NIET-groepje
dinsdag 24 maart 2009 om 10:22
Oh gelukkig, meer dierenverdriet bij de regenboogbrug willen we niet.
Hier ook prachtig weer. Ik heb lang getwijfeld maar ga denk toch mij vandaag opgeven voor de nieuwjaarsborrel in april van mijn buurtjes. Had er eigenlijk geen zin in maar ja, iedere keer als ik mij niet opgeef, zoals vorig jaar met de bbq, komen ze mij halen en dan zit ik er toch weer bij. Nou dan kan ik mij toch beter zelf maar opgeven.
Hier ook prachtig weer. Ik heb lang getwijfeld maar ga denk toch mij vandaag opgeven voor de nieuwjaarsborrel in april van mijn buurtjes. Had er eigenlijk geen zin in maar ja, iedere keer als ik mij niet opgeef, zoals vorig jaar met de bbq, komen ze mij halen en dan zit ik er toch weer bij. Nou dan kan ik mij toch beter zelf maar opgeven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 24 maart 2009 om 10:28
dinsdag 24 maart 2009 om 10:55
quote:yoyo2 schreef op 24 maart 2009 @ 10:26:
Mylene, ik zie dat de grijze lucht bij jou ophoudt.
Hier ist niet lekker..Tuuk, ik heb het zonnetje aan een koortje hier vastgebonden meis. He, ben niet voor 1 gat te vangen.
Mylene, ik zie dat de grijze lucht bij jou ophoudt.
Hier ist niet lekker..Tuuk, ik heb het zonnetje aan een koortje hier vastgebonden meis. He, ben niet voor 1 gat te vangen.
dinsdag 24 maart 2009 om 11:00
quote:Pilous schreef op 24 maart 2009 @ 10:25:
Ze kunnen het beter een voorjaarsborrel noemen...Of had het gelijk laten lopen met de jaarlijkse bbq, scheelt toch weer geld. Ik neem wel aan dat nu de paasborrel niet doorgaat. Hoop ik tenminste. Maar ook nog niets gehoord dat die er dit jaar weer zou zijn. Allemaal heel leuk en gezellig hoor, daar niet van, maar 1x per jaar vind ik wel genoeg hihihi. .
Ze kunnen het beter een voorjaarsborrel noemen...Of had het gelijk laten lopen met de jaarlijkse bbq, scheelt toch weer geld. Ik neem wel aan dat nu de paasborrel niet doorgaat. Hoop ik tenminste. Maar ook nog niets gehoord dat die er dit jaar weer zou zijn. Allemaal heel leuk en gezellig hoor, daar niet van, maar 1x per jaar vind ik wel genoeg hihihi. .
dinsdag 24 maart 2009 om 11:02
Hai maisjes, kom weer eens even een beetje meegluren. Aangezien een Prada lijstje twee pagina's zou beslaan even kort door de bocht;
Knuffels voor allen die het nodig hebben
Felicitaties voor hen die het verdienen
Sterkte voor diegene waar het even niet zo lekker gaat
En liefs voor allemaal.
Vandaag een lekker rustig dagje. Hoop dat het zo blijft.
Knuffels voor allen die het nodig hebben
Felicitaties voor hen die het verdienen
Sterkte voor diegene waar het even niet zo lekker gaat
En liefs voor allemaal.
Vandaag een lekker rustig dagje. Hoop dat het zo blijft.
dinsdag 24 maart 2009 om 11:10
Ach wat een warm en lief welkom weer. Altijd even attent die NieTjes vriendinnen. Heb jullie natuurlijk al die tijd wel gevolgd hoor. Wil wel weten wat er allemaal gebeurde natuurlijk. Ben natuurlijk niet voor niets nog steeds officieel meelees en teruglees koningin. En nu ga ik eens lekker douchen. Tot strakjes zal ik dan maar zeggen