Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 februari 2019 om 10:41
Sorry, het moment is alweer voorbij

Maar omdat ik drie jaar wel erg lang vindt, lees je pb over een paar minuten

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 27 februari 2019 om 10:41
Dank je, lief!
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 27 februari 2019 om 10:44
Je weet niet eens waar het over ging maar noemt wel meteen zo'n woord.

LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 februari 2019 om 10:48
volgens mij bedoelde ze dat er in het algemeen altijd een paar mensen zijn die bijzonder weinig empatisch reageren op het moment dat iemand zich kwetsbaar opstelt omdat ze daar een soort van genoegen uithalen. Vandaar de strontvlieg.
woensdag 27 februari 2019 om 10:50
Ja, Yette heeft empatisch vermogen en goed waarnemingsvermogen. Ze weet in essentie precies waar het over gaat. Mensen als Yette, die houden mij op dit forum, eerlijk gezegd.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 27 februari 2019 om 10:53
florence13 schreef: ↑27-02-2019 10:48volgens mij bedoelde ze dat er in het algemeen altijd een paar mensen zijn die bijzonder weinig empatisch reageren op het moment dat iemand zich kwetsbaar opstelt omdat ze daar een soort van genoegen uithalen. Vandaar de strontvlieg.
Joh ze weet zelf niet waar het over gaat, dat is het grappige

woensdag 27 februari 2019 om 10:56
hoeft vooral niet te betekenen dat je je tegen laat houden

woensdag 27 februari 2019 om 11:58
Karinmetdenummers heeft in dat topic nog niet een keer gereageerd.
Over generaliseren gesproken.

woensdag 27 februari 2019 om 12:12
Ik heb in dat topic nooit gereageerd.Pipistrello schreef: ↑27-02-2019 12:04Volgens mij nam Dana het juist voor je op omdat je hier 'slachtoffer' bent van smalende forummers.
En op het viva forum zou ik nooit gevoelige of verdrietige informatie over mezelf willen delen.

woensdag 27 februari 2019 om 12:16
Oh, dan heb ik e.e.a. niet goed begrepen.

woensdag 27 februari 2019 om 12:23
Pfffieuwwww!
Eindelijk een kamp waar ik voor mijn gevoel wél bij hoor!
(Hoewel ik helemaal niet geloof dat het over de nare kliek op napraat ging trouwens)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 27 februari 2019 om 12:26
O ik las de 'hier' ook alsof het over Napraat ging, maar wellicht bedoelt Dana het forum an sich:
En in het algemeen zie ik hier weer dat rare ons-kent-ons-sfeertje waarin zo'n beetje iedereen die iets afwijkends schrijft kennelijk kan rekenen op smalende reacties en facepalms. DuchessMM bijvoorbeeld, en Karinmetdenummers.
Geen idee waar dat ineens weer vandaan komt. Misschien is het wel een algemene voorjaarsmoeheid die hier heerst en de sfeer zo tenenkrommend maakt.

woensdag 27 februari 2019 om 12:39
Mag ik die gevoelloze lul die las dat hij nodig toegesproken moet worden een tip geven?jij trapt op jouw manier om je heen als je geraakt wordt, anderen op hun manier. Niet elke manier is even handig en netjes, maar over het algemeen is wel duidelijk dat iemand geraakt is. Je (in het algemeen, maar uiteraard ook jij) hoeft zelden iets van je woorden/mening terug te nemen, maar het is volgens mij ook echt zelden de bedoeling/opzet om iemand pijn te doen. En dat laatste "het was niet mijn bedoeling om je pijn te doen" laten weten is best aardig. Niet verplicht en zeker niet passend bij het (toch al hopeloos mislukte) gevoelloze-lul-imago. Wel aardig.JollyRider schreef: ↑27-02-2019 07:47Ja, ik ga gewoon weer verder las de gevoelloze lul die nodig toegesproken moet worden
Aardiger dan schoppen met 'boeit me niks, leer lezen'
En las=als,sla me daarmee niet om de oren. Dit is leuker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 27 februari 2019 om 12:42
Ik ben het hier hartgrondig mee oneens.Pipistrello schreef: ↑27-02-2019 12:30Ach boeien ook. Het is een vast gegeven zoals heel veel hier. Eens in de zoveel tijd komt Dana hier vertellen hoe het allemaal is en hoe vervelend de mensen op napraat zijn.
Dat we het weer even weten enzo.
Ik lees Dana graag.
En eens in de zoveel tijd geeft ze haar, door mij zeer gewaardeerde, mening over iets op napraat.
Dana is voor mij één van de mensen waarvoor ik op viva kom. Dát is voor mij wél een vast gegeven.

woensdag 27 februari 2019 om 14:42
Eens.Pipistrello schreef: ↑27-02-2019 12:30Ach boeien ook. Het is een vast gegeven zoals heel veel hier. Eens in de zoveel tijd komt Dana hier vertellen hoe het allemaal is en hoe vervelend de mensen op napraat zijn.
Dat we het weer even weten enzo.
woensdag 27 februari 2019 om 14:51
Nog even voor de duidelijkheid voordat ik ook bij de strontvliegen word gerekend, ik doelde op de slachtofferrol.JollyRider schreef: ↑27-02-2019 07:44Je hebt gelijk, de rol van mens met gevoel ligt me slecht. Anonieme forum-lul past me veel beter. Mijn excuses, het bericht is alweer weg
Nu de quotes nog
nouschi wijzigde dit bericht op 27-02-2019 14:57
0.14% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!