Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 23 maart 2009 om 22:21
Shit, heb ik de leuke mannen van MP gemist!!
Ik heb inmiddels 2 mannen op msn gesproken van RP. Een uit mijn eigen stad, de ander zo'n 20 km verderop. Beiden leuke kletsers, willen beiden kinderen (haha, heb er echt niet zelf naar gevraagd, maar dat vertelden ze allebei) en beiden willen een relatie, niet een of andere flirt.... Hihi!
Indi, leuk leuk! Heb je die hyvesman al een berichtje gestuurd?
Ik heb inmiddels 2 mannen op msn gesproken van RP. Een uit mijn eigen stad, de ander zo'n 20 km verderop. Beiden leuke kletsers, willen beiden kinderen (haha, heb er echt niet zelf naar gevraagd, maar dat vertelden ze allebei) en beiden willen een relatie, niet een of andere flirt.... Hihi!
Indi, leuk leuk! Heb je die hyvesman al een berichtje gestuurd?
maandag 23 maart 2009 om 22:27
maandag 23 maart 2009 om 22:50
[zeurmode]
Zo, eindelijk thuis!
Wat een @@@ dag zeg! Alleen maar gezeur gehad, ben er helemaal sjacho van.
Net uit werk nog wat dingen verhuisd naar een opslag. Morgen komen er een heleboel bezoekers kijken naar mijn (huidige) huurwoning en dat moet natuurlijk toonbaar zijn.
Wil ik gaan stofzuigen, springt de stop eruit en de stofzuiger kapot ..dat kon er nog prima bij, morgen maar een nieuwe halen.
[/zeurmode]
Ben maar gewoon op de bank neergeploft om wat te zappen (blijven steken bij dating a millionaire ofzo..)
Zo, eindelijk thuis!
Wat een @@@ dag zeg! Alleen maar gezeur gehad, ben er helemaal sjacho van.
Net uit werk nog wat dingen verhuisd naar een opslag. Morgen komen er een heleboel bezoekers kijken naar mijn (huidige) huurwoning en dat moet natuurlijk toonbaar zijn.
Wil ik gaan stofzuigen, springt de stop eruit en de stofzuiger kapot ..dat kon er nog prima bij, morgen maar een nieuwe halen.
[/zeurmode]
Ben maar gewoon op de bank neergeploft om wat te zappen (blijven steken bij dating a millionaire ofzo..)
maandag 23 maart 2009 om 23:06
maandag 23 maart 2009 om 23:08
Ik ben ook net thuis, bij vriendin gegeten en lekker bijgekletst...was gezellig.
Indi you go girl!!! Hou je ons op de hoogte van het mailverkeer met deze leuke meneer? Inderdaad let the dirties thirties begin!!!
Xen...jij ook leuke man gespot en MP ook....hebben ze nieuwe members erbij?
Appel...dat doe je goed, sleutel vergeten! hahahaha
En om even antwoord te geven op mijn eigen vraag....zwarte getailleerde blouse bij een man, goede spijkerbroek en mooie schoenen...jammie. Moet ie wel goed lijf hebben, dus niet te dik maar wel beetje gespierd.
Maar ja niet te vinden natuurlijk zo'n man!!!
Indi you go girl!!! Hou je ons op de hoogte van het mailverkeer met deze leuke meneer? Inderdaad let the dirties thirties begin!!!
Xen...jij ook leuke man gespot en MP ook....hebben ze nieuwe members erbij?
Appel...dat doe je goed, sleutel vergeten! hahahaha
En om even antwoord te geven op mijn eigen vraag....zwarte getailleerde blouse bij een man, goede spijkerbroek en mooie schoenen...jammie. Moet ie wel goed lijf hebben, dus niet te dik maar wel beetje gespierd.
Maar ja niet te vinden natuurlijk zo'n man!!!