Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
10-03-2019 21:08
Ow, en ik sta ook onder de negeer.

Ik ben één van de 4. :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
kopjechino schreef:
10-03-2019 21:13
Ik heb nog framboos wit liggen, wie wilt hem?

Het wordt steeds erger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-03-2019 21:12
:high5:

Al vind ik dat geneuzel over chocolade altijd heel infantiel. Altijd vrouwen ook. Verkering uit, chocolade en thee!. Echt rot op, whisky en /of bier!
Of chips en cola.
Betty_Slocombe schreef:
10-03-2019 21:14
Of chips en cola.

Ook lekker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
En ik heb liever een lekkere droge worst als cadeau dan chocolade. Liever een fles drank dan een theedoos. :sick:
Theedoos? Bestaan die nog?
Moire schreef:
Volgend jaar in de weken vooraf steeds zeggen dat je smaak X hebt ontdekt en dat die zoooooo lekker is.

Slim!

Nouschi schreef:
Al vind ik dat geneuzel over chocolade altijd heel infantiel. Altijd vrouwen ook. Verkering uit, chocolade en thee!. Echt rot op, whisky en /of bier!

Mag het ook chocola met whisky zijn? :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Nouschi schreef:
Het wordt steeds erger.

Was het artikel al aangepast op Viva?
Moire schreef:
10-03-2019 21:15
Theedoos? Bestaan die nog?
Jazeker.
Nouschi schreef:
10-03-2019 21:18
Jazeker.
Goh. Waarom dan toch?
Coerage schreef:
10-03-2019 21:17
Slim!

Mag het ook chocola met whisky zijn? :)
Is wel een lekkere combi idd.
Coerage schreef:
10-03-2019 21:18
Was het artikel al aangepast op Viva?
??
Nouschi schreef:
10-03-2019 21:19
Is wel een lekkere combi idd.
Zeker waar.
Nouschi schreef:
10-03-2019 21:20
??

Oei, ik had onthouden dat het jouw bericht was, maar dat was Enn.
Nu durf ik het je niet te zeggen. Bang dat ik je avond verpest. ;-D
kopjechino schreef:
10-03-2019 21:06
De lekkerste Tony is karamel zeezout. Geen discussie mogelijk.

Heb vanmiddag nog driekwart van zo'n reep weggegooid
Marana-- schreef:
10-03-2019 21:27
mijn hart is gebroken
je mag mn vuilniszak wel hebben hoor, het ligt tussen wat andere pakjes en zakjes die ik weg gegooid heb
Coerage schreef:
Oei, ik had onthouden dat het jouw bericht was, maar dat was Enn.
Nu durf ik het je niet te zeggen. Bang dat ik je avond verpest. ;-D
Wat een cryptisch gedoe. Moet op Enn wachten zeker?
Marana-- schreef:
Ik zou je bericht even aanpassen voor een zeker zusje het leest. :whistle:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nouschi schreef:
10-03-2019 21:30
Wat een cryptisch gedoe. Moet op Enn wachten zeker?

Haha, nee hoor, je kan ook het modtopic even bekijken. Staat op de laatste pagina, dus je hoeft niet ver terug.
Iets met een grammaticafout. :)
Kia•Ora schreef:
10-03-2019 21:31
Ik zou je bericht even aanpassen voor een zeker zusje het leest. :whistle:

Oh ja, ships!
Nja zij is geen naprater, dat scheelt. Zal ik het nog uit de zak vissen en bewaren voor haar? :A:
Marana-- schreef:
10-03-2019 21:33
Oh ja, ships!
Nja zij is geen naprater, dat scheelt. Zal ik het nog uit de zak vissen en bewaren voor haar? :A:
Ik zou het doen, haal je mooi een wit voetje. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Marana-- schreef:
:thunder:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Hij lag al sinds september in mijn la, heb af en toe een stukje geprobeerd maar zodra ik zo'n korrel zout tref leg ik het weer opzij, zo zonde van de chocolade en karamel.
Oh ehm, nog fouter zeker Kia? Ze is sinds september minstens 2x hier in de buurt geweest, had ik m best kunnen geven natuurlijk :$
Nouschi schreef:
En ik heb liever een lekkere droge worst als cadeau dan chocolade. Liever een fles drank dan een theedoos. :sick:
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven