Waarom is de wereld zo?
vrijdag 8 maart 2019 om 22:20
Er zijn dingen waar je inderdaad misselijk van wordt.
De Clintons schijnen ook corrupt te zijn en allerlei schimmige deals te sluiten met landen, krijgsheren en koningen, met zelfs moord aan toe.
De documentaires kan je vinden op het internet.
Ik heb veel documentaires gezien waardoor ik nu weet dat alle reguliere media, krant/journaal, indoctrinatie is. Tevens zijn de vluchtelingen en alles wat daarbij komt kijken ook een middel om geld mee te verdienen, dat er verkrachtingen, moorden, terrorisme en mishandelingen plaatsvinden tegen ons westerlingen weegt niet op tegen de geldstroom die binnenkomt.
Ik ben lange tijd gestopt met tv kijken en het volgen van nieuws. Ik leef liever in gelukzalige onwetendheid.
De Clintons schijnen ook corrupt te zijn en allerlei schimmige deals te sluiten met landen, krijgsheren en koningen, met zelfs moord aan toe.
Ik heb veel documentaires gezien waardoor ik nu weet dat alle reguliere media, krant/journaal, indoctrinatie is. Tevens zijn de vluchtelingen en alles wat daarbij komt kijken ook een middel om geld mee te verdienen, dat er verkrachtingen, moorden, terrorisme en mishandelingen plaatsvinden tegen ons westerlingen weegt niet op tegen de geldstroom die binnenkomt.
Ik ben lange tijd gestopt met tv kijken en het volgen van nieuws. Ik leef liever in gelukzalige onwetendheid.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:27
Daar heb ik ook inderdaad schokkende verhalen over gelezen.ChristianeF schreef: ↑08-03-2019 22:20Er zijn dingen waar je inderdaad misselijk van wordt.
Was hier lange tijd ook wel verbijsterd over.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:28
ChristianeF schreef: ↑08-03-2019 22:20Er zijn dingen waar je inderdaad misselijk van wordt.
Duidelijk en goed geschreven. Ik ben het er mee eens. Een gelukzalige onwetendheid zal alleen nooit het verschil maken. De mens geeft de machtigden de macht. Al weet ik zelf ook dat het te laat zal zijn voor de wereld wakker zal worden. Misschien zijn we al te laat
HahaBetty_Slocombe schreef: ↑08-03-2019 22:21Ik wil de wereld wel veranderen, maar ik moet mijn haar nog wassen.
Voor de rest heb je soms gelijk en soms niet.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:29
Klopt! zeker waarcookiedevil schreef: ↑08-03-2019 22:28Beetje bij beetje is de afgelopen jaren de waarheid naar boven gekomen. Degene die nu nog ontkennen dat de overheid tegen ons is ipv voor, dat zijn de mensen waar ze mee verder willen. Dat zijn de 500 miljoen mensen zoals aangegeven op de Georgia Guidestones.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:31
Ik noteer: indianen zijn geen mensen.
En voorts: Europeanen en Amerikanen zijn het Ware Kwaad, de rest van de wereld bestaat uit slachtoffers. Azië bestaat niet.
En we zijn allemaal te dom en te blind, behalve TO
En voorts: Europeanen en Amerikanen zijn het Ware Kwaad, de rest van de wereld bestaat uit slachtoffers. Azië bestaat niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 8 maart 2019 om 22:36
Het gaat niet slechts om onwetendheid. Ik denkt dat veel mensen zich vooral klein voelen en niet weten hoe zij er iets aan kunnen veranderen. Tenminste zo is dat wel voor mij. Ik voel mij te klein en te machteloos er iets aan te veranderen, ik geloof wel dat iets kan veranderen op kleine schaal en daar zet ik mij dan wel voor in. Maar ik zie mezelf niet instaat om echt iets te veranderen aan een wereldwijd probleem. En ja, ik wil ook nog een beetje leuk leven, ipv alleen met alle oneerlijkheid en ellende van de wereld bezig te zijn. Ik volg het nieuws helemaal niet, wordt er niet vrolijker van en ik weet toch nooit zeker of het ook waar is wat er gezegd wordt. Verder leef ik mijn leventje prima in het kader wat er ligt en het maakt mij niet uit of als ik blijk te leven in een schijnvertoning.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:39
Mwoah... ik vind het wel een prettig idee, zeker in het verkeer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:39
U noemt indianen geen mensen, kunt u dit uitleggen?JollyRider schreef: ↑08-03-2019 22:31Ik noteer: indianen zijn geen mensen.
Verder weet ik niet of u uw laatste zin sarcastisch bedoelde, maar wij zijn zeker niet allemaal dom en blind. Een groot gedeelte wordt wakker voor de realiteit, maar heel veel mensen helaas nog niet.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:42
Ah bedankt. Dat vat het fijn samen. Is er al iemand over een pil begonnen en heeft er al iemand ‘wordt toch wakker’ geroepen?JollyRider schreef: ↑08-03-2019 22:31Ik noteer: indianen zijn geen mensen.
Het is verdorie allemaal de schuld van de illuminatie.
Welnee, er zouden maar zo miljoenen mensen kunnen gaan sterven (door welke reden dan ook) maar te laat is dat niet, dat is gewoon de werking van de tijd.sunnyflower1234 schreef: ↑08-03-2019 22:28Duidelijk en goed geschreven. Ik ben het er mee eens. Een gelukzalige onwetendheid zal alleen nooit het verschil maken. De mens geeft de machtigden de macht. Al weet ik zelf ook dat het te laat zal zijn voor de wereld wakker zal worden. Misschien zijn we al te laat
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lees anders even wat je zelf schreef
Ik ben klaarwakker. Geen bloeddorstiger soort dan wereldverbeteraars, geen revolutie die niet in stromen bloed eindigt.Verder weet ik niet of u uw laatste zin sarcastisch bedoelde, maar wij zijn zeker niet allemaal dom en blind. Een groot gedeelte wordt wakker voor de realiteit, maar heel veel mensen helaas nog niet.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 8 maart 2019 om 22:43
Maar ik zit me dus af te vragen of ik nou heel dom ben, omdat ik niet in zo'n groot complot geloof.
Ik doe aardig tegen de mensen om me heen en ook die van wat verder weg. Ik probeer een net wezen te zijn. Ik kook verse groenten en aai af en toe een onbekende hond op straat. Dat moet toch goed genoeg zijn.
Ik doe aardig tegen de mensen om me heen en ook die van wat verder weg. Ik probeer een net wezen te zijn. Ik kook verse groenten en aai af en toe een onbekende hond op straat. Dat moet toch goed genoeg zijn.
vrijdag 8 maart 2019 om 22:43
OliebolmetKrenten schreef: ↑08-03-2019 22:36Het gaat niet slechts om onwetendheid. Ik denkt dat veel mensen zich vooral klein voelen en niet weten hoe zij er iets aan kunnen veranderen. Tenminste zo is dat wel voor mij. Ik voel mij te klein en te machteloos er iets aan te veranderen, ik geloof wel dat iets kan veranderen op kleine schaal en daar zet ik mij dan wel voor in. Maar ik zie mezelf niet instaat om echt iets te veranderen aan een wereldwijd probleem. En ja, ik wil ook nog een beetje leuk leven, ipv alleen met alle oneerlijkheid en ellende van de wereld bezig te zijn. Ik volg het nieuws helemaal niet, wordt er niet vrolijker van en ik weet toch nooit zeker of het ook waar is wat er gezegd wordt. Verder leef ik mijn leventje prima in het kader wat er ligt en het maakt mij niet uit of als ik blijk te leven in een schijnvertoning.
Wat jij beschrijft is precies hoe ik mij voel. Het is gewoon lastig
vrijdag 8 maart 2019 om 22:45
Uiteraard! Er zijn zo als u miljoenen andere goedaardige mensen, die zo als u beschrijft, een goed en normaal leven leiden. Maar helaas geld dat niet voor iedereen. Dit is een gecompliceerde wereld. Het is ook geen complot, dit gebeurd.Betty_Slocombe schreef: ↑08-03-2019 22:43Maar ik zit me dus af te vragen of ik nou heel dom ben, omdat ik niet in zo'n groot complot geloof.