** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Hee Manoukje, leuk dat je ook mee komt schrijven.

@Nut: Een wijncursus! Leuk, dat zou ik ook nog wel eens willen.

@Morrie: He jakkes, vervelend die waterpokken.

@Marjan: Balen, gebroken nachten. Hopelijk vindt hij snel zijn ritme weer terug.

@Bessie: Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad bij jullie uitje. En het is natuurlijk altijd fijn om te horen dat je kind het zo goed gedaan heeft bij het logeren.

Ik had vandaag een dagje vrij. Heerlijk! Lekker rustig aan gedaan. Morgen moet ik naar het ziekenhuis om mijn versandskies te laten trekken :S Hopelijk valt het mee.
quote:manoukje schreef op 23 maart 2009 @ 15:11:

Mijn knoedeltje woog bij zijn geboorte 4470gram en was 56cm. Bij zijn laatste controle was hij 4mnd en 2wk en woog hij 8265 en was hij 70cm.Je meet het! Dan win je het van mij denk ik zo....
Oh trouwens voor het schema; laatste meting was vorige week (6 maanden en 2 weken ongeveer) 8.6 kilo en 73.5 cm (hij was gekrompen )
Vraagje. Hoeveel drinken jullie kindjes nog, nu je op 2 vaste voedingen per dag zit? Vandaag er ok nog eens een heel potje wortels ingekregen. Dit plus fruit en 5 flessen! Moet die flessen dus nu echt af gaan bouwen want het wordt een dagtaak....
@ Manoukje, Welkom gezellig dat je meeschrijft! Wat leuk twee zoontjes. Jammer dat je niet van je zwangerschappen hebt kunnen genieten. Gelukkig ben je dat denk ik wel vergeten als je die 2 hummeltjes ziet!!

@ Marjan, de voedingen zijn inderdaad een dagtaak haha met 7 voedingen op een dag... Lucas krijgt 3 flessen van 180 cc en 6 schepjes poeder en 2 x een hapje.

Gaat wel goed met de hapjes of niet?! Fijn! Misschien is hij aan een inhaalslag bezig haha.

En dat wakker worden 's nachts, misschien heeft hij wel wat nare dromen ofzo... of zeg ik nu rare dingen

@ Morrie, oei waterpokken. Hopelijk heeft hij er niet extreem veel last van! Sterkte ermee!

Hier gaat het z'n gangetje. Soms is het gewoon saai haha (mag ik natuurlijk niet zeggen) maar het gaat bijna altijd goed en hij is niet vaak chagrijnig. Maar saai is ook wel goed haha.
@ Polleke, Hoe is de doop gegaan? Leuke foto! Ze lijkt het niet erg te vinden dat water!! Leuk hoor!
Bessie, op welke tijden geef je de flessen en de hapjes als ik vragen mag?
Manoukje, welkom! Ik ben hier momenteel nog niet zo vaak maar probeer wel geregeld even bij te lezen.

Speelgoed schoonmaken: nee nog niet echt gedaan eigenlijk. Maar Sten gaat vooral aan de haal met de dinosaurussen van zijn broer, volgens mij niet echt het meest hygienisch voor een baby

Voedingsschema: Marianne, bij ons gaat het zo: 06.00 uur 150 cc fles + 5 schepjes Nutrilon, om 09.30 uur fruithapje, om 12.00 uur korst brood, om 13.30 uur 180 cc + 6 schepjes Nutrilon, om 16.00 uur warm eten (vers of potje) en om 18.30 uur 250 cc pyjamapapje van Friso geloof ik. Oei, als ik het zo lees is het best veel... Woensdag weer naar het cb, dus ben benieuwd of hij te zwaar is.

Fiets: ik heb bij Jesse wel een mamafiets aangeschaft maar zou het niet zo snel meer doen eigenlijk. Zit er zelfs over te denken om hem te verkopen omdat hij zo zwaar is (lastig mee te nemen op de twinny load) en van die kleine wieltjes heeft (ik heb de Sparta Amazone Trendy). Maar ik hoor er ook heel veel die wel enthousiast zijn hoor. Maar ik heb toch liever een normale fiets denk ik.

Ik hoop trouwens dat Sten binnenkort op de fiets kan, scheelt een stuk.

