NIET-groepje
woensdag 25 maart 2009 om 09:33
woensdag 25 maart 2009 om 09:36
Het is idd maar 1 jaar, wel intensieve behandeling, maar als ik hoor dat ze eerst 3 maanden observeren ... ... nou is het wel zo dat de instelling in den haag nauw (?) samenwerkt met Amsterdam. Sterker nog , zij hebben van Amsterdam het hele systeem over genomen, en de kinderpsygiater van DH gaat kijken of ze een dag met Amsterdam kan mee lopen om zo alle info over A te krijgen die er is, en ze dus de observatie kunnen skippen. Lijkt me ook wel logisch als dat kan. Beetje dubbel om hem na observatie weer te observeren, maar hey, dat is holland he.....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 25 maart 2009 om 09:48
woensdag 25 maart 2009 om 09:59
Ja, dat wel Djo, het zag er goed uit. Een groot voordeel is dat ze hetzelfde werken als in Amsterdam, dat is de Autist natuurlijk gewend, dus daar hoeft hij dan niet zo van te wennen. Het is mooi, ruim, enz enz. Alleen die wachtlijst, maar goed dat heb je overal, dan valt september nog wel mee, in amsterdam is bijv. inmiddels een wachtlijst van 1 jaar...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 25 maart 2009 om 10:25
quote:Pilous schreef op 25 maart 2009 @ 10:19:
Ik ben voor dat topic trouwens van MV met titel van Kip.
Ik laat de eer over aan Kip, ik pronk niet met andermans veren .
Ik zal even binnenkort eens die doos open trekken wat ik vorig jaar met Koninginnedag wilde verkopen. Misschien even een foto maken ervan. Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!
Ik ben voor dat topic trouwens van MV met titel van Kip.
Ik zal even binnenkort eens die doos open trekken wat ik vorig jaar met Koninginnedag wilde verkopen. Misschien even een foto maken ervan. Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 25 maart 2009 om 10:26
woensdag 25 maart 2009 om 10:32
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 10:25:
[...]
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Ik ben klaar met ruilen, be my guest!
[...]
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Ik ben klaar met ruilen, be my guest!
woensdag 25 maart 2009 om 10:33
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 10:25:
[...]
Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?
[...]
Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.
EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?
woensdag 25 maart 2009 om 10:36
quote:misschicken schreef op 25 maart 2009 @ 10:33:
[...]
Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?
, nee gekkie, waar zie je mij voor aan.
Oh een poezenparty op 17 april, zal het doorgeven aan de boys.
[...]
Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?
, nee gekkie, waar zie je mij voor aan.
Oh een poezenparty op 17 april, zal het doorgeven aan de boys.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.