Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 09:03
Absurd.redbulletje schreef: ↑21-03-2019 09:01Tja, ik staf niet, maar weet wel dat als je zo'n opmerking zou maken over ene S.S. die Denk op had gericht je voor zo'n opmerking een ban zou krijgen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 21 maart 2019 om 09:05
Aan de ene kant denk ik dat ook. De PVV heeft bijvoorbeeld nu ook verloren. Aan de andere kant: bij elke nieuwe partij komt die trend sterker op. En dat terwijl het niet eens slecht gaat in Nederland. En de zogenaamde 'problemen' (migratie) zijn helemaal geen problemen als je ze in perspectief bekijkt. Maar goed, het is misschien ook wel onderdeel van een globale trend: je ziet op dit moment overal een ruk naar rechts.
Verder lijkt het of steeds meer mensen stemmen uit protest (of omdat ze de partijleider aantrekkelijk vinden
donderdag 21 maart 2019 om 09:19
Phineas schreef: ↑21-03-2019 09:05Aan de ene kant denk ik dat ook. De PVV heeft bijvoorbeeld nu ook verloren. Aan de andere kant: bij elke nieuwe partij komt die trend sterker op. En dat terwijl het niet eens slecht gaat in Nederland. En de zogenaamde 'problemen' (migratie) zijn helemaal geen problemen als je ze in perspectief bekijkt. Maar goed, het is misschien ook wel onderdeel van een globale trend: je ziet op dit moment overal een ruk naar rechts.
Verder lijkt het of steeds meer mensen stemmen uit protest (of omdat ze de partijleider aantrekkelijk vinden) en niet op basis van inhoudelijke argumenten. Dat was met de Brexit ook zo, vandaar dat het nu zo'n chaos is. Laten we hier dus alsjeblieft geen bindend referendum invoeren.
Huh? Wie vond Nigel Farage aantrekkelijk dan?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 21 maart 2019 om 09:26
Het gaat om het woordje 'of'.Verder lijkt het of steeds meer mensen stemmen uit protest (of omdat ze de partijleider aantrekkelijk vinden
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
donderdag 21 maart 2019 om 09:35
Mijn dochter mag tot haar grote ergernis nog (net) niet stemmen, maar zij is werkelijk dól op stemwijzers invullen en zij komt altijd tot dezelfde resultaten als ik
donderdag 21 maart 2019 om 09:41
Sowieso fijn om te zien dat ze wel tot een bewuste keuze komen .Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2019 09:35Mijn dochter mag tot haar grote ergernis nog (net) niet stemmen, maar zij is werkelijk dól op stemwijzers invullen en zij komt altijd tot dezelfde resultaten als ik.
donderdag 21 maart 2019 om 09:59
Nou inderdaad dan is er wat ons betreft iets niet goed gegaan.Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2019 09:44Zeker. Al ben ik wel bang dat ik minder juichend zou reageren als ze bewust zou kiezen voor Thierry![]()
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
Dochter heeft gestemd wat ik ook had gestemd. Met de stemwijzer besloten. En na het uitsluiten van alle partijen met een christelijke grondslag.
Zoon heeft niet gestemd, want heeft geen enkele zin dat stemmen. Daar ben ik niet zo blij mee, maar hij is pas 19, dus misschien komt de wijsheid nog.
donderdag 21 maart 2019 om 10:50
Dat dachten jongeren in Groot-Brittannië ook. En nu zitten ze met een Brexit-chaos terwijl veel jongeren juist niet uit de EU willen.Andersom schreef: ↑21-03-2019 10:46Dochter heeft gestemd wat ik ook had gestemd. Met de stemwijzer besloten. En na het uitsluiten van alle partijen met een christelijke grondslag.
Zoon heeft niet gestemd, want heeft geen enkele zin dat stemmen. Daar ben ik niet zo blij mee, maar hij is pas 19, dus misschien komt de wijsheid nog.
donderdag 21 maart 2019 om 12:16
donderdag 21 maart 2019 om 13:19
Bij een vorige verkiezing hadden veel mensen in mijn buurt PVV gestemd.Phineas schreef: ↑20-03-2019 22:44Mensen schijnen te denken dat met de komst van de FvD er 'eindelijk iets zal veranderen', alsof het zo vreselijk slecht gaat.
Het bericht dat de Chinese president valse ideeen uit het hoofd wil praten van leerlingen komt nu opeens in een ander daglicht te staan.
https://www.nu.nl/buitenland/5797821/ch ... raten.html
Eigenlijk is dat namelijk best een goed idee. Zodat mensen niet langer denken dat het slecht gaat in Nederland, want over het algemeen gaat het juist erg goed. En natuurlijk zijn er altijd groepen mensen die het minder goed hebben. En gelukkig heb ik dan geld en tijd om iets voor die groepen te betekenen.
Een donkerharige jongen en een meisje werden afgesneden door een redelijk opgefokte twintiger in een scootmobiel voor de supermarkt
Die jongen ging eerst belachelijk tekeer en het hele relaas eindigde in tranen met:
Ik dacht dat Wilders zou winnen en jullie er allemaal uit zou zetten en nou zitten jullie er allemaal nog.
Een aantal mensen vond dat heel begrijpelijk en zeiden: ja dat had ik ook zo gehoopt.
Sta je daar voor de supermarkt met je bruine hoofd en tussen de dames in hoofddoek. Heel raar dat mensen (ok niet echt rolmodellen voor de samenleving) je dus gewoon actief weg willen hebben.
En ik had een beetje medelijden met die types. Die jongen was echt sneu.
Maargoed, die mogen dus ook stemmen met de verwachting dat er de dag na de stemming een grote opruimactie plaatsvindt als hun mannetje wint.
donderdag 21 maart 2019 om 13:19
Bij een vorige verkiezing hadden veel mensen in mijn buurt PVV gestemd.Phineas schreef: ↑20-03-2019 22:44Mensen schijnen te denken dat met de komst van de FvD er 'eindelijk iets zal veranderen', alsof het zo vreselijk slecht gaat.
Het bericht dat de Chinese president valse ideeen uit het hoofd wil praten van leerlingen komt nu opeens in een ander daglicht te staan.
https://www.nu.nl/buitenland/5797821/ch ... raten.html
Eigenlijk is dat namelijk best een goed idee. Zodat mensen niet langer denken dat het slecht gaat in Nederland, want over het algemeen gaat het juist erg goed. En natuurlijk zijn er altijd groepen mensen die het minder goed hebben. En gelukkig heb ik dan geld en tijd om iets voor die groepen te betekenen.
Een donkerharige jongen en een meisje werden afgesneden door een redelijk opgefokte twintiger in een scootmobiel voor de supermarkt
Die jongen ging eerst belachelijk tekeer en het hele relaas eindigde in tranen met:
Ik dacht dat Wilders zou winnen en jullie er allemaal uit zou zetten en nou zitten jullie er allemaal nog.
Een aantal mensen vond dat heel begrijpelijk en zeiden: ja dat had ik ook zo gehoopt.
Sta je daar voor de supermarkt met je bruine hoofd en tussen de dames in hoofddoek. Heel raar dat mensen (ok niet echt rolmodellen voor de samenleving) je dus gewoon actief weg willen hebben.
En ik had een beetje medelijden met die types. Die jongen was echt sneu.
Maargoed, die mogen dus ook stemmen met de verwachting dat er de dag na de stemming een grote opruimactie plaatsvindt als hun mannetje wint.