Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 27 februari 2019 om 07:37
woensdag 27 februari 2019 om 07:44
Je hebt gelijk, de rol van mens met gevoel ligt me slecht. Anonieme forum-lul past me veel beter. Mijn excuses, het bericht is alweer weg
Nu de quotes nog
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 27 februari 2019 om 07:46
Edit: reactie weggehaald na het lezen van de quotes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 27 februari 2019 om 07:47
woensdag 27 februari 2019 om 07:49
woensdag 27 februari 2019 om 07:52
Sterkte

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 27 februari 2019 om 07:52
woensdag 27 februari 2019 om 07:59
Dank je. Gelukkig kan ik steunen op een netwerk van deskundigen en professionals op het gebied van diepe ellende en gruwelijke gebeurtenissen.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 27 februari 2019 om 08:46
Solomio schreef: ↑27-02-2019 04:54Ah, er werd mij een spiegel voorgehouden.
Dat vermoedde ik al.
Ik ben momenteel bezig met een klacht tegen een hulpverlener in de ggz. Wat een eikel is dat.
Maar dan ga ik niet de hele ggz afkraken.
Overigens zie ik dat ook vaak gebeuren: mensen willen wel hulp, maar niet van de ggz.
Dan heb je al helemaal niet begrepen hoe het werkt, want vrijgevestigde therapeuten zijn ook gewoon ggz.
Maar er heerst ook zo'n ingebakken wantrouwen tegen ggz-instellingen.
Snap ik niks van.
Ik lees ook dat Fragolisa zwaar gefrustreerd is over jeugdzorg en ik kan me dat ook heel goed voorstellen.
Maar dan uitspraken doen over de gehele jeugdzorg, dat gaat me te ver.
Als kind ben ik slachtoffer geworden van een slechte arts, elleboog volledig aan gort. Arts is berispt (ofzo, ik weet niet welke straf exact).
Ik heb regelmatig gehoord dat mensen vervolgens beweerden dat dat ziekenhuis zo slecht was.
Rare conclusie toch.
Dat is dus precies de reden dat ik zo hysterisch/pissig/geirriteerd reageer.
En Dana, ik kan me echt niet voorstellen dat jij het met dit soort quotes 'Veilig thuis maakt heel vaak misbruik van hun macht,vooral bij mensen die zelf hulp zoeken voor hun kind.' eens kan zijn.
Het klopt dat ik iets anders schreef, namelijk 'ik peins er niet over', maar ging het vervolgens toch doen, dus dat sloeg nergens op

Helemaal met je eens verder dat er fouten gemaakt worden, dat ontken ik niet. Alleen het hele VT/JZ als machtswellustelingen wegzetten, daar heb ik moeite mee.

woensdag 27 februari 2019 om 09:30

woensdag 27 februari 2019 om 09:49
Iedereen kan en mag zich hier gevoelig opstellen en de rol van mens met gevoel ligt je mss beter dan je denkt.JollyRider schreef: ↑27-02-2019 07:44Je hebt gelijk, de rol van mens met gevoel ligt me slecht. Anonieme forum-lul past me veel beter. Mijn excuses, het bericht is alweer weg
Nu de quotes nog

Life is short. Eat dessert first.
woensdag 27 februari 2019 om 09:56
Het kan en mag. Je zal ook zeker reacties krijgen waar je wat aan hebt. Als je geduld hebt. Helaas zijn de strontvliegen er hier altijd als eerste bij. Da's niet waarop je zit te wachten bij open wonden.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2019 09:49Iedereen kan en mag zich hier gevoelig opstellen en de rol van mens met gevoel ligt je mss beter dan je denkt.![]()

woensdag 27 februari 2019 om 10:35
Joh, die mensen hebben geen gevoel, dus maakt ze allemaal niet uit.Star² schreef: ↑27-02-2019 08:46Dat is dus precies de reden dat ik zo hysterisch/pissig/geirriteerd reageer.
En Dana, ik kan me echt niet voorstellen dat jij het met dit soort quotes 'Veilig thuis maakt heel vaak misbruik van hun macht,vooral bij mensen die zelf hulp zoeken voor hun kind.' eens kan zijn.
Het klopt dat ik iets anders schreef, namelijk 'ik peins er niet over', maar ging het vervolgens toch doen, dus dat sloeg nergens op
Helemaal met je eens verder dat er fouten gemaakt worden, dat ontken ik niet. Alleen het hele VT/JZ als machtswellustelingen wegzetten, daar heb ik moeite mee.