Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Indi haha .. nou ik heb op sex ooit een topic geopend over dat ik een date had met een jongen en toen we uiteindelijk in bed belanden hij echt een mini mini piemel heeft.

Eigenlijk heel triest dat ik hem daarop afwijs , maar hij was echt mini !!
Hahaha..Vleer!
Hoi allemaal,

Pffff drukke dag gehad, ik ben net thuis...snel wat gegeten en moet zo weer naar schilderles.

Indi ...wat leuk dat je mailtje terug hebt, was het een leuke mail?

MP...een zeildate!! Klinkt helemaal leuk...wat wordt zijn afkorting? ZM..zeilmeneer?

Ik zit nog steeds braaf in de sekte

RP heeft hier wel vaste klantenkring he? Grappig....ik heb nog steeds geen behoefte aan een profieletje daar, maar ik vind wel heel leuk om jullie ervaringen te lezen!!
Nou alles Indi! Ziet ie er leuk uit, woont ie in de buurt, was het een leuke mail?

Vleer, ik heb ook eens een scharrel gehad met een mega mini-mini piemel, kijk je toch wel even raar! Want voor de rest was het een ontzettend lekker ding, dus dat verwacht je dan op de één of andere manier niet. En het ergste was nog, dat hij dat dus helemaal niet in de gaten scheen te hebben, dat die van hem écht kleiner dan pinkeltje was. Dan heb ik zoiets van, je ziet toch ook wel eens vergelijksmateriaal, dan weet je toch dat je niet vooraan hebt gestaan toen ze piemels uitdeelden....
TP inderdaad.. kijk er is verschil tussen klein en klein.. Wat kleiner dan normaal formaat oke .. kan ik echt wel mee leven. Maar iets wat je totaal niet gaat voelen wanneer hij in je zit..Sorry daar kan ik niet mee leven kan ik net zo goed single blijven met mijn gehele vibo collectie
Zou ook mijn ding niet zijn hoor Vleer, is ook 1 van de dingen die 'tegen' zijn op de leuke weekendmeneer. Ik ben best verwend denk ik, op piemelgebied

De zeiler is erg leuk. We hebben al uitgebreid gecamd, gebeld, gemsnd. Vind het wel griezelig want ben bang dat er dan IRL misschien wel toch geen klik is terwijl die er nu dus wel is. Zou ik best jammer vinden dan.
Hallloww,

Nou (bijna) alles is klaar en morgen ga ik heel vervelend zwoegen in de zon

Ik begin dit bericht te typen en voel me plotseling soort van leeg. Eigenlijk weet ik wel wat het is, weer allerlei leuke dingen tegemoet gaan en niet die maat hebben om het ermee te delen....

Ik wens jullie veel plezier samen, wees lief voor elkaar en ik hoop tot schrijfs (ben beetje bang dat doordat ik er niet zolang erop zit en dan zo een break dat als ik er weer ben het uit mijn systeem zit). Jullie moeten dan ook niet al te veel pagina's volkladden. Ben eerder in het land maar tussendoor ook vanalles en rond 3de week april weer in rustige vaarwater.

Dikke natte smak van mij
Hallo,

asperges zijn geplant

Binnen een maandje beginnen steken aan de "oude" planten. Ja ik krijg er mee naar huis als ik ben komen steken. Ze hebben polen in dienst om te steken en dan het gezin zelf, ik steek enkel mee als er eens iemand niet kan en int weekend zo kunnen we (vriendin en zussen) sneller op stap!

Vleer koeieninsiminator is daarom geen boer hoor. Is meer een soort vee-arts die van boer tot boer gaat om te insimineren.
Wat kleiner dan normaal formaat zou ik ook wel mee kunnen leven hoor, maar deze was echt net een garnaaltje. Vind het best zielig voor hem. Zouden mannen ook zo over ons praten, bedenk ik me net? Prik en Q?

Had de leuke weekendmeneer ook een pinkeltje MP?
Dag lief Wuzzeken! Hele fijne vakantie en hey, ze hebben daar vast wel een internetcafé!
Geen pinkeltje hoor maar wel kleiner dan ik gewend ben. Klinkt wel erg he? Ik denk dat ie net onder gemiddeld zit, op zich. t Is uiteraard dan de vraag wat ie er mee kan, maar goed, dat ga ik toch niet uitproberen dus eigenlijk is het puur hypothetisch!
Goei reis Wuzzie!!!!!!!

Geniet ervan, veel plezier en als er zon over is stuur er dan wat op!

En is ook wel normaal dat je je wat leeg voelt, maar laat dat gevoel hier maar achter!!

MP, Je hebt z'n piemel dus wel gezien, maar verder niks mee gedaan?
hehe, lights off, spot on!
Ja, MP, ben ook wel benieuwd hoe je dat weet van weekendmeneer....

Vleer, het is sowieso niet miipiemeldate, want die had je me op RP laten zien. GRP weet ik niet, hoe oud was hij ook alweer?

Verdre ben ik moe van mn werkdag...

Wuzzie, veel plezier op reis!!!!
quote:tefalpannetje schreef op 24 maart 2009 @ 19:34:

Wat kleiner dan normaal formaat zou ik ook wel mee kunnen leven hoor, maar deze was echt net een garnaaltje. Vind het best zielig voor hem. Zouden mannen ook zo over ons praten, bedenk ik me net? Prik en Q?

Had de leuke weekendmeneer ook een pinkeltje MP?Uiteraard
Ik ken de weekendmeneer al een jaar of tien en ben ook met hem op festivals geweest en dergelijke, dan sliepen we samen in een tentje. Dus ja, die piemel heb ik al wel eens gezien. En voor de heren gaan roepen: ja, ook in vol ornaat.
quote:misspoez schreef op 24 maart 2009 @ 20:51:

Ik ken de weekendmeneer al een jaar of tien en ben ook met hem op festivals geweest en dergelijke, dan sliepen we samen in een tentje. Dus ja, die piemel heb ik al wel eens gezien. En voor de heren gaan roepen: ja, ook in vol ornaat.
En toen kwam VL langs zo....
Waarom WM? Dacht dat je zijn spullen zou opsturen en de boel zo zou laten?
Halloooo..

Vriendinnetje is weer de deur uit..even lekker gekletst en nog een cadeautje gekregen voor mijn verjaardag

@TP: Het was een leuke mail en ja ik vind het een leuke meneer, hij ziet er leuk uit!

@WM: Waarom komt VL langs??

@Pop: Waren jouw kindjes ook zo druk vandaag? Pff....Ik kan me voorstellen dat je moe bent! Ik ook wel een beetje..

Ik lig hier trouwens in een deuk om al die piemelverhalen
Tsja daar ben ik dan te zwak voor.....ik ben niet zo'n hard gekookt eitje.....
Spulletjes ophalen en brengen Indi
Pop : GRP is 29 en projectontwikkelaar en sinds klein jaartje single na 6jr relatie

Heb mijzelf opgeofferd om in t bestuur te gaan van de VvE..
Ja INdi, mijn kindertjes waren best druk, maar nog wel te handhaven, inclusief mijn probleemgevalletje die zenle geprikkeld wordt door de drukte van anderen! Morgen de hele dag vergaderen... Blugh! Maar gelukkig kan ik net iets later opstaan dan normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven