Mode & Beauty alle pijlers

Outfit trainen

24-02-2019 14:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Het wordt weer een beetje warmer en vind het dan fijn om een wat kortere top te dragen op mijn fitness legging.
Ik ben alleen wat zwaarder boven. Sommige meiden zie ik alleen zo’n dunne top dragen maar ik denk dat ik wel een sportbh eronder moet dragen.

Hoe lossen jullie dat op als je zo’n top draagt? Wel of geen sport bh eronder? Of zijn er ook tops die genoeg ondersteuning geven?
Alleen een top als in zo’n sportbh achtig ding? waar train je? mag dat in jouw sportschool?

Als je een langere top bedoelt zou ik er ook een sportbh onder dragen, gewoon altijd als je groter hebt dan een B-cup
Don't cry, buy a bag and move on.
In je topic van vorige maand stonden nog niet de reacties die je wilde horen?

sport/wat-voor-sportkleding/list_messages/435300
Sporten zonder bh? Lijkt me niks.
Maar waarom zou je dan geen bh aan willen net als die andere meiden die jij ziet?
Ik draag bij het sporten altijd een sportbh
Ik weet niet wat voor dunne top je bedoelt maar bij sporten trek ik altijd een sportbeha aan.

Wat ik om me heen zie, hebben alle vrouwen een sportbeha aan, al dan niet met iets langs/korts, duns/diks eroverheen. Draag vooral iets wat aansluit en fijn zit!
Ik draag onder een dunne top een sport BH en zo iets:

Afbeelding

En dan de dunne top erover.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij de Hunkemuller waren er wel van die Doutzen sportBH's met ondersteuning maar in de D cup paste mijn Harries niet. Dus voor mij is het geen optie. Ze hadden daar dit soort dingen en ik kan mij voorstellen dat dat mooi er onder staat: Afbeelding

Afbeelding

Het zijn sport bh's in een mooi jasje waardoor je ze ook zo of onder een doorschijnende top aan kan. Volgens mij worden er nog steeds dit type sportBH's verkocht bij Hunkemuller.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-02-2019 16:21
7.03% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De sportbh van Freya is wat degelijker maar die is ook beter voor een grote cup en die ziet er ook nog goed genoeg uit om zichtbaar te zijn:

Afbeelding

Afbeelding
ik zweer zelf bij de shock absorber sportbh’s. ik heb 75E
Hier had je toch al eerder een topic over geopend.
Hier 80e en ook shock absorber.. Blijft echt goed zitten..
Alweer dit topic :roll:

Draag gewoon een fatsoenlijke sport bh als je grote borsten hebt en daarover een shirtje.
chocolol schreef:
24-02-2019 18:32
Alweer dit topic :roll:

Draag gewoon een fatsoenlijke sport bh als je grote borsten hebt en daarover een shirtje.
echt he? ik snap sowieso niet dat je je zo half naakt op je gemak voelt als je staat te springen en zweten en aan het rennen bent. of sport je niet echt voor het sporten?
ik ben echt niet op mijn mooist hoor tijdens en na een goeie training

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven