NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
quote:misschicken schreef op 25 maart 2009 @ 10:35:

[...]

Als ik hem moet openen zet ik jouw naam in de OP Duhhhh mijn naam is haas. Ik heb nu niet eens wat te ruilen. Moet nog foto's maken. Nou in mijn tempo zal dat er wel ooit een keer komen. Ik haat die verhuisdozen in de opslag, helemaal nog geen zin in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Beam me up Scotty....
goedemorgen,

ben nog te moe om ergens op te reageren (zie er uit als het plaatje dat Suup vanochtend postte), dus allemaal een

en een fijne dag enzo
goedemorgen allemaal

Boro

het is hier ook herfst en ik had me lekker omgedraaid toen ik die regen hoorde

Ben nu een kookprogramma aan het kijken op de digitale tv met 2 oma's in de modernste keuken van europa, hilarisch!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hier waait het ook zo hard

o ik moet even kleren gaan uitzoeken, moet natuurlijk wel op mijn mooist verschijnen in huize boro
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh jullie gaan meeten, gezellie!

Ik loop in mijn tokkiebroek, en daar ga ik zo ook schaamteloos mijn hond in uitlaten vrees ik.
Oh dat kookprogramma Dekselse Vrouwen van Max omroep Roos? Ik heb er een paar op de herhaling gezien maar vind het een stel domme dozen.
nee iets van oma weet raad of zo Mleen, maar wie weet zijn het dezelfde vrouwen hoor. Is een van de 2 belgisch? Het was wel grappig, maar dat ik nou weet hoe ze iets gemaakt hebben? neuh
Boro, ik ben destijds in 3 observatieplaatsen geplaatst geweest Omdat er nog geen reguliere plek beschikbaar was. Potverdorie wat ben ik toen geobserveerd zeg
Oh is dan denk ik niet hetzelfde. Dit is Dekselse Dames zie ik nu.

Zie hier
Je had vroeger 2 engelse vroeger op een brommertje, de waren leuk! Eentje was een dikkert, en het waren van die grappige mutsen.
Ahem, alweer een pagina verder inmiddels.....
goeiemorgen pruttel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen allemaal

Boro, dikke

Ik had een briljant topicidee voor je op de kinderpijler - check zwanger in Zeist
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:misschicken schreef op 25 maart 2009 @ 11:45:

Je had vroeger 2 engelse vroeger op een brommertje, de waren leuk! Eentje was een dikkert, en het waren van die grappige mutsen.Ja volgens mij proberen ze die Engelse dames na te doen, ik ken dat programma, zo doen ze ook precies, maar dan zie je alleen hoe nep het is.
Haai Prut
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
nee, zijn idd niet dezelfden Mleen, ben nog voor je aan het zoeken

jaaaaa Chickie, die ken ik ook nog, geweldige dames! Volgens mij is eentje daarvan inmiddels dood
Ja klopt, eentje is hemelen.
Ik ga vanaaf voor het eerst risotto maken, met asperge, dat prop ik in een paprika, kippetje met zoetzure saus erbij en hopelijk lekker. Oja met paddenstoelenmelange er nog bij.... pffff. Potje gezond vandaag met groente zeg.

Moet alleen vanmiddag nog weg, totaal geen zin in maar goed, hopelijk heb ik straks dan nog zin om te koken.
Dat zijn een hoop verschillende smaken bij elkaar Myleen, ben benieuwd.
Wauw Myleen, lekker hoor!!

Ik had gister prei gemaakt, in boursin quisine, met cajun aardappeltjes erbij met schil, en dan tartaartjes erbij!! Was heel erg lekker.

Vanavond eet ik alleen en eet ik prei ( ze waren per 4 in de aanbieding ) nog geen idee hoe, denk gewoon gekookt en dan met mayo, met speklappen met mayo
Ik eet nu ter compensatie 650 gram gemengd fruit, mango, druif, appel, ananas.

Had ontbeten met wasabi zoutjes Fucking skerp zo op de vroege morgen!
Zo he, er zijn weer nieuw rete-irritante-coole trollen aangemeld. Hoop dat het nou eens ophoudt. Echt rete irritant.
Klinkt lekker wat je gister at Prut, dat van vandaag lijkt me minder waar je de prei mee gaat verkrachten hahahahah.

Waarom maak je geen ovenschotel met prei? Lekker makkelijk.
het programma heet oma's keukengeheimen, Myleen, maar kan er helaas geen fragment van vinden, het is wel een programma van MAX uit 2006.

ik denk dat trolletjes wraak komen nemen omdat we gisteren hun server plat hebben gegooid doordat er een stuk of 10 vivaforummers bij hun zijn gaan kijken en posten. Traaaaaaaag dat gedoe daar, ze gingen piepen dat er te snel gepost werd

Het zijn een stelletje puberTs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven