Tsja
vrijdag 8 maart 2019 om 20:48
Drie jaar lang heb ik een ''relatie(ik weet geen betere naam)" gehad met een bezette man. Ik was nogal verliefd. En nogal blind. En nogal naïef. Al die jaren heb ik geloofd dat wij uiteindelijk samen zouden zijn en dat hij het eindelijk aan zijn vrouw zou vertellen. Maar dat gebeurde natuurlijk niet, de eerste maanden niet, na een jaar niet en dan ben je ineens drie jaar verder. En toen het te heet onder zijn voeten werd, ben ik natuurlijk zonder pardon aan de kant gezet. En nu moet ik op de blaren zitten. Ben ik geen begroeting of gesprek meer waard. Ik weet niet wat ik wil met dit topic, maar ik merk dat ik er veel verdriet van heb, wat maar moeilijk lijkt te slijten. Elke keer als ik geconfronteerd word met hem, voel ik me klein. En dom. En tegelijkertijd mis ik hem en snap ik niet dat wat ik dacht dat we hadden, gebaseerd was op lucht. Op niks. Hoe kon ik mij zo vergissen in iemand?
Ik weet niet wat ik wil met dit topic en snap dat er weinig begrip zal zijn, maar wilde het toch graag van me afschrijven.
Ik weet niet wat ik wil met dit topic en snap dat er weinig begrip zal zijn, maar wilde het toch graag van me afschrijven.
vrijdag 8 maart 2019 om 21:33
vrijdag 8 maart 2019 om 21:39
vrijdag 8 maart 2019 om 21:50
Jawel, maar hij woonde niet samen, dus de eerste tijd wist ik het niet en daarna was ik al verloren door verliefdheid.Lucifer2018 schreef: ↑08-03-2019 21:18En tegelijkertijd mis ik hem en snap ik niet dat wat ik dacht dat we hadden, gebaseerd was op lucht. Op niks. Hoe kon ik mij zo vergissen in iemand?
Je wist toch dat hij bezet was?
vrijdag 8 maart 2019 om 22:15
Inderdaad akelig herkenbaar...
En door smoezen als dit: Ik moet eerst mijn zaken op orde hebben / Jij bent echt de enige waar ik ooit zoiets voor heb gevoeld enz. merk ik nog steeds hoe erg dat doorwerkt in mijn hoofd. Dan denk ik wat als ik hem wel meer tijd en meer ruimte had gegeven. Al weet ik hoe naïef dat is hoor, maar toch stom hoe die dingen werken
En door smoezen als dit: Ik moet eerst mijn zaken op orde hebben / Jij bent echt de enige waar ik ooit zoiets voor heb gevoeld enz. merk ik nog steeds hoe erg dat doorwerkt in mijn hoofd. Dan denk ik wat als ik hem wel meer tijd en meer ruimte had gegeven. Al weet ik hoe naïef dat is hoor, maar toch stom hoe die dingen werken
vrijdag 8 maart 2019 om 22:21
Niemand weet/wist het. En ja uiteindelijk was ik er zelf bij, dus is het mijn eigen keuze geweest, dat weet ik ook wel. Ik was gewoon heel verliefd.
En ja ooit hoop ik een man te vinden die er helemaal voor mij wilt zijn, maar dit hele gebeuren is daarin niet al te best geweest voor mijn zelfvertrouwen. Dus dat moet ik eerst maar een plekje gaan geven
En ja ooit hoop ik een man te vinden die er helemaal voor mij wilt zijn, maar dit hele gebeuren is daarin niet al te best geweest voor mijn zelfvertrouwen. Dus dat moet ik eerst maar een plekje gaan geven
vrijdag 8 maart 2019 om 22:56
Paarsebloem schreef: ↑08-03-2019 22:42Stuur hem over een paar maanden een geboortekaartje met een knipoog smiley.
En dan niet meer aan denken.
zaterdag 9 maart 2019 om 01:16
Paarsebloem schreef: ↑08-03-2019 22:42Stuur hem over een paar maanden een geboortekaartje met een knipoog smiley.
En dan niet meer aan denken.