Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 maart 2019 om 11:18
Ik heb gestaft met de motivatie dat ik me afvroeg of deze forummer niet tegen zichzelf beschermd moest worden en of ze even naar het topic wilden kijken.
Daarna voelde ik me inderdaad érg machtig
maandag 11 maart 2019 om 11:33
Ik ook, lekker op tijd in mijn bedje.lothlorien schreef: ↑11-03-2019 11:32Powah to the witches. Ik had hetzelfde idee, maar ben uiteindelijk toch gewoon gaan slapen.
maandag 11 maart 2019 om 11:40
Oh ja. Een goed stuk zelfgemaakte taart of red velvet van de drie graefjes, daar kun je me voor wakker maken
maandag 11 maart 2019 om 12:18
Wat raar!
Dat je een topic verwijdert, ok.
Als hij nu keer na keer zou terugkomen met dergelijke rare topics, alla.
Maar na 1 uitschuiver een perma? Heel raar en overdreven.
Los daarvan vind ik het gisterenavond wel zorgwekkend, zou dat een soort psychose geweest zijn?
maandag 11 maart 2019 om 12:54
Heeft hij een perma? Wat een onzin.AeonOfWinter schreef: ↑11-03-2019 09:57Waarom is die gezonderleven pino gepermaat? Wilde net het topic lezen maar het is voor ik op blz 2 kon beginnen foetsie.
maandag 11 maart 2019 om 13:01
Op grond van ‘verslaafdengedrag’. Ik heb er even naar gevraagd. Kolder steeds.AeonOfWinter schreef: ↑11-03-2019 12:58Nogal overdreven imho, maar goed de wegen des mods zijn ondoorgrondelijk.
maandag 11 maart 2019 om 13:14
Wat schreef hij dan?the_Wicked_Witch schreef: ↑11-03-2019 09:59Nou, hij raaskalde nogal en vannacht werd dat steeds erger. Ik heb gestaft.
maandag 11 maart 2019 om 13:16
Gewoon dronkemansgelul, niets ernstigs.
maandag 11 maart 2019 om 13:45
Een waarschuwing in het topic van freja die iedereen op negeer heeft staan en als je dan vraagt waarom krijg je een melding dat je een waarschuwing krijgt voor off topic.
Had ik toch gelijk dat ze ging staffen. Er zullen er vast wel meer een waarschuwing krijgen.
Had ik toch gelijk dat ze ging staffen. Er zullen er vast wel meer een waarschuwing krijgen.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 13:50
11.63% gewijzigd