Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

maandag 11 maart 2019 om 16:41
Wij zijn te veel weg.anders zou ik ook wel n hondje willen.
Ben bij de Lidl geweest thee..heb bloed sinaasappels gekocht en mandarijnen.
Heb er van beide een gegeten.zijn beide wel oké.
Ik geloof dat nu de tijd van de lekkere sinaasappels weer komt.
Net n forel gegeten .vond m lekker maar n tikkeltje aan de droge kant.eet toch het liefst zalm.had de forel wel op n cracker gedaan.maar nee .geef mij toch maar n cracker met zalm. Vorige keer al n makreel. Heb met de forel ook n beetje hetzelfde als met de makreel.proef het te lang .
Vanavond denk ik rijst met kip..maar dat zien we nog wel. Eet smakelijk .
Ben bij de Lidl geweest thee..heb bloed sinaasappels gekocht en mandarijnen.
Heb er van beide een gegeten.zijn beide wel oké.
Ik geloof dat nu de tijd van de lekkere sinaasappels weer komt.
Net n forel gegeten .vond m lekker maar n tikkeltje aan de droge kant.eet toch het liefst zalm.had de forel wel op n cracker gedaan.maar nee .geef mij toch maar n cracker met zalm. Vorige keer al n makreel. Heb met de forel ook n beetje hetzelfde als met de makreel.proef het te lang .
Vanavond denk ik rijst met kip..maar dat zien we nog wel. Eet smakelijk .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 11 maart 2019 om 16:58

maandag 11 maart 2019 om 21:47

maandag 11 maart 2019 om 22:08
Zenzeo: wat vervelend dat ze nu pas achter die longontsteking komen en je zo'n beroerde nacht had gehad van zaterdag op zondag. Hoe gaat het nu?
Thee: leuk dat je ook weer wat groente en kruiden zelf gaat opkweken.
Wally: wat vervelend met die bewindvoering. Zijn er nog andere instanties die je kunnen helpen met zoeken naar werk e.d.? Weet niet hoe dergelijke dingen in Duitsland geregeld zijn.
Honden zijn leuk!
Thee: leuk dat je ook weer wat groente en kruiden zelf gaat opkweken.
Wally: wat vervelend met die bewindvoering. Zijn er nog andere instanties die je kunnen helpen met zoeken naar werk e.d.? Weet niet hoe dergelijke dingen in Duitsland geregeld zijn.
Honden zijn leuk!

maandag 11 maart 2019 om 22:14
Ik lig er ook al in. Lig te lezen.en woordpuzzelen. Man zit of ligt nogT,V te kijken.
Vanavond rijst met kip gegeten. Denk dat ik vroeg in slaap val.morgen weer zo.n zelfde dag .regen wind en harde wind.
Zullen we het deze week mee moeten doen..
Wally er komen vast wel weer betere tijden voor jou. Ik duim er voor.
Gezellige avond. Alles komt goed
Heel vreemd gedroomd afgelopen nacht.bij ons achter zitten veel loodsen en garages met platte daken. Waar nu steeds water op blijft staan.droomde ik vannacht dat dat water n lichte creme achtig kleur had. ben ik op het dak geklommen. Bleek het vanille vla te zijn . Heb ik er constant met n rietje in zitten roeren.
rare droom .toch?
Vanavond rijst met kip gegeten. Denk dat ik vroeg in slaap val.morgen weer zo.n zelfde dag .regen wind en harde wind.
Zullen we het deze week mee moeten doen..
Wally er komen vast wel weer betere tijden voor jou. Ik duim er voor.
Gezellige avond. Alles komt goed
Heel vreemd gedroomd afgelopen nacht.bij ons achter zitten veel loodsen en garages met platte daken. Waar nu steeds water op blijft staan.droomde ik vannacht dat dat water n lichte creme achtig kleur had. ben ik op het dak geklommen. Bleek het vanille vla te zijn . Heb ik er constant met n rietje in zitten roeren.
dinsdag 12 maart 2019 om 07:16
dinsdag 12 maart 2019 om 09:28
dinsdag 12 maart 2019 om 09:45
Goedemorgen.
Zenzeo ben je thuis of in het ziekenhuis.?
Kan je geen hulp bij het vervoer krijgen via instanties of vrijwilligers,
Oh dat schorre geblaf coetje.beterschap met de pubers.
Ontbijt.koffie .uitsmijter ros.broodje kaas.en neem straks n sinaasappel en n mandarijn ,
Fijne dag,
Zenzeo ben je thuis of in het ziekenhuis.?
Kan je geen hulp bij het vervoer krijgen via instanties of vrijwilligers,
Oh dat schorre geblaf coetje.beterschap met de pubers.
Ontbijt.koffie .uitsmijter ros.broodje kaas.en neem straks n sinaasappel en n mandarijn ,
Fijne dag,

dinsdag 12 maart 2019 om 14:20
Zenzeo,hoe ga je dan nu steeds naar het ziekenhuis? Veel sterkte en succes weer met de afspraken
Echt naar dat je je nog zo voelt!
Fysio heeft mij afgebeld omdat hij griep heeft.Ik word nog gebeld of er een plaatsje is bij iemand anders uit de praktijk.
Lunch was wat champignonsoep en wat rauwkost.
Viva,bij jou weer wat rustiger in je hoofd?
Echt naar dat je je nog zo voelt!

Fysio heeft mij afgebeld omdat hij griep heeft.Ik word nog gebeld of er een plaatsje is bij iemand anders uit de praktijk.
Lunch was wat champignonsoep en wat rauwkost.
Viva,bij jou weer wat rustiger in je hoofd?
dinsdag 12 maart 2019 om 14:32
Heb je nog n berichtje er achteraan gestuurd zenzeo.ik dacht net.kan wel n lang verhaal schrijven .maar als het toch niet lukt is het verspilde moeite.
Wat hoop je coetje.dat je n keer niet hoeft.of de vervanger?
Ik neem zo n sinaasappel.
Het is weer onstuimig hier. De wind doet z.n best.
Wat hoop je coetje.dat je n keer niet hoeft.of de vervanger?
Ik neem zo n sinaasappel.
Het is weer onstuimig hier. De wind doet z.n best.

dinsdag 12 maart 2019 om 16:38
goedemiddag
T.v : Ik heb geen zin om iemand anders ze portomenee te vullen inplaats van de mijne . Daarom werk ik zo weinig mogelijk uren . Zolang ik het kan doe ik het zo maar . 2de reden is het openbaar vervoer rijdt niet op de uren of plaatsen die ik nodig heb zowel heen en terugreis .
Chris mijn dromen wil je zeker niet meemaken , want je gaat geen oog dichtdoen meer .
zenzeo is er niet zoiets als niet dringende ziekenvervoer . Want dit is toch geen doen zo .
Coetje 2 blaffende zeehonden
hier is het soep
Hoe gaat het met de rest .
T.v : Ik heb geen zin om iemand anders ze portomenee te vullen inplaats van de mijne . Daarom werk ik zo weinig mogelijk uren . Zolang ik het kan doe ik het zo maar . 2de reden is het openbaar vervoer rijdt niet op de uren of plaatsen die ik nodig heb zowel heen en terugreis .
Chris mijn dromen wil je zeker niet meemaken , want je gaat geen oog dichtdoen meer .
zenzeo is er niet zoiets als niet dringende ziekenvervoer . Want dit is toch geen doen zo .
Coetje 2 blaffende zeehonden

hier is het soep

Hoe gaat het met de rest .
dinsdag 12 maart 2019 om 18:14
Lief dat je vraagt! Het zal voorlopig ook niet rustig zijn. In een privé berichtje wil ik wel iets uitgebreider vertellen. Maar openbaar op het forum wil ik er (nu) niets over kwijt.
Kon je nog bij een fysiotherapeut terecht?

dinsdag 12 maart 2019 om 19:34
Je mag me natuurlijk een pv sturen Viva. 
Je broodje kipshoarma klinkt lekker.
Ik onthoud bijna nooit mijn dromen,maar slaap ook heel onrustig,dat heb ik mijn hele leven al.
Ik kon vandaag niet meer terecht bij de fysio,donderdag pas weer.Heb dus gewoon tot 17u gewerkt en lekker veel kunnen doen.
Wij hadden thais,plakrijst met bief en roerbakgroenten in oestersaus.Voor mezelf met bloemkoolrijst en een pittige salade erbij.Was lekker!
Nu een koffie en een zelfgemaakt notenrotsje.

Je broodje kipshoarma klinkt lekker.
Ik onthoud bijna nooit mijn dromen,maar slaap ook heel onrustig,dat heb ik mijn hele leven al.
Ik kon vandaag niet meer terecht bij de fysio,donderdag pas weer.Heb dus gewoon tot 17u gewerkt en lekker veel kunnen doen.
Wij hadden thais,plakrijst met bief en roerbakgroenten in oestersaus.Voor mezelf met bloemkoolrijst en een pittige salade erbij.Was lekker!
Nu een koffie en een zelfgemaakt notenrotsje.