Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 maart 2019 om 21:51
Eén keer geprobeerd, brrr. Ik wil geen zout in mijn chocolade!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 10 maart 2019 om 21:52
Je moest natuurlijk wel zeker weten dat je het niks vond.
En eens, die combinatie is smerig... En Tony is stomme chocolade.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 10 maart 2019 om 21:59
Nee joh, friet met Belgische mayonaise!Betty_Slocombe schreef: ↑10-03-2019 20:27Nee, patat vind ik lekkerder. Gloependhete, goudgele met dikke, vette, Duitse mayonaise.
zondag 10 maart 2019 om 22:30
zondag 10 maart 2019 om 22:32
Nee, bah.kopjechino schreef: ↑10-03-2019 21:06De lekkerste Tony is karamel zeezout. Geen discussie mogelijk.
maandag 11 maart 2019 om 09:12
Chocoladetaart?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 11 maart 2019 om 09:44
Arme Coco!
Ik ben gek op chocolade, maar dan vooral de combinatie chocolade en koffie. En ik ben gek op thee, maar als gewoon drinken, niet voor troost. Hoewel ik daar wel eens mee kom, thee als oplossing voor alles, maar dan meer als knipoog naar gek zijn op het Britse van vroegah. De combi thee en chocola ... nee, dat is inderdaad veel te chicklit.
Oh ja, de witte framboos knettersuiker van Tony is wel errug lekker, maar eigenlijk geen chocola meer. Meer een frambozig, zoet, knetterig goedje.
Ik ben gek op chocolade, maar dan vooral de combinatie chocolade en koffie. En ik ben gek op thee, maar als gewoon drinken, niet voor troost. Hoewel ik daar wel eens mee kom, thee als oplossing voor alles, maar dan meer als knipoog naar gek zijn op het Britse van vroegah. De combi thee en chocola ... nee, dat is inderdaad veel te chicklit.
Oh ja, de witte framboos knettersuiker van Tony is wel errug lekker, maar eigenlijk geen chocola meer. Meer een frambozig, zoet, knetterig goedje.
maandag 11 maart 2019 om 09:47
Nah wat gemeen van de chocolade...
maandag 11 maart 2019 om 09:57
VerslavingsgedragAeonOfWinter schreef: ↑11-03-2019 09:57Waarom is die gezonderleven pino gepermaat? Wilde net het topic lezen maar het is voor ik op blz 2 kon beginnen foetsie.
maandag 11 maart 2019 om 09:59
Nou, hij raaskalde nogal en vannacht werd dat steeds erger. Ik heb gestaft.AeonOfWinter schreef: ↑11-03-2019 09:57Waarom is die gezonderleven pino gepermaat? Wilde net het topic lezen maar het is voor ik op blz 2 kon beginnen foetsie.
maandag 11 maart 2019 om 10:34
Ah, duidelijk.the_Wicked_Witch schreef: ↑11-03-2019 09:59Nou, hij raaskalde nogal en vannacht werd dat steeds erger. Ik heb gestaft.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 11 maart 2019 om 10:42
Klopt dat hij wartaal uitsloeg maar ik ben dan toch benieuwd of hij vandaag naar de dokter gaat, daarnaast stonden er mooie verhalen tussen waar een ander ook wat aan kan hebben.the_Wicked_Witch schreef: ↑11-03-2019 09:59Nou, hij raaskalde nogal en vannacht werd dat steeds erger. Ik heb gestaft.
maandag 11 maart 2019 om 10:42
Klopt dat hij wartaal uitsloeg maar ik ben dan toch benieuwd of hij vandaag naar de dokter gaat, daarnaast stonden er mooie verhalen tussen waar een ander ook wat aan kan hebben.the_Wicked_Witch schreef: ↑11-03-2019 09:59Nou, hij raaskalde nogal en vannacht werd dat steeds erger. Ik heb gestaft.
maandag 11 maart 2019 om 10:44
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 11 maart 2019 om 10:48
Sommige mensen denken alleen aan hun eigen (machts)gevoelens, die moeten er schijnbaar ook zijn.