Ziektewet
woensdag 27 februari 2019 om 10:58
Hoi allemaal,
Ik zit sinds begin december in de ziektewet En werk in de ouderenzorg als verzorgende niveau 3 .. Nu ben ik nog maar 21 en heb keiveel last van mn schouder en hand dus kan niet veel betekenen dus zit nu administratie te doen
de collega's zeuren veel tegen me en roddelen ook( dat heb je waarschijnlijk overal wel) maar ik wil graag weg daar alleen ik zit vast, heb wel een vast contract maar de sfeer is er totaal niet leuk en krijg niet zo leuke klussen , opleidingem starten ze ook pas in september dus heb echt zo'n gevoel van vastzitten .. niemand gaat me ook aannemen zo met deze klachten.
Ik zit sinds begin december in de ziektewet En werk in de ouderenzorg als verzorgende niveau 3 .. Nu ben ik nog maar 21 en heb keiveel last van mn schouder en hand dus kan niet veel betekenen dus zit nu administratie te doen
donderdag 28 februari 2019 om 10:55
Dus als je het ergens niet leuk vindt, zou je acuut een burn-out oplopen. Het is naar alle waarschijnlijkheid tijdelijk en soms zijn dingen in het leven een keer minder leuk. Dat is nu eenmaal het leven.DennisHartendief schreef: ↑28-02-2019 10:10Ik zou contact opnemen met de bedrijfsarts met de mededeling dat het teveel stress oplevert. Een burn out willen ze toch ook niet veroorzaken?
donderdag 28 februari 2019 om 13:01