Werk & Studie alle pijlers

Ziektewet

27-02-2019 10:58 28 berichten
Hoi allemaal,
Ik zit sinds begin december in de ziektewet En werk in de ouderenzorg als verzorgende niveau 3 .. Nu ben ik nog maar 21 en heb keiveel last van mn schouder en hand dus kan niet veel betekenen dus zit nu administratie te doen😅 de collega's zeuren veel tegen me en roddelen ook( dat heb je waarschijnlijk overal wel) maar ik wil graag weg daar alleen ik zit vast, heb wel een vast contract maar de sfeer is er totaal niet leuk en krijg niet zo leuke klussen , opleidingem starten ze ook pas in september dus heb echt zo'n gevoel van vastzitten .. niemand gaat me ook aannemen zo met deze klachten.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
27-02-2019 21:23
Mijn nederige excuses hoor..

Zo goed?
.
Joh, maakt niet uit. Het onjuiste gebruik van de term leidt alleen soms tot onjuiste adviezen, daarom mijn opmerking.
DennisHartendief schreef:
28-02-2019 10:10
Ik zou contact opnemen met de bedrijfsarts met de mededeling dat het teveel stress oplevert. Een burn out willen ze toch ook niet veroorzaken?
Dus als je het ergens niet leuk vindt, zou je acuut een burn-out oplopen. Het is naar alle waarschijnlijkheid tijdelijk en soms zijn dingen in het leven een keer minder leuk. Dat is nu eenmaal het leven.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
28-02-2019 10:55
Dus als je het ergens niet leuk vindt, zou je acuut een burn-out oplopen. Het is naar alle waarschijnlijkheid tijdelijk en soms zijn dingen in het leven een keer minder leuk. Dat is nu eenmaal het leven.
Dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven