Tsja

08-03-2019 20:48 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie jaar lang heb ik een ''relatie(ik weet geen betere naam)" gehad met een bezette man. Ik was nogal verliefd. En nogal blind. En nogal naïef. Al die jaren heb ik geloofd dat wij uiteindelijk samen zouden zijn en dat hij het eindelijk aan zijn vrouw zou vertellen. Maar dat gebeurde natuurlijk niet, de eerste maanden niet, na een jaar niet en dan ben je ineens drie jaar verder. En toen het te heet onder zijn voeten werd, ben ik natuurlijk zonder pardon aan de kant gezet. En nu moet ik op de blaren zitten. Ben ik geen begroeting of gesprek meer waard. Ik weet niet wat ik wil met dit topic, maar ik merk dat ik er veel verdriet van heb, wat maar moeilijk lijkt te slijten. Elke keer als ik geconfronteerd word met hem, voel ik me klein. En dom. En tegelijkertijd mis ik hem en snap ik niet dat wat ik dacht dat we hadden, gebaseerd was op lucht. Op niks. Hoe kon ik mij zo vergissen in iemand?
Ik weet niet wat ik wil met dit topic en snap dat er weinig begrip zal zijn, maar wilde het toch graag van me afschrijven.
Misschien kun je je verhaal kwijt in het minnaarstopic? :hug:
En tegelijkertijd mis ik hem en snap ik niet dat wat ik dacht dat we hadden, gebaseerd was op lucht. Op niks. Hoe kon ik mij zo vergissen in iemand?

Je wist toch dat hij bezet was?
Je weet zelf heel goed dat wat je gedaan hebt niet netjes is. Maar iedereen maakt fouten. En het doet er niet minder pijn door. Knuffel voor jou, mettertijd zal je je realiseren dat dit uiteindelijk het beste is voor iedereen.
Complimenten voor deze titel
Ben je niet bang voor herkenbaarheid?
Tsja. Soms word je teleurgesteld in je eigen beoordelingsvermogen. Oordeel niet te hard over jezelf. Dat kunnen anderen prima van je overnemen. Sterkte ermee.
Murrmurr schreef:
08-03-2019 21:20
Ben je niet bang voor herkenbaarheid?
Dat zal wel meevallen. Hij lijkt mij niet echt het type dat rondstruint op het VIVA forum.

Dankjewel voor jullie reacties. Mooi die zin hierboven, zal ik proberen in mijn achterhoofd te houden
Juliah schreef:
08-03-2019 21:33
Dat zal wel meevallen. Hij lijkt mij niet echt het type dat rondstruint op het VIVA forum.
Ik bedoel van je verhaal, voor andere mensen natuurlijk. Het immers komt maar zelden voor dat zo'n man zijn vrouw níet verlaat voor zijn minnares
Murrmurr schreef:
08-03-2019 21:39
Ik bedoel van je verhaal, voor andere mensen natuurlijk. Het immers komt maar zelden voor dat zo'n man zijn vrouw níet verlaat voor zijn minnares
Hahahah ok :') true
Lucifer2018 schreef:
08-03-2019 21:18
En tegelijkertijd mis ik hem en snap ik niet dat wat ik dacht dat we hadden, gebaseerd was op lucht. Op niks. Hoe kon ik mij zo vergissen in iemand?

Je wist toch dat hij bezet was?
Jawel, maar hij woonde niet samen, dus de eerste tijd wist ik het niet en daarna was ik al verloren door verliefdheid.
Tsja, pijn doet zeer. :hug: Ervaring rijker, illusie armer.

Is dit de eerste keer hier op t forum of kom je hier al langer en heb je de smoezenlijst weleens voorbij zien komen?

Ik durf te wedden dat je er heel wat smoezen weg kunt kruisen.
Al doende leert men.

Sterkte
Nee, wat voor smoezenlijst?
relaties/smoezenlijst/list_messages/237834

5e post staan ze allemaal.
Inderdaad akelig herkenbaar...:(

En door smoezen als dit: Ik moet eerst mijn zaken op orde hebben / Jij bent echt de enige waar ik ooit zoiets voor heb gevoeld enz. merk ik nog steeds hoe erg dat doorwerkt in mijn hoofd. Dan denk ik wat als ik hem wel meer tijd en meer ruimte had gegeven. Al weet ik hoe naïef dat is hoor, maar toch stom hoe die dingen werken
En je bent hier al die jaren nooit door iemand voor gewaarschuwd ? Het was niet een hele bewuste keuze van je ?
Niet geschoten is altijd mis
Nooit de smoezeligst hier gezien?

Sterkte! Liefdesverdriet is niet fijn, maar hoe heerlijk is het om een man te treffen die er helemaal voor jou wil zijn.
Niemand weet/wist het. En ja uiteindelijk was ik er zelf bij, dus is het mijn eigen keuze geweest, dat weet ik ook wel. Ik was gewoon heel verliefd.

En ja ooit hoop ik een man te vinden die er helemaal voor mij wilt zijn, maar dit hele gebeuren is daarin niet al te best geweest voor mijn zelfvertrouwen. Dus dat moet ik eerst maar een plekje gaan geven
Was de relatie fijn en de sex goed zolang het duurde? Dan was het geen verloren tijd en niet op niks gebaseerd.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Stuur hem over een paar maanden een geboortekaartje met een knipoog smiley.

En dan niet meer aan denken.
Paarsebloem schreef:
08-03-2019 22:42

:proud:
Kan me voorstellen dat het een verdrietige situatie is.
Hoe oud ben je?
Paarsebloem schreef:
08-03-2019 22:42

:-D
Jeetje Juliah wat naar voor je. Als je het maar fijn gehad hebt die drie jaar en als de sex maar goed was.... dan blijft alleen de kater van het keihard aan de kant gezet te zijn. Daar is ijs en chocola voor. En een paar keer hardop zeggen dat het een eikel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven