Waarom is de wereld zo?

08-03-2019 22:10 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_379116 wijzigde dit bericht op 22-03-2019 10:25
Reden: .
99.91% gewijzigd
JollyRider schreef:
08-03-2019 22:42
Lees anders even wat je zelf schreef

Ik ben klaarwakker. Geen bloeddorstiger soort dan wereldverbeteraars, geen revolutie die niet in stromen bloed eindigt.
Ik ben bang dat u mij misschien dan niet heeft begrepen. Over het gedeelte van de indianen. of oorspronkelijke bewoners van een land (als dat voor u beter klinkt) :)
sunnyflower1234 schreef:
08-03-2019 22:45
Uiteraard! Er zijn zo als u miljoenen andere goedaardige mensen, die zo als u beschrijft, een goed en normaal leven leiden. Maar helaas geld dat niet voor iedereen. Dit is een gecompliceerde wereld.
Joh..... waarom dan de noodzaak om het te duiden? Aai die hond, doe een dansje en zorg voor de mensen die op jouw pad komen. Ben van invloed waar je kunt ipv klagen over datgene waarop je geen geen invloed hebt.
enn wijzigde dit bericht op 08-03-2019 22:50
0.91% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Expres de boel zo verdraaien dat TO er als boosdoener uitkomt. Het gaat er weer keurig aan toe.
Huh? Is dat een reactie op mijn woorden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En wat dóe jij precies tegen al dit onrecht To?

Zwelgen en navelstaren over de gecompliceerde wereld heeft nog nooit iemand geholpen. Complottheorieën ook niet.
Enn schreef:
08-03-2019 22:51
Nee.
Cateautje schreef:
08-03-2019 22:52
Nee.
Ok mooi.
Thordis* schreef:
08-03-2019 22:46
Maar ik vind inderdaad dat als je indianen niet eens mensen vindt dat de rest van de op sowieso ongeldig is.

Racisme. Dat is het. Bah.
En dan tekeer gaan over de rest van de wereld.
Ik ben bang dat u mijn bericht niet goed hebt begrepen. geeft niet, maar om nou te zeggen dat ik een racist ben, alleen omdat u mijn bericht niet goed interpreteert, vind ik laag best van u.
Waarom noem je iedereen u? Dat is raar op een forum.
sunnyflower1234 schreef:
08-03-2019 22:48
Ik ben bang dat u mij misschien dan niet heeft begrepen. Over het gedeelte van de indianen. of oorspronkelijke bewoners van een land (als dat voor u beter klinkt) :)
Ik ben niet bang. En ik begrijp je prima, mensen als jij zijn niet zo moeilijk te begrijpen.

Wat mensen zoals jij niet begrijpen zijn de mensen zoals ik. Niet dat je het wil begrijpen, jouw soort mensen wil niks begrijpen maar wil “verbeteren”, opdringen, strijden, de wereld met geweld hervormen, newspeak.

Mensen zoals ik zijn gelukkig in de meerderheid, mensen die niet denken in instituties en systemen, maar in persoonlijke verantwoordelijkheid. Mensen die begrijpen dat zo nu en dan een vreemde hond aaien getuigt van het ware inzicht.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Thordis* schreef:
En wat dóe jij precies tegen al dit onrecht To?

Zwelgen en navelstaren over de gecompliceerde wereld heeft nog nooit iemand geholpen. Complottheorieën ook niet.
Ik probeer erover te praten. Dat is de eerste stap. In mijn eentje kan ik niets veranderen, maar samen hoop ik in de toekomst een verschil te kunnen maken.
Enn schreef:
Nee joh
(Dead Kennedys)
Thordis* schreef:
08-03-2019 22:56
Ze laat haar opvoeding gelden, ondanks alles. Wat is daar raar aan?
Enn schreef:
08-03-2019 22:53
Ok mooi.
Sinds ik haar op een paar feiten wees ben ik De Vijand. Jij niet.
(Dead Kennedys)
Thordis* schreef:
08-03-2019 22:56
Dit is hoe ik mij verwoord
JollyRider schreef:
08-03-2019 22:57
Hou eens op joh met dat zielige gedoe, zo belangrijk ben je echt niet hoor, vergeet het maar.
sunnyflower1234 schreef:
08-03-2019 22:45
Uiteraard! Er zijn zo als u miljoenen andere goedaardige mensen, die zo als u beschrijft, een goed en normaal leven leiden. Maar helaas geld dat niet voor iedereen. Dit is een gecompliceerde wereld. Het is ook geen complot, dit gebeurd.
Ja, het is duidelijk. Jij bent Buitengewoon Intelligent en ik ben een dommerdje. Maar ik schik me nederig in mijn lot.
sunnyflower1234 schreef:
08-03-2019 22:58
Dit is hoe ik mij verwoord
Waar ben je bang voor?
JollyRider schreef:
08-03-2019 22:57
JollyRider, jij hebt het over mensen zo als ik, en mensen zo als jij, maar ik geloof in DE mensheid als een geheel. Verder ben ik het er met u eens, ik vind het jammer dat u ''mensen zo als ik'' zo noemt. Dat u mensen zo als ik, op die manier bekijkt. Ik probeer niemand direct te overtuigen, ik zal het ook wel fout hebben. Maar soms doet het pijn om te zien hoe de dingen lopen. Dat is alles
Betty_Slocombe schreef:
08-03-2019 23:00
Ja, het is duidelijk. Jij bent Buitengewoon Intelligent en ik ben een dommerdje. Maar ik schik me nederig in mijn lot.
Gelukkig maar.
Maar ik hoor net dat als we er eerst over praten dat dan de wereld beter wordt.

Maar zeker weet ik dat niet, want ik ben ook niet zo slim
Betty_Slocombe schreef:
Natuurlijk niet, waarom zegt u dat?
doe wat je zelf wilt, prima toch :)
Ik denk dat je wel een beetje verkeerd zit door aan te nemen dat er in iedereen een revolutionair schuilt, als ze de waarheid maar zouden zien.

De meeste mensen vinden het allemaal wel prima. Die weten ook wel hoe de wereld in elkaar zit, maar hebben geen behoefte aan verandering. Ik denk niet dat iedereen maar onbewust een mak schaap is. Maar dat ze het eerder bewust gewoon wel oke vinden allemaal.
sunnyflower1234 schreef:
08-03-2019 23:01
JollyRider, jij hebt het over mensen zo als ik, en mensen zo als jij, maar ik geloof in DE mensheid als een geheel. Verder ben ik het er met u eens, ik vind het jammer dat u ''mensen zo als ik'' zo noemt. Dat u mensen zo als ik, op die manier bekijkt. Ik probeer niemand direct te overtuigen, ik zal het ook wel fout hebben. Maar soms doet het pijn om te zien hoe de dingen lopen. Dat is alles
Ja, zolang je alleen staat doe je niets, maar als je maar met genoeg bent he. Je zegt het zelf, en waarschijnlijk geloof je er zelf ook echt in. Ik ben dankbaar dat ik het niet zal meemaken
(Dead Kennedys)
Cateautje schreef:
Waar ben je bang voor?
Ach.. niet zo zeer bang, maar wat kan ik er tegen doen?
Maktub schreef:
08-03-2019 23:03
Ik denk dat je wel een beetje verkeerd zit door aan te nemen dat er in iedereen een revolutionair schuilt, als ze de waarheid maar zouden zien.

De meeste mensen vinden het allemaal wel prima. Die weten ook wel hoe de wereld in elkaar zit, maar hebben geen behoefte aan verandering. Ik denk niet dat iedereen maar onbewust een mak schaap is. Maar dat ze het eerder bewust gewoon wel oke vinden allemaal.
Ik denk niet dat het een kwestie van het allemaal okay vinden, er valt gewoon bitterweinig te doen aan de huidige stand van zaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven