Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

vrijdag 22 februari 2019 om 23:29
Ik heb het gemist. Maar Hemke veel sterkte met waar je om moest vloeken!
Lientje veel plezier met de boerenknecht
Lise, niets is vanzelfsprekend bij het UWV. Dus ik vrees inderdaad ook de schorsing van de sollicitatieplicht niet. Ze zouden eigenlijk een speciale aanpak moeten hebben gericht op mensen als jij die door het UWV zelf de WW in worden geduwd.
Lientje veel plezier met de boerenknecht

Lise, niets is vanzelfsprekend bij het UWV. Dus ik vrees inderdaad ook de schorsing van de sollicitatieplicht niet. Ze zouden eigenlijk een speciale aanpak moeten hebben gericht op mensen als jij die door het UWV zelf de WW in worden geduwd.

zaterdag 23 februari 2019 om 04:57
Sterkte Hemke.
@doro, goed punt. Alleen vindt het uwv zichzelf fantastisch en vinden ze dat ze niks verkeerds doen.
We nemen dus nu maar 1 handbagagekoffertje mee ipv 2, omdat ik er geen mee kan sjouwen. Dus ik mis een beetje ruimte.
De wekker gaat over twintig minuten, maar ik lig alweer wakker van de pijn. Dus nu blijf ik maar wakker.
@doro, goed punt. Alleen vindt het uwv zichzelf fantastisch en vinden ze dat ze niks verkeerds doen.
We nemen dus nu maar 1 handbagagekoffertje mee ipv 2, omdat ik er geen mee kan sjouwen. Dus ik mis een beetje ruimte.
De wekker gaat over twintig minuten, maar ik lig alweer wakker van de pijn. Dus nu blijf ik maar wakker.
zaterdag 23 februari 2019 om 08:28

zaterdag 23 februari 2019 om 12:51
Sterkte Nartjie. Denk erom; jij bent belangrijk en je telt. Ongeacht wat anderen zeggen of zelfs wat jij denkt. Kijk nog maar even naar de gekkigheden, die je chins uithalen 
Veel plezier Kohaku en Lise! En sterkte!
Ik ga zo naar een signeersessie van een schrijfster. Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ben erg benieuwd. Heb mezelf zelfs in een jurkje gehesen, beetje voorjaar in 't hoofd. Zo jammer dat ik niet echt goede wandelschoenen onder m'n jurkjes heb.

Veel plezier Kohaku en Lise! En sterkte!
Ik ga zo naar een signeersessie van een schrijfster. Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ben erg benieuwd. Heb mezelf zelfs in een jurkje gehesen, beetje voorjaar in 't hoofd. Zo jammer dat ik niet echt goede wandelschoenen onder m'n jurkjes heb.
Later is nu

zaterdag 23 februari 2019 om 15:43
Helleu!
Lise en Kohaku veel plezier
Prachtig weer voor de dierentuin!
Ik ben eerder naar huis gegaan. Niet omdat ik ziek was (alhoewel, ik merkte wel dat ik over mijn grenzen ging) collega van avonddienst bood aan om eerder te komen, zodat ik naar huis kon gaan. Dat was een goede beslissing geweest.
Vanmorgen nog kort gesprekje gehad met collega, was echt fijn. Merk dat mijn collega's echt lief zijn voor me. Ook samen naar het rooster gekeken en wat diensten er af gehaald.
Nu lekker thuis, even een wandeling naar de supermarkt gemaakt en wat weekendboodschappen gehaald. Het was heel rustig in de winkel, dat was ook fijn.
Morgenochtend even een paar uurtjes werken daarna een paar dagen vrij, heerlijk.
Lise en Kohaku veel plezier

Ik ben eerder naar huis gegaan. Niet omdat ik ziek was (alhoewel, ik merkte wel dat ik over mijn grenzen ging) collega van avonddienst bood aan om eerder te komen, zodat ik naar huis kon gaan. Dat was een goede beslissing geweest.
Vanmorgen nog kort gesprekje gehad met collega, was echt fijn. Merk dat mijn collega's echt lief zijn voor me. Ook samen naar het rooster gekeken en wat diensten er af gehaald.
Nu lekker thuis, even een wandeling naar de supermarkt gemaakt en wat weekendboodschappen gehaald. Het was heel rustig in de winkel, dat was ook fijn.
Morgenochtend even een paar uurtjes werken daarna een paar dagen vrij, heerlijk.
zaterdag 23 februari 2019 om 16:21
Ik zit nl na een hele dag rennen en draven met het aardappelschilmandje op mijn schoot op de bank.
Mét een dikke pijnlijke voet waar zojuist een lomp paard op heeft gestaan.
( echt paard dus he , was geen metafoor)
En dát doet pijhijn....
Mét een dikke pijnlijke voet waar zojuist een lomp paard op heeft gestaan.
( echt paard dus he , was geen metafoor)
En dát doet pijhijn....
lientje69 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 16:52
0.42% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 23 februari 2019 om 17:18
Oeh au, Lientje, een paard op je voet. Pijnlijk!
Ik heb wat boeken gekocht en een nieuwe tas.. nieuwe broek moet misschien maar even wachten tot volgende maand
Was erg lekker in de stad. Geen 17 graden, maar wel heeeeerlijke zon.
Mijn gymschoenen zijn trouwens stuk, Lientje. Degene die ik heb, lopen ook niet echt bijzonder lekker.
Ik heb wat boeken gekocht en een nieuwe tas.. nieuwe broek moet misschien maar even wachten tot volgende maand

Was erg lekker in de stad. Geen 17 graden, maar wel heeeeerlijke zon.

Mijn gymschoenen zijn trouwens stuk, Lientje. Degene die ik heb, lopen ook niet echt bijzonder lekker.
Later is nu
zaterdag 23 februari 2019 om 17:40
Dan waren nieuwe schoenen ipv een boek of tas misschien een beter idee Dreamer?
Ik heb zojuist gedoneerd aan een crowdfundingsactie.
Doe ik af en toe. Dit was voor een echtpaar in de buurt dat op bijna 90 jarige leeftijd nog steeds een winkeltje runt en beroofd is door Roemenen/ Bulgaren van al hun spaargeld.
Geen stijl heeft het verhaal opgepikt en er is al veel opgehaald gelukkig.
Hoop dat dit hun vertrouwen in de mensheid weer wat hersteld, het zijn zulke lieve mensen en intriest wat er gebeurd is.
Ik heb zojuist gedoneerd aan een crowdfundingsactie.
Doe ik af en toe. Dit was voor een echtpaar in de buurt dat op bijna 90 jarige leeftijd nog steeds een winkeltje runt en beroofd is door Roemenen/ Bulgaren van al hun spaargeld.
Geen stijl heeft het verhaal opgepikt en er is al veel opgehaald gelukkig.
Hoop dat dit hun vertrouwen in de mensheid weer wat hersteld, het zijn zulke lieve mensen en intriest wat er gebeurd is.

zaterdag 23 februari 2019 om 18:02
Heerlijk Lise, geniet ervan!
Lientje: ik begrijp de wereld niet meer, dat je lol kunt hebben van het geroofde geld van zo’n oudjes. Bah.
En wat vervelend dat paard op je voet gaat staan, au.
Dreamer: je bent voor de leuke aankopen gegaan, zie ik. Ik heb geïnvesteerd in nieuwe baddoeken vanmiddag. Kan ik echt van genieten, zo heerlijk zacht.
Lientje: ik begrijp de wereld niet meer, dat je lol kunt hebben van het geroofde geld van zo’n oudjes. Bah.
En wat vervelend dat paard op je voet gaat staan, au.
Dreamer: je bent voor de leuke aankopen gegaan, zie ik. Ik heb geïnvesteerd in nieuwe baddoeken vanmiddag. Kan ik echt van genieten, zo heerlijk zacht.

zaterdag 23 februari 2019 om 18:37
Ik heb mijn halve huis opgeruimd vandaag. Het was ook een megabende en dringend nodig.
Maar vanavond doe ik niks meer.
Ben drie ! keer om boodschappen geweest.
Eerst voor mezelf, om half negen vanmorgen.
Toen om elf uur met mijn moeder.
En daarna vanmiddag om drie uur nog een keer met zorgkind.
Tussendoor opgeruimd, was gedraaid en opgehangen, was gevouwen en eten gekookt.
Ben het voor vandaag weer zat, ga nu aan mijn rust beginnen, want ik wil morgen ( hard) lopen in het bos en dat is alweer maanden terug dus.... een goede voorbereiding is het halve werk.
Lekker niks doen vanavond dus.
Maar vanavond doe ik niks meer.
Ben drie ! keer om boodschappen geweest.
Eerst voor mezelf, om half negen vanmorgen.
Toen om elf uur met mijn moeder.
En daarna vanmiddag om drie uur nog een keer met zorgkind.
Tussendoor opgeruimd, was gedraaid en opgehangen, was gevouwen en eten gekookt.
Ben het voor vandaag weer zat, ga nu aan mijn rust beginnen, want ik wil morgen ( hard) lopen in het bos en dat is alweer maanden terug dus.... een goede voorbereiding is het halve werk.
Lekker niks doen vanavond dus.