NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
quote:misschicken schreef op 25 maart 2009 @ 09:18:

"Houdt jullie muilen, hier alleen maar ruilen"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Boro

Jammer dat ze niet in 1 keer een goeie blijvende plek kunnen vinden voor A. Nu een tijdelijke opname, dan weer tijdelijk Breda, dan tijdelijk den Haag? Het is zo van hot naar her....

En wat een gekut weer met die rechtbank....wel voor een goed doel, maar toch...
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 09:28:

[...]

Je mag hem gebruiken
Heftig Boro, shit. . Maar in jullie geval heb je niet zo heel veel keus heb ik het idee. Wat het allemaal niet minder verdrietig maakt.
We hebben idd geen keus.

Het probleem met een langdurige plek zoeken is dat die er niet zo veel zijn in NL, en dan ben je ook nog eens regio gebonden, en hier is al helemaal bijna niets te vinden, dus we gaan verder zoeken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogge meiden

Boro, wat jammer dat het maar voor max een jaar is daar. Dat schiet natuurlijk niet op.

Ik ben alweeeeeer alleen. Frikandel zakenreist er wat af tegenwoordig. En ik maar thuis zitten met de katten
Het is idd maar 1 jaar, wel intensieve behandeling, maar als ik hoor dat ze eerst 3 maanden observeren ... ... nou is het wel zo dat de instelling in den haag nauw (?) samenwerkt met Amsterdam. Sterker nog , zij hebben van Amsterdam het hele systeem over genomen, en de kinderpsygiater van DH gaat kijken of ze een dag met Amsterdam kan mee lopen om zo alle info over A te krijgen die er is, en ze dus de observatie kunnen skippen. Lijkt me ook wel logisch als dat kan. Beetje dubbel om hem na observatie weer te observeren, maar hey, dat is holland he.....
had je wel een goed gevoel bij deze insetlling boro?
goedesmorgens lieverds

daar was ik weer,

boro wat een toestand ik hoop dat ze snel wat vinden voor A
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja beetje dubbel Boro, hopelijk nemen ze wat van de info van elkaar over. Het slaat nergens op om dan weer opnieuw beginnen en na één jaar weer ergens opnieuw. Beetje boel onlogisch.
laididai!

ff hoi zeggen. kids zitten hard te studeren en juffie doet nog ff alsof ze vrije tijd heeft
Ja, dat wel Djo, het zag er goed uit. Een groot voordeel is dat ze hetzelfde werken als in Amsterdam, dat is de Autist natuurlijk gewend, dus daar hoeft hij dan niet zo van te wennen. Het is mooi, ruim, enz enz. Alleen die wachtlijst, maar goed dat heb je overal, dan valt september nog wel mee, in amsterdam is bijv. inmiddels een wachtlijst van 1 jaar...
Wachtlijsten zijn zwaar kut, die kom je veel te vaak tegen in dit circuit. Je wilt gewoon dat ze zeggen: je kind is hartstikke welkom, kom maar.
Precies kip. :-)
Boro

Goedzo Leintje

Hier ligt het systeem er nog steeds uit.. Lekker dan...

Ik ben voor dat topic trouwens van MV met titel van Kip.
quote:Pilous schreef op 25 maart 2009 @ 10:19:

Ik ben voor dat topic trouwens van MV met titel van Kip.

Ik laat de eer over aan Kip, ik pronk niet met andermans veren .

Ik zal even binnenkort eens die doos open trekken wat ik vorig jaar met Koninginnedag wilde verkopen. Misschien even een foto maken ervan. Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.

EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!
Zow...na die helse vergadering doe ik mijzelf ff een koffiepauze cadeau...

Toch een beetje jammer als mensen denken in discussie te moeten gaan bij beslissingen die van hogerhand genomen zijn. Kun je niet leuk vinden, maar je gaat het toch doen. Of iets anders zoeken. Wat jij wil...
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 10:25:

[...]

Ik laat de eer over aan Kip, ik pronk niet met andermans veren .

Ik zal even binnenkort eens die doos open trekken wat ik vorig jaar met Koninginnedag wilde verkopen. Misschien even een foto maken ervan. Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.

EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Ik ben klaar met ruilen, be my guest!
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 10:25:

[...]

Een vriendin vroeg wel of ik dit jaar weer kwam maar ik heb op dit moment nog geen zin, misschien tegen die tijd wel maar nu even niet.

EN Kane is op Koninginnedag 1 jaar!!!!!!Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?
Mason en Miffy zijn 17 april jarig. Zij waren Paaspoesjes toen
Nee joh, ik wil helemaal geen ruiltopic op mijn naam hebben. Van ruilen komt huilen .
Ik ben die film van hiernaast aan het downlooien, lijkt me wel een leuk woensdagmiddagtijdverdrijf
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2009 @ 10:35:

Nee joh, ik wil helemaal geen ruiltopic op mijn naam hebben. Van ruilen komt huilen .Als ik hem moet openen zet ik jouw naam in de OP
quote:misschicken schreef op 25 maart 2009 @ 10:33:

[...]

Je gaat toch geen leuke afspraken afslaan omdat je kat jarig is he?

, nee gekkie, waar zie je mij voor aan.

Oh een poezenparty op 17 april, zal het doorgeven aan de boys.
Draag het topic maar op aan MV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven