Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
zondag 10 maart 2019 om 15:06
Precies dit.lotus77 schreef: ↑09-03-2019 15:43Oh nee hoor, we zitten in de discussie of het een dealbreker/eis is bij een date/relatie. Voor jou niet, voor mij wel (en voor Charlotte717). Iemand die aanbiedt lekker voor me te koken, vies kookt en er nog trots op is ook: exit. Heeft vooral veel te maken met het gebrek aan zelfreflecterend vermogen en inschattingsvermogen van de eigen kunsten. Voor sommige mensen is de frituur aangooien immers al koken.
Het zou natuurlijk iets anders zijn met een enigzins inzichtelijke uitleg: "Eh, het is vreselijk mislukt...sorry...bammetje met pindakaas ook goed?" Of: "Ik kan eigenlijk niet goed koken maar ik kan echt fenomenaal pizza bestellen en een film opzetten. Zullen we dat doen?"
In het huishouden gaat het natuurlijk ook om het totaalplaatje: "Hee ik kook niet echt goed, wil jij dat meestal doen? Stof ik de luxaflexen altijd af." of zoiets. Als het verder een fijn persoon is, geen probleem.
zondag 10 maart 2019 om 17:19
Ik ook. Macaroni met saus uit een pot is prima, maar niet na uitgebreid opscheppen over je kookkunsten en de belofte van een drie gangen diner.kopjechino schreef: ↑09-03-2019 11:20Maar hij had gezegd dat hij goed kon koken he. En een driegangendiner, dan verwacht je toch wel wat. Dan verwacht ik ook schepijs in een mooi bakje en geen Magnum. Ik ben ook niet moeilijk qua eten maar ik snap heel goed dat ze teleurgesteld was.
zondag 10 maart 2019 om 18:45
Oh ja, en verse pastasaus zelf maken is supermakkelijk. Ik kan het zelfs. Gelukkig maar, want manlief heeft een voedselallergie waardoor hij o.a. geen tomaat en paprika kan eten - dus hij kán de pastasauzen uit potjes niet eens eten. En het kost dus echt geen moeite om zelf wat in elkaar te flansen.
maandag 11 maart 2019 om 09:00
Ja dat zou ik ook denken! Bah wat een engerd, helemaal naar als hij ook nog doet waarmee hij dreigt. Daar zit je niet op te wachten. Wat een freaks zijn er toch.
Hopelijk heb je ondertussen een leuke vent gevonden!
maandag 11 maart 2019 om 10:02
Heb bijna in een ruk deze 24 paginas uitgelezen. Jeetje wat een bizarre dates hebben jullie gehad. Bizar, vies, onbeschoft en ronduit eng!
Ik heb helaas of gelukkig voor mij geen bijdrage. Ik heb nog nooit gedate ( maar als ik dit lees vind ik dat niet zo erg) mijn man leren kennen als vriend en vanuit daar is het wat geworden. Mijn eerste en hopelijk de laatste.
Ik hoop dat jullie het getroffen hebben met een leuke vent na deze rare snuiters.
Ik heb helaas of gelukkig voor mij geen bijdrage. Ik heb nog nooit gedate ( maar als ik dit lees vind ik dat niet zo erg) mijn man leren kennen als vriend en vanuit daar is het wat geworden. Mijn eerste en hopelijk de laatste.
Ik hoop dat jullie het getroffen hebben met een leuke vent na deze rare snuiters.
maandag 11 maart 2019 om 11:30
Ik (man) ging op een tinderdate met een leuke vrouw, was hartstikke gezellig maar voelde niet de klik die nu eenmaal nodig is.
In de week na de date vertelde ik haar dat ik het heel gezellig vond maar mij niet aangetrokken voelde tot haar.
De dame in kwestie nam daar geen genoegen mee en heeft me via de app en email 6 maanden (!) gestalked.
Gelukkig niet dagelijks maar op regelmatige basis moest ik haar toch weer uitleggen dat een vervolg verder geen zin had....
Never a dull moment!
In de week na de date vertelde ik haar dat ik het heel gezellig vond maar mij niet aangetrokken voelde tot haar.
De dame in kwestie nam daar geen genoegen mee en heeft me via de app en email 6 maanden (!) gestalked.
Gelukkig niet dagelijks maar op regelmatige basis moest ik haar toch weer uitleggen dat een vervolg verder geen zin had....
Never a dull moment!
maandag 11 maart 2019 om 13:56
Tegenlicht schreef: ↑11-03-2019 11:30Ik (man) ging op een tinderdate met een leuke vrouw, was hartstikke gezellig maar voelde niet de klik die nu eenmaal nodig is.
Never a dull moment!![]()
Wel sneu... Hou de eer aan jezelf, vrouw...
Had je haar uiteindelijk niet geblokt?
maandag 11 maart 2019 om 21:49
dianaf schreef: ↑10-03-2019 11:12Eens. Ik snap wel dat ze gek staat te kijken als iemand goed beweerd te koken en alles uit een pot of zak haalt. Ik ben geen topkok maar ik haal zelfs mijn pastasaus niet uit een pakje, nou ja, ik heb wel zo'n pakje gepelde tomaten of zo dat ik er door gooi.
Charlotte, wat vond hij er zelf van dat jullie nog naar de Chinees gingen?
Dat vond hij geloof ik een goede oplossing voor de omstandigheden.
Veritas vos liberabit
maandag 11 maart 2019 om 23:14
Ik ben een telefoon digibeet....framboos1981 schreef: ↑11-03-2019 13:56Wel sneu... Hou de eer aan jezelf, vrouw...
Had je haar uiteindelijk niet geblokt?
dinsdag 12 maart 2019 om 11:46
Geen stiekeme entertainment?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.