :proud:
Such fun!1
MarindaH schreef:
17-02-2019 09:39
Het blijft natuurlijk een realiteit, net als voor mensen mét kinderen. Over gezeur gesproken :proud:
Jammer dat er geen topic is over mensen met kinderen die de keuzes van hun kindvrije siblings en anderen in hun omgeving hekelen. :-D :-D
Wat een raar topic is het stoofvlees topic geworden, van vlees naar jeugdzorg.
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 10:19

Ja mensen met persoonlijke issues die dat te pas en te onpas moeten ventileren. Ik heb gestaft. Kotsmisselijk van dat soort mensen.

Dit schreef ik daar, maar zet het maar hier vanwege off topic:

Ik heb je gestaft. Ik word kotsmisselijk van mensen als jij die problemen met jeugdzorg hebben en altijd maar met hun vinger wijzen en overal te pas en te onpas roeptoeteren dat het zo'n teringzooi is maar in de spiegel kijken ho maar.

En nee, het is niet mijn werkgever, maar ken wel veel mensen die er werken en jouw soort mensen is om te janken. Je hebt geen idee wat die mensen doen.
Ik moest even gaan zoeken naar het topic, Star, ik dacht dat je Duchess gestaft had. Snap 'm nu.

Ik verbaas me nog steeds over de domheid van mensen. Raar eigenlijk, want ik zou er inmiddels gewend aan moeten zijn. :roll:

Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik slim ben hoor, maar ik roep (of schrijf) niet zomaar alles zonder erover na te denken.
Life is short. Eat dessert first.
Precies wie ik dacht!
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 10:19
En tips krijg je ookal niet!
Uit datzelfde topic maar even hier:

Bah, dat vind ik wel echt ontzettend ordinair en ook wat afstotelijk, om bijna een pond vlees in 1 maaltijd weg te zitten vreten. Bah.

En volgens mij kan Pejeka zelf voor geen meter koken. Klinkt als een echte jaren zeventig kok.
Am Yisrael Chai!
70 ja? Zat eerder te denken aan de jaren 50/60 eigenlijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
fashionvictim schreef:
17-02-2019 11:42

En volgens mij kan Pejeka zelf voor geen meter koken. Klinkt als een echte jaren zeventig kok.
Het vleesgeworden Margriet-kookboek :D

Ik word altijd een beetje nostalgisch van zijn culinaire schrijfsels.
fashionvictim schreef:

Bah, dat vind ik wel echt ontzettend ordinair en ook wat afstotelijk, om bijna een pond vlees in 1 maaltijd weg te zitten vreten. Bah.

Bah inderdaad.
doornroosje9 schreef:
17-02-2019 10:41
Ik moest even gaan zoeken naar het topic, Star, ik dacht dat je Duchess gestaft had. Snap 'm nu.

Ik verbaas me nog steeds over de domheid van mensen. Raar eigenlijk, want ik zou er inmiddels gewend aan moeten zijn. :roll:

Edit: Ik bedoel hiermee niet dat ik slim ben hoor, maar ik roep (of schrijf) niet zomaar alles zonder erover na te denken.

Haha nee.
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2019 11:47
Het vleesgeworden Margriet-kookboek :D

Hahahaha, ja!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:

Ja en zo ontzettend dom ook; het gewoon niet willen opgeven.
AeonOfWinter schreef:
17-02-2019 11:45
70 ja? Zat eerder te denken aan de jaren 50/60 eigenlijk.
Nee, ik vind het echt jaren zeventig. Rollades en rosbief, witlof en rode kool. Gekookte aardappels in schijfjes snijden om de volgende dag te bakken, dat was allemaal "feestelijk" en "luxe" in de jaren 70. Alsof ik weer op zondag bij mijn opa en oma op bezoek blijf eten.
Am Yisrael Chai!
Oh, gekookte aardappels opbakken doe ik nog steeds wel. Met een gesnipperd uitje.

Maar aan al die kalfszwezeriken en die enge groente-in-aspic moet ik werkelijk niet denken :sick:
Ik weet nog dat we elke woensdag bij mijn Nederlandse grootouders gingen eten. Niet normaal hoeveel vlees er doorheen ging. Stampot boerenkool met karbonade en rookworst en dat dreef in een liter jus. Té goor voor woorden.
fashionvictim schreef:

Ja maar van 100 gram vlees blijft na bereiding nog maar 75 gram over hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven