ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
en ADM ook.
quote:Schravelvot schreef op 24 maart 2009 @ 14:59:

[...]

Ja maar, dan geeft ie bij mij niks aan Zit je wel op de juiste site: www.dhlforyou.nl en niet dhl.nl?

Aan de rechterkant kun je het nummer invullen: volg je pakje
quote:Hondjewoef schreef op 24 maart 2009 @ 15:01:

[...]

Zit je wel op de juiste site: www.dhlforyou.nl en niet dhl.nl?

Aan de rechterkant kun je het nummer invullen: volg je pakje Dat was het dus... *overweegt andere haarkleur*
@Varisha: linksboven uhuh. Réchtsboven. Jouw schuld dat ik op de verkeerde site zat
quote:AnneDaisyMay schreef op 24 maart 2009 @ 14:58:

[...]

Graag gedaan. Waren ze heel aangekomen? De ene was nog al dik vandaar deze wijze van versturen. Anders moest die met de pakketpost en werd het helemaal zo duur. En nu maar veel succes er mee? Ik heb ze ooit gekocht maar beide dus nooit gelezen .

Ik ben trouwens benieuwd of jouw reisgidsjes er vandaag ook al. Zou leuk zijn

ja ze zien er echt perfect uit...ben er heel blij mee...thx...

en moest wel lachenom hoe je t had ingepakt...maar vind t echt slim bedacht...

heb ik ook weer 2 mappies haha
quote:Schravelvot schreef op 24 maart 2009 @ 15:06:

@Varisha: linksboven uhuh. Réchtsboven. Jouw schuld dat ik op de verkeerde site zat oepssss haha...
Ha..ha.. ja die kreeg je er kratis en voor nix bij
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Kunnen jullie ons ook nog wat leren over die handige verzendmethode van ADM? Nu ben ik wel benieuwd

En Schravelvot: ik ben ook blond hoor.. niets mis mee toch
@ ADM jouw pakje met de tas en de ketting zat zojuist bij de post. Dank je.

PS: heeft iemand wel eens zelf de label uitgeprint bij DHL? Als je dit doet moet dat dan op etiket of sticker vellen of kan het op normaal printerpapier en kun je dan het label er met plakband op plakken?
quote:Hondjewoef schreef op 24 maart 2009 @ 15:27:

En Schravelvot: ik ben ook blond hoor.. niets mis mee toch Ik bén niet eens blond haha, ik heb alleen zo nu en dan blonde acties
Ik print altijd zelf het label, want dat scheelt volgens mij een euro. Kan op gewoon printerpapier en dan vastplakken op je pakketje met tape/plakband.
molie heb je de wafelijzer nog??kan je me mailen

viva_varisha@live.nl
quote:Schravelvot schreef op 24 maart 2009 @ 15:31:

[...]

Ik bén niet eens blond haha, ik heb alleen zo nu en dan blonde acties ik dacht dat je je zo schaamde voor je bijpassende haarkleur, dat je het wilde verven :D
quote:Hondjewoef schreef op 24 maart 2009 @ 15:27:

Kunnen jullie ons ook nog wat leren over die handige verzendmethode van ADM? Nu ben ik wel benieuwd

En Schravelvot: ik ben ook blond hoor.. niets mis mee toch adm had het boek open tussen twee kartonnen mapjes gedaan...enveloppe dr omheen en heel veel etiketten :P
biol, kun je mij die foto van het armbandje nog sturen en je adres voor die waxinelichtjeshouders? ze zitten al in een envelop moet dus nog een adres op anders komt ie denk niet aan...
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 15:34:

[...]

adm had het boek open tussen twee kartonnen mapjes gedaan...enveloppe dr omheen en heel veel etiketten :PMijn pakketjes zijn idd te herkennen aan de vele etiketten, die heb ik namelijk over thuis en is prima te gebruiken als versteviging van pakketjes
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Dat van die etiketten als stevigheid is handig! Ook tegen het scheuren van de envelop.

Ik heb een boek ook wel eens opengevouwen ontvangen, maar vaak was hij dan erg uit model. Ik wil mijn boeken altijd netjes houden
Zusje, de ene envelop is binnen! Thanx

En nu maar hopen dat de andere morgen komt en dat niet stiekem de postbode mijn Ducks zit te lezen!
Zo ik ben net terug van het sophia kinderziekenhuis. Ze waren erg aardig en blij ermee. Ik moest iedereen die geholpen had in te zamelen hartelijk bedanken. Bij deze dus.

Heb nog een foto gemaakt ervan die zal ik vanavond plaatsen en morgen weer weg halen. Niet zo fijn voor die mensen als ze hier gedurende 5000 berichten te zien zijn. Heb ik ook zo afgesproken met hen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Varisha, het pakket gaat echt morgen weg hier hoor, maar ik vond dat ik nog te weinig van je gevraagde boeken had gevonden dus ga vanavond nog een poging tot zoeken ondernemen.

Heb je mail ontvangen. Dank je wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:summerxx schreef op 24 maart 2009 @ 15:27:

PS: heeft iemand wel eens zelf de label uitgeprint bij DHL? Als je dit doet moet dat dan op etiket of sticker vellen of kan het op normaal printerpapier en kun je dan het label er met plakband op plakken? Ik heb hem gewoon op printerpapier geprint en dat op het pakje met tape en plakband vastgemaakt.
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 14:49:

meiske bedankt voor het spel...super duperGraag gedaan. Ik heb hem verzonden via TNT. Zat misschien beetje veel tape omheen
quote:Hondjewoef schreef op 24 maart 2009 @ 15:32:

[...]

ik dacht dat je je zo schaamde voor je bijpassende haarkleur, dat je het wilde verven :D

Hahaha het was dus net andersom

Jeeej de post komt zojuist langs *sprint naar brievenbus*
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 maart 2009 @ 16:03:

Varisha, het pakket gaat echt morgen weg hier hoor, maar ik vond dat ik nog te weinig van je gevraagde boeken had gevonden dus ga vanavond nog een poging tot zoeken ondernemen.

Heb je mail ontvangen. Dank je wel.doe maar rustig aan hoor...het heeft geen haast...ik wacht vol spanning af
quote:lola68 schreef op 24 maart 2009 @ 16:02:

Zusje, de ene envelop is binnen! Thanx

En nu maar hopen dat de andere morgen komt en dat niet stiekem de postbode mijn Ducks zit te lezen!

De postbode heeft de Ducks blijkbaar uit. Ze kwam zojuist terug met de "verloren" envelop!

Dank je Zusje! (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven