ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Marels schreef op 23 maart 2009 @ 21:22:

Zijn dat die bonnen uit dat boekje van hun? Want dan heb ik ze wel waarschijnlijk.

Anders heb ik wel interesse!

Ik sluit nu af, maar lees het morgen wel.

Trusten!wat is HUN??VOLGENS MIJ KOMT HET UIT 1 OF ANDERE AGENDA oeps caps..
Ow oeps sorry.

Las alleen thermen en dacht: gelijk reageren!
(voor 't geval jullie het nog niet door hadden, ik ben een enorme sauna freak)
quote:parel27 schreef op 23 maart 2009 @ 21:23:

Varisha, onze mail kruiste elkaar maar op een ander mailadres,

klopt dat?

ja klopt...dat mailadres wat ik hier altijd post is doorgeschakeld aan mijn msn :P

en niet lachen om dat mailadres..maar die is al vanaf dat ik op de basisschool zat haha
quote:Sterretjee schreef op 23 maart 2009 @ 21:25:

Ow oeps sorry.

Las alleen thermen en dacht: gelijk reageren! kneus....als zij m niet wilt gaat ie naar jou...goed?
ienieminie heb je die 25 nog??

een vriendin van me wordt donderdag 25...als het je nog lukt voor die tijd op te sturen heb ik wel interesse...en had nog wat gezoen

kun je me mailen

viva_varisha@live.nl
Meiden,

Ik was net aan het zoeken naar de boeken die varisha van mij wel wilde hebben en was gelijk op zoek naar andere spullen om erop te zetten.

En nou kwam ik tot mijn schaamte tegen:

nog een dagboek van bridget jones! Dus dat betekend dat ik hem inmiddels 3 keer in huis heb. 1 hou ikzelf, 1 gaat er naar biol, maar wie o wie wil nummer 3?

Is in het Nederlands en wel een oud biebboek dus niet de mooiste, maar gewoon goed te lezen.

Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Sterretjee schreef op 23 maart 2009 @ 21:25:

(voor 't geval jullie het nog niet door hadden, ik ben een enorme sauna freak) moet altijd zo om jouw reacties lachen....
Taartje, nog van harte gefeliciteerd!! Ik moet nog twee nachtjes slapen haha en dan hieroooh ook slingers en gebak ahum.

Graag gedaan ADM. En hadden Bambino en parel ook al een pakje binnen?

Fijne avond,

Jennie
quote:Marels schreef op 23 maart 2009 @ 20:40:

Mail Biba.

Ik was allang naar TNT gegaan, voor die twee euro. Wat een gezeik met dat DHL zeg.op zich wel maar ik moest toevallig bij de dhl mn wii fit ophalen..en moet morgen nog pakje terug brengen dus ach.. wilde het gewoon es proberen..
quote:parel27 schreef op 23 maart 2009 @ 21:31:

[...]

moet altijd zo om jouw reacties lachen....

Zit ik hier heel serieus te onderhandelen, word ik uitgelachen.

Grumbl*###$%%@@@$#
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:31:

Meiden,

Ik was net aan het zoeken naar de boeken die varisha van mij wel wilde hebben en was gelijk op zoek naar andere spullen om erop te zetten.

nog een dagboek van bridget jones! Dus dat betekend dat ik hem inmiddels 3 keer in huis heb. 1 hou ikzelf, 1 gaat er naar biol, maar wie o wie wil nummer 3?

Is in het Nederlands en wel een oud biebboek dus niet de mooiste, maar gewoon goed te lezen.

Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.haha is goed hoor :P
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:31:

Meiden,

Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.haha is goed hoor :P
ik lees dat hier saunaliefhebbers zijn. Kennen jullie de site "gratisnaardesauna" met het bekende ervoor en erachter? Heb geen aandelen, maar is supersite want dan kun je je pc intypen en dan zie je waar in de buurt je met het printen van een bonnetje van die site een tweede persoon gratis mee kan nemen.
Elke keer als ik dit topic open, zie ik deze tekst van Zwieber als eerst:

Neeeee, Alweeeeeeer!!!?? (en dan ontdek ik ook altijd weer dat ik dat vaker heb gedacht en dat dit topic dus niet weer opnieuw is geopend)

Word soms zo moe van mezelf.

eh, pc is postcode natuurlijk.
Mooi zo! Bridget is weer uit de ruilhandel mensen!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 21:41:

ik lees dat hier saunaliefhebbers zijn. Kennen jullie de site "gratisnaardesauna" met het bekende ervoor en erachter? Heb geen aandelen, maar is supersite want dan kun je je pc intypen en dan zie je waar in de buurt je met het printen van een bonnetje van die site een tweede persoon gratis mee kan nemen.

Bedankt voor deze GEWELIDIGE tip!!!

En voor het rokje!! Ehhh bikini.

(van wie had ik nou dat rokje?)
Voor de saunaliefhebbers, heb ik in de aanbieding:

4 optimelzegels (geldig tot 30 april)

25% korting bij Elysium

25% korting bij de sauna's aangesloten bij SPA en route

25% korting bij Thermae 2000

Alledrie geldig tot 1 januari 2010
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 21:45
Reden: kleurtje
% gewijzigd
hahahaha Ikbenik.... gekke muts.... 2 keer hetzelfde boek had ik ook, maar 3 keer dat is wel heel erg!!!

wanneer gaan wij nou eens meeten??? schiet niet op zo he??

ik krijg deze week mijn nieuwe auto, dus zodra ik die heb kom ik jouw kant op... speciaal voor onze ruil.. (kan dat ook een keertje overdag??)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Umm, *schaamt zich kapot* Ik zie nu pas das het het tweede dagboek is van bridget en die had ik dus maar 1 maal.

Varisha, zou je het heel erg vinden als ik hem dan toch zelf hou?

*beter kijken ikbenik voordat je iets op het topic gooit*
whahahaha... hij wordt steeds mooier!!!! ( sorry ik lach je niet uit, maar ik moet er wel erg om lachen!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
he varisha, als trady (klady??) mijn geurtje niet wil, wil jij hem dan?
quote:Sterretjee schreef op 23 maart 2009 @ 21:42:

Elke keer als ik dit topic open, zie ik deze tekst van Zwieber als eerst:

Neeeee, Alweeeeeeer!!!?? (en dan ontdek ik ook altijd weer dat ik dat vaker heb gedacht en dat dit topic dus niet weer opnieuw is geopend)

Word soms zo moe van mezelf.

Troost je, je bent niet de enige -in alles wat je in deze post schrijft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven