Kopen zonder kijken

maandag 11 maart 2019 om 22:42
Dat dacht ik ook idd. Verder prachtig huis! Lijkt me wel heerlijk zo’n kant-en-klaar huis! Zeker in hun situatie. Je kunt altijd later zelf nog wat kleine veranderingen doen.

dinsdag 12 maart 2019 om 07:26
Dat heb ik ook steeds ja, waarom moet het echt altijd tot op de laatste euro op?
En ja best mooi geworden maar waarom inderdaad altijd zo een onpersoonlijke VT Wonen inrichting? Mijn eigen meubeltjes zouden toch echt lekker mee verhuizen en die showroom zooi gaat gelijk op marktplaats.
dinsdag 12 maart 2019 om 09:09
hamaika schreef: ↑12-03-2019 07:26Dat heb ik ook steeds ja, waarom moet het echt altijd tot op de laatste euro op?
En ja best mooi geworden maar waarom inderdaad altijd zo een onpersoonlijke VT Wonen inrichting? Mijn eigen meubeltjes zouden toch echt lekker mee verhuizen en die showroom zooi gaat gelijk op marktplaats.
De oude meubels moeten ook maar net in het nieuwe huis passen he. Ze gingen veel groter wonen, dus dan heb je ook wel andere of meer meubels nodig. Ik neem aan dat er wel bekeken wordt wat het meest nodig is qua besteding van het budget. Maar het gaat idd wel altijd helemaal op.
Wat betreft de bedden bijv. die zouden van mij niet allemaal nieuw hoeven. En het dochtertje had vast ook nog genoeg spulletjes vanuit haar oude kamer. Er zou wel wat meer hergebruikt kunnen worden. Ook om het persoonlijker te maken.
dinsdag 12 maart 2019 om 09:55

dinsdag 12 maart 2019 om 11:07
Dat was vorige week wel zo, toen hadden ze best wat oude meubels herplaatst in het nieuwe huis.Ghost79 schreef: ↑12-03-2019 09:09De oude meubels moeten ook maar net in het nieuwe huis passen he. Ze gingen veel groter wonen, dus dan heb je ook wel andere of meer meubels nodig. Ik neem aan dat er wel bekeken wordt wat het meest nodig is qua besteding van het budget. Maar het gaat idd wel altijd helemaal op.
Wat betreft de bedden bijv. die zouden van mij niet allemaal nieuw hoeven. En het dochtertje had vast ook nog genoeg spulletjes vanuit haar oude kamer. Er zou wel wat meer hergebruikt kunnen worden. Ook om het persoonlijker te maken.

dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Kijk eens goed naar de moodboards. 95% wat mensen willen is VT wonen inrichting.hamaika schreef: ↑12-03-2019 07:26Dat heb ik ook steeds ja, waarom moet het echt altijd tot op de laatste euro op?

dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Volgens mij wordt het gewoon met die nieuwe spullen ingericht om het voor televisie/een zo groot mogelijk publiek zo mooi mogelijk te laten ogen. Of ze uiteindelijk liever hun eigen spullen uit hun oude woning gaan gebruiken of het doen met de spullen die gekozen zijn door de stylisten dat krijgen wij als publiek niet te horen. Veel is voor het oog. Neem bijv een zitbank. Ik vind die bij veel van dat soort woonprogramma's vaak heel esthetisch gekozen. Het zijn ook nooit lompe gevallen om te zien. Terwijl de bewoners hem zelf niet hebben kunnen uittesten op lekker zitten/voldoende zitplaats.
Waar veel mensen irl vaak weliswaar lelijke, lompe en ruimte in beslagnemende banken hebben, maar wel lekker zittende en met voldoende plaats. Maar dat oogt niet lekker voor op tv.
Waar veel mensen irl vaak weliswaar lelijke, lompe en ruimte in beslagnemende banken hebben, maar wel lekker zittende en met voldoende plaats. Maar dat oogt niet lekker voor op tv.

dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Ik was Zondag bij intratuin. Prachtige tuinset gezien,tafel met 8 stoelen. Prijskaartje 2499 euro. Ik vond elk huis ook prachtig ingericht op tv dus ik snap wel dat het budget altijd op is. Verbouwen en inrichten kost gewoon veel geld.Of je moet beslissen dat Paleis voor een prikkie het maar moet gaan inrichten

woensdag 13 maart 2019 om 07:52
Precies dit is wat ik ook geloof.NYC schreef: ↑12-03-2019 12:47Volgens mij wordt het gewoon met die nieuwe spullen ingericht om het voor televisie/een zo groot mogelijk publiek zo mooi mogelijk te laten ogen. Of ze uiteindelijk liever hun eigen spullen uit hun oude woning gaan gebruiken of het doen met de spullen die gekozen zijn door de stylisten dat krijgen wij als publiek niet te horen. Veel is voor het oog. Neem bijv een zitbank. Ik vind die bij veel van dat soort woonprogramma's vaak heel esthetisch gekozen. Het zijn ook nooit lompe gevallen om te zien. Terwijl de bewoners hem zelf niet hebben kunnen uittesten op lekker zitten/voldoende zitplaats.
Heb ook gehoord van mensen die meededen aan zo een tuinverbouwingsprogramma dat ze de boel zo inrichten dat het er mooi uitziet voor de tv. En als de camera's dan weggaan dat ze driekwart van wat ze hebben neergezet weer gewoon meenemen.

woensdag 13 maart 2019 om 10:40
Aangezien er een badkamer en keuken in de reclame zitten neem ik aan dat die 2 wel wat zullen investeren in het programmadeel. De keuken die er stond was redelijk nieuw maar er moet natuurlijk wel wat vernieuwd worden en de betonlook keukenblad paste er ook wel beter bij dan wat er eerst op zat.Alleen dat blikken voorstuk van die styliste voor de aanblik van de keuken verschrikkelijk. En goudkleurige spiegellijsten in de badkamer ook verschrikkelijk. Maar goed ieder een andere smaak.
Die badkamer was te klein voor een bad.

dinsdag 19 maart 2019 om 20:07
Ik ben net op funda wezen kijken, het staat alweer twee weken voor 299.000 te koop.itsuptoyou schreef: ↑19-03-2019 19:54Het huis uit de aflevering van gisteren staat al weer op Funda. Leuk voor alle familieleden die meegeklust hebben.
dinsdag 19 maart 2019 om 20:09
Inderdaad, en er is ook nog een dakkapel op gebouwd. Wat zou er gebeurd zijn?itsuptoyou schreef: ↑19-03-2019 19:54Het huis uit de aflevering van gisteren staat al weer op Funda. Leuk voor alle familieleden die meegeklust hebben.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

dinsdag 19 maart 2019 om 20:10
En ze sloten het programma af dat ze nog een aanbouw achter zouden maken van 4 meter diep. Ik heb vanmiddag zitten kijken.mevrouwiglesias schreef: ↑19-03-2019 20:09Inderdaad, en er is ook nog een dakkapel op gebouwd. Wat zou er gebeurd zijn?