Spotify, zelfde huisadres
woensdag 20 maart 2019 om 20:03
woensdag 20 maart 2019 om 20:14
Volgens mij moet echt hetzelfde huisadres. Ik heb 2x geprobeerd een account te delen met 2 vriendinnen (allemaal zelfde adres en achternaam ingevoerd), dat ging een maand goed, toen werd iedereen er automatisch uit gegooid. Volgens mij wordt er ook automatisch gecheckt of alle personen regelmatig dezelfde wifi gebruiken van het thuisadres.
woensdag 20 maart 2019 om 20:20
woensdag 20 maart 2019 om 20:22
Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horen
ik denk dus niet delen voor jou een succes is.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
woensdag 20 maart 2019 om 20:30
Maar dan hebben jullie niet meerdere profielen aangemaakt, dan is het echt 1 account.Haantje79 schreef: ↑20-03-2019 20:22Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horenik denk dus niet delen voor jou een succes is.
woensdag 20 maart 2019 om 20:33
TO bedoelt ook een familie-account, dus meerdere accounts naast 1 hoofdaccount voor een goedkoper bedrag per maandHaantje79 schreef: ↑20-03-2019 20:22Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horenik denk dus niet delen voor jou een succes is.
woensdag 20 maart 2019 om 20:36
Een family account nemen. Of 1 van de twee even op vliegtuigstand, dan kan je allebei luisteren.Haantje79 schreef: ↑20-03-2019 20:22Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horenik denk dus niet delen voor jou een succes is.
woensdag 20 maart 2019 om 20:56
Haantje79 schreef: ↑20-03-2019 20:22Mijn man en ik delen 1 spotify maar je kan dan niet tegelijkertijd je eigen muziek luisteren. Het is wel eens gebeurt dat hij met een vriend in de auto zat en ik thuis mijn muziek opzette. Dit was dus ook keihard in de auto te horenik denk dus niet delen voor jou een succes is.
O bah, dan zit je ineens tegen je wil in naar James Blunt te luisteren of zo. Brrr.
woensdag 20 maart 2019 om 20:59