Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Echt, ik verbaas me.
Er zijn mensen die het ene na het andere bericht hier op het forum plaatsen en officieel aan het werk zijn. Wordt er niet gecontroleerd op forummen door een meerdere?
karin6789 schreef:
18-03-2019 14:31
Echt, ik verbaas me.
Er zijn mensen die het ene na het andere bericht hier op het forum plaatsen en officieel aan het werk zijn. Wordt er niet gecontroleerd op forummen door een meerdere?
Wil je mijn urenstaat graag controleren?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Allemaal zzp'ers.
JollyRider schreef:
18-03-2019 14:33
Wil je mijn urenstaat graag controleren?
Jij bent toch eigen baas?
kintsugi schreef:
Allemaal zzp'ers.
Nee hoor, van sommigen weet ik dat ze gewoon in loondienst zijn.
karin6789 schreef:
Jij bent toch eigen baas?
Ja, maar ik dacht, als je je zorgen maakt stel ik je graag gerust :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
karin6789 schreef:
18-03-2019 14:34
Nee hoor, van sommigen weet ik dat ze gewoon in loondienst zijn.

Ik heb het memo dat ik mijn ziekmelding ook aan jou door moest geven even gemist, excuus.
the_Wicked_Witch schreef:
18-03-2019 14:42
Ik heb het memo dat ik mijn ziekmelding ook aan jou door moest geven even gemist, excuus.
Sterkte, niet leuk om ziek te zijn.
karin6789 schreef:
Echt, ik verbaas me.
Ik kan ook gewoon op mijn werk forummen hoor. Even tussendoor, als ik door de gang loop van afdeling naar afdeling, pauzes, sta te wachten op koffie, tijdens de Admin etc.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
JollyRider schreef:
18-03-2019 14:36
Ja, maar ik dacht, als je je zorgen maakt stel ik je graag gerust :)

:proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
the_Wicked_Witch schreef:
18-03-2019 14:42
Ik ook. Bij deze. Voor langdurig.
Moire schreef:
18-03-2019 15:03
Ik ook. Bij deze. Voor langdurig.
Jij ook al?
Nou, beterschap hoor!
Het mediator verhaaltje van de week. Ik begrijp dat het niet echt is en mocht het wel zo zijn dat er 'schuilnamen' gebruikt worden. Maar even onthouden dat de mevrouw van deze casus 'Judith' heet is blijkbaar teveel gevraagd. De mediator heeft zo goed geluisterd dat Judith plots Gerda geworden is in zijn advies :sarcastic:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
18-03-2019 15:17
Het mediator verhaaltje van de week. Ik begrijp dat het niet echt is en mocht het wel zo zijn dat er 'schuilnamen' gebruikt worden. Maar even onthouden dat de mevrouw van deze casus 'Judith' heet is blijkbaar teveel gevraagd. De mediator heeft zo goed geluisterd dat Judith plots Gerda geworden is in zijn advies :sarcastic:

Naar aanleiding van jouw berichtje het artikeltje eens gelezen.
Je hebt gelijk joh, heel raar en slordig.
Oudblond schreef:
18-03-2019 15:17
Heb je een linkje? Ik heb een hele andere naam in mijn verhaaltje van de mediator staan. :@@:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
18-03-2019 15:30
Heb je een linkje? Ik heb een hele andere naam in mijn verhaaltje van de mediator staan. :@@:
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/judti ... -mij-neer/

Ik moet ook geen onzin zitten lezen terwijl ik wacht op een afspraak! Dit soort dingen valt mij meteen op.
Oudblond schreef:
18-03-2019 15:32
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/judti ... -mij-neer/

Ik moet ook geen onzin zitten lezen terwijl ik wacht op een afspraak! Dit soort dingen valt mij meteen op.

Judtih is een moeilukke naam :facepalm:
Star² schreef:
18-03-2019 15:34
Smoeilijk, heel smoeilijk!
Star² schreef:
18-03-2019 15:34
:rofl:
Wat wordt er weer ongelooflijk dom gelult door sommigen in het topic over Utrecht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
karin6789 schreef:
Echt, ik verbaas me.

Zodra mijn leidinggevende dat zou controleren, werk ik geen minuut meer thuis. Nou zit ik tijdens het werk nooit op het forum want dat heb ik geen tijd voor. Maar het hele idee van controleren staat mij nogal tegen sinds ik volwassen ben.
charlottew88 schreef:
18-03-2019 16:28
Wat wordt er weer ongelooflijk dom gelult door sommigen in het topic over Utrecht.
Er zitten daar pareltjes :facepalm:
charlottew88 schreef:
18-03-2019 16:28

MIjn negeerlijst groeit weer gestaag.
Mijne ook. Echt hoor.
Star² schreef:
18-03-2019 16:46
MIjn negeerlijst groeit weer gestaag.
Hier ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven