Midlife
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
vrijdag 22 februari 2019 om 21:07
Die Koos is niet bang uitgevallen hoor, die reageert wel weer. Zo het is, zo het voelt. Maak er lekker van wat je wilt.
Eerste week na D-day was moeilijk, raar en heel ongemakkelijk. Blikken afwenden, afstand en geannulleerde vergaderingen. Doe maar per mail. Dan is het valentijnsdag. Helemaal raar.
De week erna ging beter, heb excuses aangeboden voor mijn gedrag. Was niet nodig geweest zei ze.
Deze week chaos, werkdagen van 10 uur en in het buitenland. Dat verzet de gedachten een beetje. Ik slaap ook beter. Samenwerken lukt weer en hoewel ik mezelf er op betrap best nog af en toe hoop te hebben op een glimlach lukt het beter correct en zakelijk te blijven.
Nu is het een kwestie van doorzetten met van dat verliefde gevoel af te komen. Steeds herhalen dat het niks wordt, kans 0,0 is en dat ik een schat van een vrouw heb. Het is echt heel gek dit. Ik heb wel veel aan de reakties hier gehad, het zet je met beide benen op de grond. Of tot mijn knieën in de modder
maar dat kan ik hebben. Hou me op het rechte pad he?!
Maar over dat neuken en/of zoenen: gaat ze natuurlijk nooit doen. Maar ALS wel.... ik zeg nee maar ik ben niet van steen he.
Eerste week na D-day was moeilijk, raar en heel ongemakkelijk. Blikken afwenden, afstand en geannulleerde vergaderingen. Doe maar per mail. Dan is het valentijnsdag. Helemaal raar.
De week erna ging beter, heb excuses aangeboden voor mijn gedrag. Was niet nodig geweest zei ze.
Deze week chaos, werkdagen van 10 uur en in het buitenland. Dat verzet de gedachten een beetje. Ik slaap ook beter. Samenwerken lukt weer en hoewel ik mezelf er op betrap best nog af en toe hoop te hebben op een glimlach lukt het beter correct en zakelijk te blijven.
Nu is het een kwestie van doorzetten met van dat verliefde gevoel af te komen. Steeds herhalen dat het niks wordt, kans 0,0 is en dat ik een schat van een vrouw heb. Het is echt heel gek dit. Ik heb wel veel aan de reakties hier gehad, het zet je met beide benen op de grond. Of tot mijn knieën in de modder
Maar over dat neuken en/of zoenen: gaat ze natuurlijk nooit doen. Maar ALS wel.... ik zeg nee maar ik ben niet van steen he.
zaterdag 23 februari 2019 om 13:35
@KoningKoos200 fijn dat jij met je reflectie nog terugkomt.
Zoals jij overkomt probeer je je huwelijk in stand te houden, je verliefdheid te onderdrukken, maar kan je niet garanderen dat jij nee zegt bij aandringen van je collega.
Zwakjes KoningKoos200.
Als ik dit lees vraag ik me af; Wat is dan je huwelijk je nog waard als jij je trouw aan je vrouw van iemand anders af laat hangen?
Waarom ben jij verliefd geworden op een collega terwijl je een schat van een vrouw hebt zoals jij het zelf zegt? Trouwens meen je dat wat je zegt?
Wat mis je in je huwelijk en je relatie met je vrouw?
Voel jij je schuldig tegenover je vrouw?
Hoe is je relatie met je vrouw? Voel je nog iets voor haar?
Zou jij het leuk vinden als zij verliefd op iemand anders zou worden en aan jullie huwelijk zou twijfelen?
Ik denk dat jij de relatie met je vrouw onder de loep moet nemen als jij niet telkens in dezelfde situatie terecht wil komen. Of is dit juist iets wat jij leuk vindt?
Zoals jij overkomt probeer je je huwelijk in stand te houden, je verliefdheid te onderdrukken, maar kan je niet garanderen dat jij nee zegt bij aandringen van je collega.
Zwakjes KoningKoos200.
Als ik dit lees vraag ik me af; Wat is dan je huwelijk je nog waard als jij je trouw aan je vrouw van iemand anders af laat hangen?
Waarom ben jij verliefd geworden op een collega terwijl je een schat van een vrouw hebt zoals jij het zelf zegt? Trouwens meen je dat wat je zegt?
Zou jij het leuk vinden als zij verliefd op iemand anders zou worden en aan jullie huwelijk zou twijfelen?
Ik denk dat jij de relatie met je vrouw onder de loep moet nemen als jij niet telkens in dezelfde situatie terecht wil komen. Of is dit juist iets wat jij leuk vindt?
zondag 24 februari 2019 om 03:19
Hoi zielsverwant!Zielsverwant schreef: ↑23-02-2019 13:35@KoningKoos200 fijn dat jij met je reflectie nog terugkomt.
Zwakjes KoningKoos200.
Als je al zo lang getrouwd bent als ik dan is de eerste verliefdheid wel over en zit je in een "houden van". Dat betekent dat je roze bril af is en dat de dagelijkse routine makkelijk de overhand neemt. Dat je de foutjes van je partner ziet en dat je je daar soms best even aan stoort. Dat nu de verschillen misschien even meer naar voren komen. Dan blijk ik inderdaad even vatbaar voor een mooie en intelligente jonge vrouw die op het werk die dingetjes niet vertoont. Die niet over de vuilniszakken zeurt enzo. Ik denk dat het niet moeilijk is om daarvoor te vallen. Ik denk ook niet dat het heel erg is. Ik denk ook dat ik niet de enige ben, dus hoera ik ben normaal. Dat er dan thuis iets moet gebeuren ben ik met je eens, maar het is geen heel groot probleem denk ik.
Ik zoek het niet bewust op in elk geval en ik hoop ook niet dat dit nog vaker gaat gebeuren. Ja, ik voel me wel schuldig naar mijn vrouw. Ik hoop dat ik het juiste heb gedaan.
Wat het neezeggen betreft: ik ga kleffe situaties uit de weg, ik ga niet aansturen op sex en ik kan best nee zeggen. Maar er is een punt waarop ik bang ben dat dat niet meer lukt, is dat zo gek? Als de dame in kwestie hier zou besluiten mijn kantoor in te stappen in kanten lingerie stopt mijn brein meteen met werken en slaan alle stoppen meteen door. Je gaat me niet vertellen dat dat bij dames anders is toch?
zondag 24 februari 2019 om 08:30
Bij mij wel. Natuurlijk vind ik iemand er wel eens (erg) leuk uitzien. In dat geval denk ik wat een lekker ding zeg, en hervat ik mijn bezigheden.
Ik kan namelijk zonder enige inspanning bedenken dat dat lekkere ding thuis ook zeurt over de vuilniszak, kleding laat slingeren, stinkt op de wc, niet kan koken, een huispak aantrekt, vreemde opvattingen heeft, mij dingen verwijt, laks, lui, tegendraads, chagrijnig of alles tegelijk is en ga zo maar door. Niemand is namelijk ideaal.
Dat kan jij ook bedenken. Je wilt het alleen niet.
Ik kan namelijk zonder enige inspanning bedenken dat dat lekkere ding thuis ook zeurt over de vuilniszak, kleding laat slingeren, stinkt op de wc, niet kan koken, een huispak aantrekt, vreemde opvattingen heeft, mij dingen verwijt, laks, lui, tegendraads, chagrijnig of alles tegelijk is en ga zo maar door. Niemand is namelijk ideaal.
zondag 24 februari 2019 om 09:38
zondag 24 februari 2019 om 09:45
Ja dan stroomt het bloed uit je hoofd naar je pik, ik snap het. * sarcasme modus uit *KoningKoos200 schreef: ↑24-02-2019 03:19Hoi zielsverwant!
Als je al zo lang getrouwd bent als ik dan is de eerste verliefdheid wel over en zit je in een "houden van". Dat betekent dat je roze bril af is en dat de dagelijkse routine makkelijk de overhand neemt. Dat je de foutjes van je partner ziet en dat je je daar soms best even aan stoort. Dat nu de verschillen misschien even meer naar voren komen. Dan blijk ik inderdaad even vatbaar voor een mooie en intelligente jonge vrouw die op het werk die dingetjes niet vertoont. Die niet over de vuilniszakken zeurt enzo. Ik denk dat het niet moeilijk is om daarvoor te vallen. Ik denk ook niet dat het heel erg is. Ik denk ook dat ik niet de enige ben, dus hoera ik ben normaal. Dat er dan thuis iets moet gebeuren ben ik met je eens, maar het is geen heel groot probleem denk ik.
Ik zoek het niet bewust op in elk geval en ik hoop ook niet dat dit nog vaker gaat gebeuren. Ja, ik voel me wel schuldig naar mijn vrouw. Ik hoop dat ik het juiste heb gedaan.
Wat het neezeggen betreft: ik ga kleffe situaties uit de weg, ik ga niet aansturen op sex en ik kan best nee zeggen. Maar er is een punt waarop ik bang ben dat dat niet meer lukt, is dat zo gek? Als de dame in kwestie hier zou besluiten mijn kantoor in te stappen in kanten lingerie stopt mijn brein meteen met werken en slaan alle stoppen meteen door. Je gaat me niet vertellen dat dat bij dames anders is toch?
zondag 24 februari 2019 om 12:00
Ik wil van alles, ik ben alleen zo naief dat ik het veel te laat doorhad. Nu moet ik dat realiteitsding dus geforceerd bewust doen terwijl er allerlei stofjes door dat brein gieren die voor een roze bril zorgen die alles wat ze zegt vertroebelt. De dame in kwestie gaat nooit naar toilet, stinkt niet en is altijd vrolijk, geinteresseerd en zorgzaam. Ten minste, als ik het goed ziemade@kate schreef: ↑24-02-2019 08:30Bij mij wel. Natuurlijk vind ik iemand er wel eens (erg) leuk uitzien. In dat geval denk ik wat een lekker ding zeg, en hervat ik mijn bezigheden.
zondag 24 februari 2019 om 12:07
maar het is natuurlijk flauwekul, je had je fantasieen nooit bij je collega moeten neerleggen. Wat moet zij daar mee? Je deed het enkel in de hoop op een slippertje anders had je je mond gehouden. Het is bijzonder onaangenaam om te werken op een plek waar je weet dat een oudere man op je geilt.
zondag 24 februari 2019 om 12:25
Wat raaskal je nou toch. Geen idee waar je het over hebt. Doen je executieve functies het ineens niet meer als er een aantrekkelijke vrouw in de buurt is?KoningKoos200 schreef: ↑24-02-2019 12:00Ik wil van alles, ik ben alleen zo naief dat ik het veel te laat doorhad. Nu moet ik dat realiteitsding dus geforceerd bewust doen terwijl er allerlei stofjes door dat brein gieren die voor een roze bril zorgen die alles wat ze zegt vertroebelt. De dame in kwestie gaat nooit naar toilet, stinkt niet en is altijd vrolijk, geinteresseerd en zorgzaam. Ten minste, als ik het goed zieEn als ze zegt: rot op dan hoor ik: ik ook van jou. Het is gewoon klote en ik snap echt al die kouwe kille nuchterheid hier niet echt. Als "triple-D" in mijn kantoor staat met bontje en chanel dan heb ik dat dus totaal niet. Dan denk ik: "ja, mooie boezem en nou wegwezen mop, je leidt af"
Ik hoop voor de vrouwen in jouw buurt dat je ‘nee’, ‘ik wil geen seks’ ‘blijf van me af’ ‘houd je klauwen thuis’ en ‘donder op’ wel begrijpt.
zondag 24 februari 2019 om 12:39
het is afschuwelijk om te werken in een omgeving waarbij een collega zijn verliefdheid opbiecht. Je wordt medeverantwoordelijk gemaakt voor iets waar je part noch deel aan hebt. Elke gebaar, lach, grap moet je vanaf daar op een weegschaal leggen. ontzettend dom, egoistisch en arrogant van TOmade@kate schreef: ↑24-02-2019 12:25Wat raaskal je nou toch. Geen idee waar je het over hebt. Doen je executieve functies het ineens niet meer als er een aantrekkelijke vrouw in de buurt is?
Ik hoop voor de vrouwen in jouw buurt dat je ‘nee’, ‘ik wil geen seks’ ‘blijf van me af’ ‘houd je klauwen thuis’ en ‘donder op’ wel begrijpt.
zondag 24 februari 2019 om 12:58
Wij zijn het eens. Ik reageerde op koos zelf die wat in de ruimte zwamt over een roze bril waardoor hij er allemaal ook niks aan kan doen.S-Meds schreef: ↑24-02-2019 12:39het is afschuwelijk om te werken in een omgeving waarbij een collega zijn verliefdheid opbiecht. Je wordt medeverantwoordelijk gemaakt voor iets waar je part noch deel aan hebt. Elke gebaar, lach, grap moet je vanaf daar op een weegschaal leggen. ontzettend dom, egoistisch en arrogant van TO
Ik schreef al eerder dat ik me serieus af zou vragen of ik het ergens moest melden als een collega tegen me zou vertellen dat ie op me geilt.
zondag 24 februari 2019 om 13:00
Je komt bij me over als iemand dat spijt heeft van beslissingen in je leven en van verantwoordelijkheden die je nu moet dragen. Bovendien geen rekening houdt met gevoelens van een ander (zowel van je collega als je vrouw). Verliefdheid associeer je met geilheid en seks en "het houden van" met dagelijkse routine in huis. De verliefdheid overkomt je op het moment dat jij weer de negatieve kanten bij je vrouw ziet.KoningKoos200 schreef: ↑24-02-2019 12:00Ik wil van alles, ik ben alleen zo naief dat ik het veel te laat doorhad. Nu moet ik dat realiteitsding dus geforceerd bewust doen terwijl er allerlei stofjes door dat brein gieren die voor een roze bril zorgen die alles wat ze zegt vertroebelt. De dame in kwestie gaat nooit naar toilet, stinkt niet en is altijd vrolijk, geinteresseerd en zorgzaam. Ten minste, als ik het goed zieEn als ze zegt: rot op dan hoor ik: ik ook van jou. Het is gewoon klote en ik snap echt al die kouwe kille nuchterheid hier niet echt. Als "triple-D" in mijn kantoor staat met bontje en chanel dan heb ik dat dus totaal niet. Dan denk ik: "ja, mooie boezem en nou wegwezen mop, je leidt af"
Klopt dat?
Het lijkt erop dat jij kosten wat kosten van je verliefdheid wil genieten en vooral niet wil accepteren dat die ander je niet ziet staan.
Waarom eigenlijk?
Voor mijn is verliefdheid een heel fijn gevoel. En dat fijn gevoel blijft als het wederzijds is. Is verliefdheid niet wederzijds dan is dat alleen een kwelling van jezelf. Keer op keer draait het op teleurstelling en de verwachtingen die niet uitkomen. Pijn dus!
Weet je echt wel wat je wil en wat voor je belangrijk is?
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 25-02-2019 08:52
21.83% gewijzigd
zondag 24 februari 2019 om 13:04
ja je moet dat melden, het heeft namelijk direct invloed op jouw gedrag op de werkvloermade@kate schreef: ↑24-02-2019 12:58Wij zijn het eens. Ik reageerde op koos zelf die wat in de ruimte zwamt over een roze bril waardoor hij er allemaal ook niks aan kan doen.
Ik schreef al eerder dat ik me serieus af zou vragen of ik het ergens moest melden als een collega tegen me zou vertellen dat ie op me geilt.
zondag 24 februari 2019 om 13:09
Ik denk in de eerste periode seks en spanning. Later met z'n leeftijdsverschil alleen ergernis en teleurstelling bij die jongere vrouw. En schaamte bij de man want dan is de spanning eraf en het niet lukt om aan de verwachtingen te voldoen,YagaBaba schreef: ↑24-02-2019 09:38Tja, tot op een dag die andere vrouw blijkt te zeuren over de was of het eten. Natuurlijk word je een keer verliefd, maar na zoveel jaar is dat ook weer gewoon een relatie.
Dan gaat het om wat je samen deelt, en de band die je hebt. Wat deel je met een 20 jaar jongere vrouw?
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 25-02-2019 09:09
7.75% gewijzigd
zondag 24 februari 2019 om 16:42
Heb geprobeerd je privebericht te sturen, maar lukt niet. Hopelijk gaat het alweer wat beter. Nog een tip: ga wat leuks doen met je vrouwKoningKoos200 schreef: ↑14-02-2019 23:10Dank je. Heb je een gouden tip? Ik zit helemaal onder de pek en veren intussen maar dat hoofd tolt nog steeds.
zondag 24 februari 2019 om 23:45
Dat dus.S-Meds schreef: ↑24-02-2019 12:07maar het is natuurlijk flauwekul, je had je fantasieen nooit bij je collega moeten neerleggen. Wat moet zij daar mee? Je deed het enkel in de hoop op een slippertje anders had je je mond gehouden. Het is bijzonder onaangenaam om te werken op een plek waar je weet dat een oudere man op je geilt.
Ik had ook zo'n creepy collega. Die dacht dat ik wel wilde neuken omdat ik weer alleen was. Ik kende hem niet eens ook nog. Zo gênant.
maandag 25 februari 2019 om 17:05
nee je hebt gezegd dat je verliefd bent. Serieus, doe normaal. Het is op je werk. Je hebt echt geen idee wat dat met anderen doet. Je kan namelijk niks met zo’n boodschap dat er weer zo’n kneus voor je gevallen is. Bij alles wat je doet vraag je je af of je geen verkeerde signalen geeft. Wat een triest gedoe voor een kerel van jouw leeftijd
maandag 25 februari 2019 om 17:16
En niet alleen wat het doet dat met die collega, maar wat doet het met zijn vrouw?
Hoe moet zijn vrouw zich voelen met een man die zo gemakkelijk verliefd wordt en geen rekening houdt met haar gevoelens. Misschien ook nog doet net zo als thuis om niet op te vallen.
Walgelijk!
Hoe moet zijn vrouw zich voelen met een man die zo gemakkelijk verliefd wordt en geen rekening houdt met haar gevoelens. Misschien ook nog doet net zo als thuis om niet op te vallen.
Walgelijk!
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 08:37
0.18% gewijzigd
maandag 25 februari 2019 om 17:20
die vrouw weet van niks, hij heeft het opgebiecht aan de college in de hoop dat het wederzijds is. Nu zit zij met de ellendeZielsverwant schreef: ↑25-02-2019 17:16En niet alleen wat het doet dat met die collega, maar wat doet het met zijn vrouw?
Walgelijk