Onredelijk?

23-03-2009 23:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vind van wel.

Maar daar heb je niks aan.

Heb je er moeite mee dat hij (meer) tijd met een ander doorbrengt dan met jou? Zoja, waarom?

En als hij iets vraagt, je laat de keuze aan hem, ben je dan vervolgens boos als hij niet kiest wat jij eigenlijk wil, maar niet hebt gezegd?
Ligt eraan waarom hij is gegaan. Als haar vader/moeder broer/zus overleden was of zo iets extreems. Zou ik het niet zo erg vinden. Maar als het om iets simpelers gaat dan zou ik het ook niet leuk vinden.

Waarom is hij niet open over haar en verteld hij je niet dat hij met haar bevriend is en soms af spreekt. Juist door zo geheimzinnig te doen lijkt het alsof hij wat te verbergen heeft.
waarom ben je boos? omdat je bang bent dat hij iets met die ander heeft, je in de steek gelaten voelt door hem. Waarschijnlijk hoort ze echt bij zijn leven en dat zul je moeten accepteren. Misschien kun je haar een keer ontmoeten en steld het je gerust
.
anoniem_8801 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 23:37
Reden: ging iets mis; dubbel
% gewijzigd
als een vriendin van jouw in nood belt, moet hij dan ook boos worden op jouw??? volgens mij ben je een tikkeltje jaloers, heb ik het mis???
-
quote:bad schreef op 23 maart 2009 @ 23:35:

waarom ben je boos? omdat je bang bent dat hij iets met die ander heeft, je in de steek gelaten voelt door hem. Waarschijnlijk hoort ze echt bij zijn leven en dat zul je moeten accepteren. Misschien kun je haar een keer ontmoeten en steld het je gerust

Nou als je vriend met je heeft afgesproken en er vandoor gaat voor een vriend/vriendin, zou ik het niet oke vinden. Feit dat zijn vrienden voor jou gaan op dat moment vind ik nie oke. Tenzij er iets extreems is natuurlijk.

Ik vind hem ook vrij geheimzinnig doen over die andere vriendin. Hij betrekt TO er niet echt bij. Zou inderdaad helpen als hij ze elkaar zou voorstellen.
Heb je die vriendin weleens ontmoet? Praat hij vaak over haar? Ik snap wel waarom je er problemen mee hebt en ik ben geen jaloers persoon. Er moet wel een goede reden voor zijn geweest dan om jou opeens alleen te laten, je weet niet waarom?!..
Je hebt sinds kort een relatie... hoe kort is kort?

Op zich is er niks mis mee dat hij een vriendin in nood gaat helpen, maar het hangt helemaal van de situatie af.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:bailey02 schreef op 23 maart 2009 @ 23:40:

Hij kent haar niet veel langer dan mij.

En hij is naar haar toe gegaan omdat ze problemen had met haar ex.

Probleem is ook dat ik hem moeilijk kan peilen wat "ons" betreft. Loopt allemaal wel soepel en gezellig enzo, maar wat hij nu echt wil/denkt is niet echt duidelijk.vraag hem hierna en hoelang heb je een relatie?
Oh.. nvm die laatste zin :P
-
Weet je vriend ook dat jullie al vaste verkering hebben?
-
En heeft ie wel uitgesproken dat jij zijn vriendin bent? Of zou hij tegenover haar jou ook een "goede vriendin"noemen.

Als hij angeeft dat jij echt zijn vriendin bent, je aan zijn familie en vrienden voorstelt als zijn vriendin, dan zou ik hem gewoon vragen om haar eens uit te nodigen om kennis te maken. dat zou geen probleem moeten zijn. Is het dat wel, dan weet je genoeg. Als je haar ontmoet merk je snel genoeg hoe e.e.a zit tussen die twee.Persoonlijk zou ik het niet echt tof vinden als mijn vriend me zou laten zitten, mar als het echt en noodgeval acuut probleem is, dan vind ik het hem alleen maar sieren dat ie zijn vrienden te hulp schiet. Als ik in een noodsituatie een vriend om hulp vraag, wil ik ook niet dat ie zegt. Sorry, heel naar dat je je portemonne hebt verloren en nu niet meer naar huis kan, maar ik zit gezellig met mijn vriendinnetje op de bank, dus je zoekt het maar uit.
Zo natuurlijk is dat niet hoor. Niet iedereen hanteert dezelfde termijn als het gaat om daten, nog wat lossig, dikke verkering. Het kan heel goed dat hij (nog) niet het gevoel heeft dingen voor jou te moeten laten die hij voor jou als vanzelfsprekend zou doen. Zonder dat ik het over scharrelen oid heb.

Maar ja, als hij zegt dat jij je niet druk hoeft te maken kun je 2 dingen doen: of hem vertrouwen daarop, of niet. In het laatste geval vrees ik dat de relatie zeker geen lang leven beschoren is.
Nou de reden dat ik dit topic open is ook omdat ik weet dat je erzelf vaak heel anders tegen aankijkt als buitenstaander en dat dat voor mij wel verhelderend kan werken.

Ik wacht maar gewoon ff af hoe het loopt.
Jooo, luister naar je gevoel. Cliché, maar meestal weet je zelf wel hoe het zit.
Een vriendin in nood helpen zou ik geen moeite mee hebben, maar er mee gaan shoppen, dan zou ik ook over de zeik gaan. Dan is het blijkbaar niet ernstig genoeg geweest als ze daarna al weer wil gaan shoppen.
Klinkt alsof jij jullie 'relatie' een stuk serieuzer neemt dan hij. Op zich vind ik een vriendin helpen waar iets mee is niet gek. En daar laat je soms ook je partner voor achter. Maar dikke kans dat hij jou nog niet als zijn partner ziet, maar gewoon een scharrel, net als die andere 'goede vriendin'.
Waarom loopt hij naar buiten als zij belt?
Vraag je af wat jij wilt;

- dat hij minder aandacht aan haar besteed

- dat hij meer aandacht aan jou besteed

- dat jij je niet zo voelt

- weten wat de situatie precies is

Je kunt ook meerdere dingen willen, natuurlijk. Ga aan de hand daarvan met hem praten, want dan kun je concreet stellen wat jij wilt dat verandert en kan hij daarop reageren, bijvoorbeeld je helpen naar dat punt te komen.
Tja, moeilijk dit. Persoonlijk zou ik er wel van balen als hij weg gaat van onze date, maar als het echt om een vriendin in nood gaat, zou ik het alleen maar lief vinden als hij voor haar klaar staat. Dan zou ik toch mijn jaloezie verbergen. Een kerel kan verschrikkelijk afknappen op een vrouw die in het begin al zo jaloers is.

Verder vind ik het wel vreemd dat hij naar buiten loopt. Anderzijds ben ik soms ook wel iemand die even ergens anders heen loopt om te gaan bellen. Puur omdat ik me anders niet goed kan concentreren.

Wij kunnen er hier allemaal wel onze speculaties op los laten, maar ik denk dat je toch zal moeten vragen wat voor 'vriendin' zij is. En na zijn antwoord moet je zelf bepalen wat je gelooft. Maar daar moet je je dan ook bij neerleggen en er niet weer moeilijk over gaan doen. Anders kun je er beter voor kiezen met deze kerel te stoppen. Als het vertrouwen er nu al niet is...
Ik vind 't ook lastig om te bellen als ik bij iemand anders in de buurt ben, dus daar hoef je niets achter te zoeken, behalve als hij alleen bij telefoontjes van haar z'n privacy opzoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven