Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
aaah jammer ! check z'n hyves even dan ! is misschien iets makkelijker (zou het wel voor mij zijn)

pfffffffff mooi he verliefd zijn...
Isabel.. ik zou gewoon voor de TV-actie gaan..!

Gewoon iets los peuteren..!

En aanbellen van.. hee heb jij wel tv want ik krijg alleen maar ruis!

Kan je gelijk checken hoe handig hij is ;)..

En kan je hem gelijk een biertje aanbieden!

Dit heb ik ook gedaan bij mijn buurman :D
Isabel ik zeg: ga voor de tv-kabeltruuk! Want dan is hij in je huis én kun je hem een drankje aanbieden zodat hij op de bank gaat zitten en kletsen, nog een drankje bijschenken. Etc.
Peas on earth!
Auto annie?
*stemt vóór de TV-truc*
Oke meeste stemmen gelden!!

En de winnaar is.....

De tv-truc!

Ik zeg GO Isabel :):)!

(mannen denken toch al dat vrouwen a-technisch zijn )
Jaaaaaaaaaaaa Isabel, het kán nog... hop, die kabel eruit en aanbellen bij de buurman! Kom op, dóe het gewoon. Weetje, anders durf je straks morgen niet meer!
Peas on earth!
jaa de kabel is een goeie hoor!!

en anders gewoon duidelijk zijn als je hem tegenkomt. goh ik wist niet dat ik je zoooooo leuk vond (in die trant) .of is dat té?
aan auto's kan zoveel mankeren, stuk lampje, olie pijl, zachte band, remvloeistof noem maar op.
Morgen? Oke? Maandag is ook meteen begin van de week en net alsof ik niet kan wachten ofzo (dat is natuurlijk ook zo, maar dat hoeft hij niet te weten), haha

Als ik er nu morgen gewoon voor zorg dat als hij terugkomt van zijn ik hem 'toevallig' tegenkom en dan een gesprek met hem aanknoop...
Hihi... spannend hoor! Mannen willen graag helpen, dus doe lekker hulpeloos!

Je kunt het!!
Joh maak dat meisje niet gek haha

Ik denk dat ik het ook niet over de top zou doen hoor, anders is het ook zo gekunsteld en dan ben je nog zenuwachtiger dan dat je uberhaupt bent omdat je weer je object of affection weer gaat zien.

Ik zou voor wat simpelers gaan op dit tijdstip: slaapmutsje?
Vraag dan morgen of ie ook zo'n storing heeft op zijn tv ;).
Of:

Gewoon nog ff een drankje doen..?

Ik bedoel je kan het jezelf lastig gaan maken... maar uiteindelijk prikt hij er vast en zeker wel doorheen.. (alle andere trucs)

Maar als je dan een truc gaat doen.. dan de tv-truc..

Wat je ook nog kan doen.. weet niet hoe het bij jou zit met warm water etc..

Maar dat je geen warm water hebt? (je wilde gaan douchen) en of hij ff wil komen kijken..!
quote:San87 schreef op 23 maart 2009 @ 21:29:

... maar uiteindelijk prikt hij er vast en zeker wel doorheen..
het is hier binnen beter dan buiten
quote:San87 schreef op 23 maart 2009 @ 21:29:

Of:

Gewoon nog ff een drankje doen..?

Ik bedoel je kan het jezelf lastig gaan maken... maar uiteindelijk prikt hij er vast en zeker wel doorheen.. Nee hoor, het is een man ;)!
Wat een geweldig topic dit!

Voor de kabel-truc zou ik niet gaan, te doorzichtig en te gemaakt.

Heb je niet een lekker recept wat je nooit in voor jezelf klaar maakt omdat het teveel is voor je eentje ? Je kan hem natuurlijk ook vragen of hij zin heeft om bij je te komen eten omdat het teveel is voor jezelf alleen.......(kan hij jou gelijk zijn reservesleutel geven! ;)

Succes, ben heel benieuwd naar het vervolg!
Hihahaha,.... wat een gezelligheid hier...

En gewoon een kaartje door de bus doen en hem bedanken voor de aangeboden lift?? Of stammen mijn versierpogingen dan uit de vorige eeuw????
Gewoon een lekkere fles wijn kopen..

En hem nog bedanken voor zijn lift aanbod... en je excuseren dat je zo snel weg moest..

Vast en zeker dat hij vraagt van.. samen opdrinken?

Lijkt mij ook wel een goeie?

Al is een kaartje ook leuk .. maar hier heb je nog de kans dat hij zegt van.. samen opdrinken (denk ik)
Ik zelf zou niet zo veel moeite doen om iemand te bedanken voor iets wat niet is gebeurd (in dit geval het geven van de lift).

Persoonlijk zou ik wachten tot ik hem tegenkom (oh hoe toevallig!) en dan een praatje aanknopen / uitnodigen voor eten of een borrel.
Met die fles wijn is idd wel leuk zeg, maar is het te snel vinden jullie?

Ik wil jullie trouwes even bedanken, als ik dit topic niet had geopend had ik nog helemaal NIKS gedaan, dat weet ik 100% zeker
Luxaflex dat was ook precies mijn plan!
Tja ik weet niet.. als ik niet zelf had aangebeld bij mijn buurman..

Had ik nu ook nog zitten wachten denk ik ..

Ik vond mijn warm water plan toch ook wel goed haha..!
Ik moet wel even zeggen dat ik je echt ontzettend stoer vind. Heb hier al vaker van die 'ik ben verliefd'-topics gelezen, maar zo dapper als jou heb ik ze nog niet zo vaak gezien.

Laat je niet gekmaken, maar probeer ook maar gewoon te denken: 'wie niet waagt die niet wint'. En 'nee heb je, ja kun je krijgen'. En nog meer van die waarheden als een koe.
Tja, ik heb bij mijn buurman ook heel wat smoezen gebruikt om aan te bellen (de kurketrekker lenen, vragen over post van onze vereniging van eigenaren, of hij de post uit mijn brievenbus wilde halen tijdens mijn vakantie), en toen had hij nog niet door dat ik hem leuk vond.... Dus op een gegeven moment dacht ik, dat hij mij gewoon niet leuk vond.

Totdat we elkaar in de kroeg tegen kwamen en allebei een beetje aangeschoten waren en hij dus opbiechtte dat hij me zo leuk vond, maar dacht dat ik nooit iets met hem zou willen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven