Leaving Neverland
maandag 4 maart 2019 om 13:18
Om het topic over het al dan niet nog beluisteren van de muziek van R. Kelly en Michael Jackson niet nog meer te vervuilen, heb ik maar een apart topic aangemaakt over Leaving Neverland, de 'documentaire' over twee mannen, Wade Robson en James Safechuck, die beweren als kind misbruikt te zijn geweest door MJ en die komende vrijdag te zien zal zijn op de Nederlandse en Belgische televisie.
Ik ben zelf vrij goed geïnformeerd wat deze beschuldigingen betreft (en ook van die van 1993 en 2005). Voor wie de feiten op een rijtje heeft (en dan bedoel ik echt feiten, en geen veronderstellingen als 'Michael zou zoiets nooit doen, hij zag kinderen veel te graag'), is het heel duidelijk dat Robson en Safechuck uit hun nek kletsen, al doen ze dat gezien de reacties op de documentaire blijkbaar wel heel geloofwaardig.
Jan met de pet die de documentaire zal zien, beschikt echter niet over eerlijke achtergrondinformatie (die wordt immers ook totaal niet gegeven in Leaving Neverland zelf), en zal waarschijnlijk onterechte conclusies trekken.
Ik weet zelf niet goed wat ik wil met dit topic. Mensen overtuigen over Michaels onschuld wellicht. En mijn frustraties uiten over het feit dat de media (waaronder ook zogenaamde kwaliteitszenders en -kranten) de documentaire zonder duiding uitzenden en/of erover berichten zonder stil te staan bij de achtergrond ervan. Aargh!
Ik ben zelf vrij goed geïnformeerd wat deze beschuldigingen betreft (en ook van die van 1993 en 2005). Voor wie de feiten op een rijtje heeft (en dan bedoel ik echt feiten, en geen veronderstellingen als 'Michael zou zoiets nooit doen, hij zag kinderen veel te graag'), is het heel duidelijk dat Robson en Safechuck uit hun nek kletsen, al doen ze dat gezien de reacties op de documentaire blijkbaar wel heel geloofwaardig.
Jan met de pet die de documentaire zal zien, beschikt echter niet over eerlijke achtergrondinformatie (die wordt immers ook totaal niet gegeven in Leaving Neverland zelf), en zal waarschijnlijk onterechte conclusies trekken.
Ik weet zelf niet goed wat ik wil met dit topic. Mensen overtuigen over Michaels onschuld wellicht. En mijn frustraties uiten over het feit dat de media (waaronder ook zogenaamde kwaliteitszenders en -kranten) de documentaire zonder duiding uitzenden en/of erover berichten zonder stil te staan bij de achtergrond ervan. Aargh!
zaterdag 9 maart 2019 om 01:28
zaterdag 9 maart 2019 om 01:28
zaterdag 9 maart 2019 om 01:31
fashionvictim schreef: ↑09-03-2019 01:17Maar dan zou je dus geloven dat tientallen mensen dat zouden doen? Dus de journalisten die er ooit over hebben geschreven, de journalisten die er toen hij dood ging herinneringen over ophaalden, de sekspartners zelf, de getuigen die erover zijn geïnterviewd, de collega's en vrienden die het terloops noemden, en dat dan voor elke partner? Dan heb je het over honderden mensen die niet per se een connectie met elkaar of zelfs met Michael Jackson hebben. En jij gelooft dat zoveel mensen los van elkaar dergelijke motieven hebben?
Alleen de sexpartners hebben het antwoord hoe en of er wel of niet een sexrelatie was. De rest heeft het van horen zeggen.
Het was een vraag.. Ik volg je..Positivevibes schreef: ↑09-03-2019 01:28Nee, dat zeg ik toch ook niet.
Ik reageer even op de enorme hoeveelheid onderbuikgevoelens die hier als feiten gepresenteerd worden.
Nou ja.. dat dus..
Een paar pagina's geleden postte Vivaratje een link met wat er nog meer werd aangetroffen. Heel veel foto's van blote jongens onder andere.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 09-03-2019 01:32
1.43% gewijzigd
zaterdag 9 maart 2019 om 01:37
zaterdag 9 maart 2019 om 01:53
Hij heeft relaties met mannen waar jullie wel van weten maar zijn vrouw niet?