Nieuwe job: ik ga 40 km dichterbij huis werken, heerlijk! Ik kom te werken voor de voorzitter van het bestuur van een mbo college. Lijkt me hartstikke leuk en ook het feit dat ik iedere avond op tijd thuis ben, en met de auto naar mijn werk kan, scheelt enorm! Morgen nog werken, woensdag vrij en dan donderdag afscheidslunch en 's middags borrel en dan is het klaar. Gek idee, na 9 jaar dezelfde baan!

Zitten jullie kids eigenlijk al in de kinderstoel met eten?

Dames met meerdere kids: hebben jullie er ook "last" van dat jongste niet meer in de box wil omdat oudste wel los rondloopt? Sten zit altijd echt zijn broer te begluren en als Jesse kijkt krijgt hij zo'n brede lach dat papa en mama daar jaloers op worden. Zo pittig! Maar de box kan hem niet echt meer bekoren, helaas! Hij zit nu vaak in de wipper of ligt op de grond op een kleed (waar hij middels tijgerbeweging achteruit echter zo weer van af is ).

Zo, ga lekker even douchen en kom later deze week weer langs.

Groetjes allemaal!
@manoukje, welkom! Jouw knoedeltje is ook een flinke boy. Hij wint het ook van de mijne, die 4206 gram en 48 cm was bij de geboorte. Hoe zwaar is hij nu dan? Waarom heb je niet kunnen genieten van je zwangerschap? Was de tweede bevalling niet makkelijker dan de eerste, dat zeggen ze toch vaak? Hoe oud ben je eigenlijk?

@marjan, Roan krijgt 4 flessen van 210 c per dag, maar ik merk wel dat hij steeds minder wil gaan drinken en dat hij eerder begint te piepen dat hij meer vast voedsel wil.

Mmm, je mag het stokje nog niet overnemen hoor met Marzoon, Roan is nog steeds zwaarder, al 9,4 kilo.

@morrie, beterschap voor Knorrie. Heeft hij er veel last van?

@Pebbles, Roan slaapt al in zijn eigen bedje op mijn kamer, en het gaat inmiddels helemaal goed. Hij draait zich nog wel op zijn zij, maar draait niet meer door. Hoe gaat het nu met de voedingen van Eva? Komt ze nog steeds 's nachts?

@Nut, sterkte met de studie. Heb je niet, nu je "ouder" gaat worden, dat studeren steeds moeizamer gaat, dan toen je nog "jong" was?

@polleke, mooie foto. Sofie ligt er inderdaad rustig bij. Werd jij zelf of je man ook niet gedoopt? Heel veel sterkte met je verstandskies laten trekken. Ik vind het dapper hoor. Paar jaar geleden moest ik er ook aan geloven, maar ik was zooo bang voor de naald, dat ik onder narcose moest, anders kon er niet getrokken worden . Hopelijk is het bij jou niet zo erg.

@Bessie, leuk zo'n avondje. Had je niet steeds de neiging om je schoonouders te bellen hoe het ging? Het lijkt me heel eng om zoiets uit handen te geven.

@reness, Roan zit al een maandje of 2 in de kinderstoel. Ideaal met eten geven.

Succes met je laatste werkdag. Zeker spannend als je er zo lang hebt gewerkt.

@tanden, de tweede is nu door en je ziet, nog wel heel diep in zijn onderkaakje, nummer 3 liggen, maar dat duurt nog wel even voordat die door is.

@zitten. Kunnen jullie kids al los zitten? Ze zijn op de opvang heel hard aan het oefenen met Roan met zitten, zodat hij straks lekker kan zitten op het strand Hij zat ook heel parmantig tussen het BV-kussen op de opvang toen ik hem vanmiddag kwam halen. Die lach op dat koppie, zo van, kijk eens mama, goed he? Ik smolt helemaal. En hij heeft afgelopen weekend in de schommel gezeten. Schaterlachen dat ie deed, geweldig!

Afspraak met mijn vader gaat niet door vanavond. Hij moest vanavond wederom voor zijn eigen gezin kiezen, want met een enorm verhaal kwam eruit dat zijn zoon een beugel moet en dat moesten ze vanavond met elkaar doorspreken of zoiets. Vaag, maar goed, dat heeft kennelijk meer prioriteit. We zien volgende week wel of hij dan gaat komen, had geen zin om tijd deze week ervoor vrij te maken, want vrijdag ga ik naar Disneyland en heb nog genoeg te doen.
Sorry voor de onduidelijkheid.....had een bijna peuter bij mij op schoot zitten en dat gaat niet zo makkelijk....

Ik geef geen borstvoeding meer. Knoedeltje krijgt sinds hij een half jaar is opvolgmelk en pap gemaakt van opvolgmelk en fruithapje enzo.

Tijdens de borstvoedingperiode heb ik altijd aan de borst gehad en wist ik dus niet hoeveel hij steeds binnenkreeg. Nu krijgt hij op 'vaste tijden' opvolgmelk en dan de hoeveelheid die aangegeven staat op de verpakking. Nou eigenlijk iets meer....omdat ik het gevoel heb dat hij daar niet genoeg aan heeft. De overgang van borst- naar opvolgmelk gaat voor mijn gevoel een beetje onnatuurlijk. Snap je mij nu beter? Hij groeit nog goed hoor alleen is hij zo sneu na elke fles.
Bedankt voor jullie reacties.....

Ben de zwangerschapsperikelen en bevallingdrama's echt vergeten hoor maar een derde zit er echt niet in (ook al zegt het hartje van mijn man JA).

En ja ik heb twee reuzen. Mijn oudste zoon wordt volgende maand twee en die is nu al 16 kilo en draagt maat 98. Weet even niet hoe lang hij is maar hij scheelt ong 3cm met zijn neefje van 3jr en 5mnd.

Ericaatje......ik ben 34, eerste bevalling duurde 16uur, ontsluiting wilde niet doorzetten (bleef op 4cm zitten) heb iets toegediend gekregen en heb op een gegeven moment ook een ruggenprik. Prinsje is uiteindelijk met een vacuumpomp(kiwi-iets) ter wereld gekomen.

Met de tweede duurde het 14uur en dat was nog erger. Ontsluiting wilde deze keer ook niet doorzetten...bleef op 6 cm haken en de baby was niet ver genoeg ingedaald. Heb wel een uur lang persweeën gehad maar mocht niet persen. Van alles en iedereen werd erbij gehaald en op het moment dat het een keizersnede zou worden kwam de chef de clinique binnen en die heeft letterlijk met zijn handen de baby gegrepen. Hij zat niet op een keizersnede te wachten!

Beide zwangerschappen last van hoge bloeddruk gehad en werd gek van de controles (zelfs op zaterdagen naar het ziekenhuis!). Herstel van beide bevallingen verliep niet vlotjes. Had last van bloeduitstortingen en weet ik veel wat nog meer.

Maaarrrrrrr mijn boys zijn het hartstikke waard!! Voel me echt gezegend met 2 gezonde jongens.
hai dames,

Ik heb ook een kleintje van eind juli en ik zou ook graag met jullie meeschrijven. Kleintje heet Olivier en is vandaag precies 8 maanden. Hij is ons eerste kindje. Ik ben zelf 30 jaar en mijn vriend is 33. Ik heb een super zwangerschap gehad, op de misselijkheid in de eerste weken na, heb ik eigenlijk helemaal geen klachten gehad. Ook in de week van de bevalling ging ik nog hele stukken wandelen. Het was ook zulk mooi weer Het voordeel van een zomerkindje, maar dat hebben jullie vast ook gehad. De bevalling was minder voorspoedig, na 20 uur is hij uiteindelijk met een keizersnede gekomen. Hij was een sterrekijker en heeft een flink hoofd. Geen goede combi

Hij was 4010 gram bij zijn geboorte en zijn lengte is niet opgemeten, maar ik gok dat hij 54 cm was. De laatste keer dat hij gemeten en gewogen was (met 6 maanden) was hij 8.6 kilo en 70.5 cm. De eerste paar maanden groeide hij heel snel, maar sinds hij 3,5 maand is groeit hij niet meer zo hard. Aankomende donderdag moet ik waar naar het CB, ik ben erg benieuwd of hij nu wel goed genoeg gegroeid is.

Ons mannetje vind dingen vastpakken al heel lang geweldig en vind het sinds kort ook leuk om dingen uitgebreid bestuderen, o.a. lipjes aan knuffels (maakt hij hele leuke geluiden bij), maar ook de knuffels of speeltjes zelf moeten cm voor cm bekeken worden. Hij kan al sinds dat hij 6 maanden is beide kanten op rollen, maar nog maar sinds een paar weken doet hij dat ook heel regelmatig. Hij eet al goed fruit, brood, rijstewafels en ook yoghurt gaat er goed in, maar warm eten of groente helaas nog niet. Meestal is hij daar te moe voor (of heeft hij meer zin in borstvoeding). Hij heeft de eerste 6 maanden fulltime borstvoeding gekregen, nu krijgt hij een combi van kunstvoeding en borstvoeding: 3x een flesje en 2x borstvoeding. Dat bevalt ons nog wel goed.

Zo dat is een lang verhaal geworden maar als jullie nog meer willen weten....

Ik ga vanavond ook eens uitgebreid jullie verhalen bekijken. Ik moet nu weer verder met mijn werk
Welkom aan alle nieuwelingen!

Vandaag is hij voor het eerst zelf gaan zitten. Wat een trots koppie, echt heel leuk om te zien.

Ik hoop dat hij nu even voldoende nieuwe dingen gedaan heeft en weer eens lekker doorslaapt....
Hee Mensen.

Ik ben Annet ik ben 18jaar en mijn man is 30

ik heb een zoontje Brad van bijna 8maanden (30Juli2008) en ik zou ook graag mee willen praten in deze groep. Ik kwam pas met 20wkn erachter dat ik zwanger was.

Dit is ons 1e kindje

Brad was 2705 bij zijn geboorte en 49cm lang.

Hij is nu 67cm en 7900gr.

Brad is een heel erg lui mannetje, hij rolt pas sinds 3weken. en grijpt wel, maar voor de rest ligt hij alles vanuit zijn stoel of box, of van de grond alles te bestuderen.

ik hoop dat ik lekker mee mag kletsen.

Liefs, Annet
Meggie, welkom! Leuke naam, Olivier!

Jaaa, Marian, hier ook opeens zelf zitten! Geweldig, dat trotse koppie!!

*Gaat er weer vandoor, zit nog in nette werkkloffie en wil lekker douchen en oude joggingbroek aantrekken*
@Annet, Meggie en Manoukje: van harte welkom hier! Wat een nieuw bloed ineens, leuk!

@marjan en Reness: jeetje zeg, gaan ze al zelf zitten!! Dat is voor Sten al snel maar voor Marzoon helemaal, die is nog niet eens 7 maanden!

Ik kan me daar dus nog echt niks bij voorstellen. Eva is nog veel te slap en wiebelig om ook maar een paar seconden te blijven zitten. Op haar buik houdt ze nog maar een minuutje of zo vol en dan nog niet eens met haar hoofd erg hoog boven de grond.

Volgens mij doet ze het lekker rustig aan met de lichamelijke ontwikkeling.

Ze is wel al maanden bezig met speeltjes overpakken en elke cm van een speeltje bekijken. Fijne motoriek is echt al goed maar de grove heeft ze geen haast mee.

@ericaatje: je hebt het over de zoon van je vader. Is dat je halfbroertje dan? Je klinkt wel alsof je het moeilijk hebt met de situatie met je vader. Ik kan me dat best voorstellen.

Eerst krijg je kritiek en daarna wil hij een gesprek wat vervolgens niet doorgaat om een beetje vage reden.

Leuk dat Roan ook al zo actief is met het zelf zitten. Volgens mij mag het niet te vaak omdat ze anders niet leren om zelf te gaan zitten maar voor af en toe spelen is het helemaal leuk. Hebben ze hun handen tenminste een keertje vrij.

Eva slaapt (natuurlijk) nog steeds niet door. 1 a 2 keer per nacht vindt ze nog steeds een mooie invulling van de nacht.

Ik wil eigenlijk wat strenger zijn en haar laten huilen als ze te vroeg komt voor een voeding maar omdat mijn productie wat is teruggelopen ben ik weer bang dat ze echt honger heeft omdat ik te weinig melk heb.

Morgen met allebei de meiden naar de dokter. Floor heeft al ruim 2,5 week een loopoor en Eva heeft al een maand of 2 een vervelende roggel in haar longen. Ik dacht dat het door de verkoudheden kwam maar die zijn nu een paar weken over terwijl de roggel is gebleven.

Jee wat veel nieuwelingen. Gezellig hoor. Annet, jouw verhaal trok wel mijn aandacht, je kwam er pas met 20 weken achter dat je zwanger was?? Dat lijkt me nou echt een schok zeg.

Knorrie slaapt zo ongeveer door denk ik. Hij deed het vorige week een paar keer, toen een paar nachten niet en nu weer 3 nachten wel. Ben benieuwd of hij het volhoudt.

En zitten, jee, dat zie ik Knorrie nog niet doen. Die is wel steeds aan het opdrukken, dat ziet er schattig uit. En hij kruipt achteruit. Ik moet hem steeds onder de bank vandaan vissen omdat hij daar onder kruipt, alleen zijn koppie steekt er dan nog onderuit!
Manoukje, nu begrijp ik trouwens je vraag volgens mij. Jouw kindje dronk aan de borst en dan hoef je nooit te kijken naar hoeveel ze drinken. Nu met de fles weet je niet hoeveel je moet geven.

Wat volgens mij vooral belangrijk is, is dat je niet boven de liter per dag uitkomt. Op het consultatiebureau raden ze mij ook af om meer dan 180 cc met 6 scheppen te geven, anders wordt het zo'n grote plons. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Kun je niet als je denkt dat het niet genoeg is, eerst een boterham oid geven en dan pas melk, ipv pap?
@Marjan en Reness, wow dat jullie kleintjes al zelf zijn gaan zitten. Wat knap. Ik kan me ook goed voorstellen dat ze daar zelf ook heel trots op zijn

Kleintje gaat nu steeds beter en langer zitten, maar zichzelf opdukken zit er nog niet in. Hij vind het wel steeds leuker, vooral omdat hij dan weer op een andere manier met zijn speeltjes spelen kan. Hij heeft sinds gisteren van die steeds kleiner wordende blokken die ook in elkaar passen. Als ik er een toren van maak vind hij het prachtig om die om te gooien. Vooral als ik daar 'boem' bij zeg, haha. Gisteren won de blokkentoren het van de tv, dat is een unicum want als wij tv kijken dan kijkt hij graag mee. Dat proberen we zo veel mogelijk te voorkomen, dus kijken we de laatste tijd steeds minder tv (en ik mis het niet).

@pebbles Olivier heeft ook zo'n roggel. Hij is af en toe wel heel even weg, maar het komt telkens weer terug. Als je een hand op zijn rug of borst legt dan voel je hem 'kraken'.

Olivier slaapt nu sinds een paar weekjes eindelijk door. Hij krijgt om 11 uur nog een fles en dan wordt hij tegen 7 weer wakker voor borstvoeding, maar als ik nog niet meteen wil reageren (bijvoorbeeld in het weekend), dan kan hij rustig nog een half uur á een uurtje spelen. Heerlijk. Hiervoor kwam hij altijd nog om 5 uur voor een voeding, maar dat hakt er na een tijd toch wel echt in.
Knorrie heeft ook zo'n rochel/roggel. Ik heb altijd begrepen dat zolang je hem maar 'voelt bewegen' het niet erg is. Pas als het vastzittend slijm is dat je naar de huisarts moet. Ben benieuwd wat jouw huisarts zegt Pebbles.
@Morrie, wat scheetig dat knorrie wel achteruit kan kruipen, maar nog niet vooruit.

@Annet, heftig dat je pas met 20 weken er achter kwam dat je zwanger was. Dan heb je ook een stuk minder tijd om aan het idee te wennen. Wat grappig dat Brad juist alles zo goed bestudeerd. Volgens mij wordt kijken en bestuderen toch altijd een beetje als minderwaardig gezien, terwijl die kleintjes juist daar ook zo veel van leren.

@manoukje, Olivier was eerst ook altijd heel sneu na de fles. Wat bij hem hielp was toch de kleinste speen op de fles houden (ook omdat hij nu deels nog borstvoeding krijgt) en hem de fles helemaal leeg te laten drinken (dus nog even lucht te laten zuigen), zodat hij weet dat het op is en dat je niet een voor zijn gevoel nog heerlijk volle fles uit zijn mond haalt. Omdat ik 4 dagen in de week werk wist ik gelukkig voordat ik overdag met borstvoeding stopte wel al hoeveel hij drinkt. Al hoeft die hoeveelheid met flesvoeding niet hetzelfde te zijn, omdat flesvoeding meer of minder kan vullen dan je borstvoeding. Niet elke fles hoeft evenveel in te zitten, dus je kan wat dat betreft wel varieren zodat je op een dag toch niet over de liter gaat, maar dat je zoontje toch een voldaan gevoel heeft. Als hij naast de flesvoeding ook goed fruit enzo eet dan zal hij vast wel voldoende binnen krijgen.

Olivier krijgt nu overdag flesjes van 180cc+6 scheppen en om 23 uur een flesje van 210cc+7 scheppen. Overdag gaat het niet altijd op (hij is vrij snel afgeleid), maar om 23 uur meestal wel. 210cc+7 scheppen is inderdaad een flinke hoeveelheid, maar hij dronk ook veel borstvoeding dus dat kan hij wel aan.

Bij Olivier op het kinderdagverblijf zijn nog twee andere kindjes van zijn leeftijd een meisje wat al supersnel rolde en graag op de buik lag en nu al een beetje kruipt en een ander jongetje dat altijd alles en iedereen ligt te bestuderen en Olivier die graag speeltjes en dingen in zijn handen heeft en bekijkt. Ik vind het grappig om te zien dat elk kindje zo zijn eigen voorkeuren heeft.

(het zal inderdaad wel rochel zijn, tja correcte spelling heb ik nog altijd een beetje moeite mee)
@Pebbles. Dat las ik dus toevallig gisteren ook. Dat je ze beter niet kan laten zitten als ze het nog niet uit zichzelf doen. Heb ik dus wel gedaan, wist ik niet. Ach, nu kan hij het zelf. Alleen is het wel erg moeilijk op de houten vloer want hij glijdt zo makkelijk weg en valt ook hard om als hij wil weer gaan kruipen...

Moeders met wat oudere kindjes. Wanneer kun je ze leren wat 'nee' betekent? Marzoon gaat dus echt voor de stopcontacten en de kabels. Stopcontacten zijn beveiligd maar ik wil niet dat hij aan de kabels komt en 'nee' lijkt hij niet te begrijpen. Op wat voor leeftijd krijgen ze dat ongeveer door? Tot die tijd zal ik hem er steeds weg moeten halen.

Hij wil ook niet meer in zijn wipstoel en probeert er heel hard uit te kruipen. Zit dan echt eng voorovergebogen in dat ding

(soms denk ik dat ik me vergist heb in zijn geboortedatum)
Nieuwe meiden, haaai welkom hier.

Sjonge hebben jullie van die snelle kindjes of heb ik een lui kereltje? Kruipen, neuh, rollen..alleen als ie zin heeft en dat is heel weinig. Maar staan daarentegen vindt ie geweeeeldig. Zitten is leuk, maar staan is het echte werk!

Haha Morrie, zie het helemaal voor me, alleen een koppie wat onder de bank vandaan komt

Hier ook een flinke rochel. Veel hoesten en rochelen, heb al 2 keer naar zn longetjes laten luisteren en er zat niks. Het slijm kan goed veroorzaakt/versterkt worden door de melk. Als ik hem een ieniemienie flesje diksap geef , heeft ie het erna niet.

Wij hebben een echte carnivoor in huis! Ben ik dagelijks braaf stukjes courgette/broccoli aan het koken. Mwah hij krijgt iets binnen totdat ik hem een klein uitgezogen (klinkt dat vies he:) ) stukje vlees geef, aah dat koppie. Dan is ie echt aan het genieten.

Zal vandaag ff wat wintersport foto's op Hyves zetten.
O en waarom nog niet laten zitten, je zet ze toch ook in de kinderstoel met eten? Dat is toch ook zitten?
@ Morrie

Meggie78

Ik kwam er inderdaad pas met 20wkn en 2dgn achter dat ik zwanger was. Wij hadden wel een flauw vermoeden, maar dat gaat wel weg als je 3 zwtesten heb gedaan en je er 2x op heb laten bloedprikken in het ziekenhuis.

Totdat mijn man op een gegeven moment zei; Het kan niet anders, voel je dat niet schoppen, dat is een kind, maak morgen maar een afspraak bij de VK en inderdaad ik was zwanger, in het ZH zijn ze nog aan het nazoeken geweest, maar ze kunnen er niet achter komen, hoe dat precies precies gebeurd. Mijn bloed en urine gaven niks aan, maar op d eecho was het wel heel erg duidelijk. Gelukkig is alles goed gegaan gelijk, maar ik ben me rot geschrokken, de ene dag weet je niets en de volgende dag ben je 20weken zwanger.

Ik heb ook daardoor niet echt van mijn zwangerschap kunnen genieten, alles ging zo vreselijk snel!

Maarja Brda is gezond, dus wat wil ik nog meer.?!

Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven