Entertainment alle pijlers

Spotify, zelfde huisadres

20-03-2019 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het zit met het hebben van meerdere profielen op 1 Spotify account? Ik lees op hun website dat al die profielen hetzelfde huisadres moeten hebben. Zou ik dan bijvoorbeeld niet een account kunnen delen met mijn zus of ouders (die allebei een ander woonadres hebben)?
Volgens mij moet echt hetzelfde huisadres. Ik heb 2x geprobeerd een account te delen met 2 vriendinnen (allemaal zelfde adres en achternaam ingevoerd), dat ging een maand goed, toen werd iedereen er automatisch uit gegooid. Volgens mij wordt er ook automatisch gecheckt of alle personen regelmatig dezelfde wifi gebruiken van het thuisadres.
lisa198 schreef:
20-03-2019 20:03
Ik lees op hun website dat al die profielen hetzelfde huisadres moeten hebben. Zou ik dan bijvoorbeeld niet een account kunnen delen met mijn zus of ouders (die allebei een ander woonadres hebben)?
Wat snap je niet van het principe "hetzelfde huisadres"?
Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horen :lol: ik denk dus niet delen voor jou een succes is.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Hier zitten ik, moeder, en broer op hetzelfde account (premium). Broer woont ergens anders, maar gewoon adres van moeder en mij ingevuld... Gaat al de hele tijd goed.
¡Apagando las luces!
Haantje79 schreef:
20-03-2019 20:22
Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horen :lol: ik denk dus niet delen voor jou een succes is.
Maar dan hebben jullie niet meerdere profielen aangemaakt, dan is het echt 1 account.
Haantje79 schreef:
TO bedoelt ook een familie-account, dus meerdere accounts naast 1 hoofdaccount voor een goedkoper bedrag per maand
Haantje79 schreef:
Een family account nemen. Of 1 van de twee even op vliegtuigstand, dan kan je allebei luisteren.
Aaah bedankt, zover was ik nog niet gekomen.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Haantje79 schreef:

O bah, dan zit je ineens tegen je wil in naar James Blunt te luisteren of zo. Brrr. @(
RikM schreef:
20-03-2019 20:56
O bah, dan zit je ineens tegen je wil in naar James Blunt te luisteren of zo. Brrr. @(
Ik hoor nog wel eens ineens een rapper @( Hij gelukkig ook mijn meuk. Ik hoop altijd dat-ie zonder oortjes aanzet met vrienden erbij, maar dat zal wel niet :hihi:
Wij hebben een Spotifyaccount met drie aangemaakte profielen. We luisteren allemaal tegelijk in de offline modus. Een keer per 30 dagen moet je je Spotify online hebben en dan weer offline. Soms gaat het fout als ik een liedje download en de ander online luistert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven