Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Lotte35 schreef:
20-03-2019 21:21
Ja. Ik denk alleen niet dat juf Helma banden leeg zal laten lopen, omdat ik vermoed dat het haar geen ene ruk interesseert of kinderen al dan niet met de auto naar school worden gebracht ;-)
Banden leeg laten lopen lijkt mij eerder een actie van juf Ank. Zij is ook de enige die voedsel in beslag neemt.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Pindakaasjes schreef:
20-03-2019 12:00
"snif, snif.. kinder-Hif."
Net zoiets als: "Leukemie.. leuk is't nie.."
Echt zo'n monent dat je denkt: "nee.. hier mag ik niet om gaan lachen!".. en dat je dan toch proestende in de lach schiet..
"Nee.. echt helemaal niet grappig!" om in de woorden van Volkerd te blijven.
Ik vond dit ook een prachtige scène. Dat Nancy niet door heeft hoe slecht de slogan is.

Maar het grappigste vond ik de scène waarin ze zei dat Hanna te veel met haar hoofd denkt, en te weinig met haar kern.
Die jaloezie van Nancy wordt erg uitgemolken dus daar komt over een paar afleveringen vast een dis op.
Sophiever schreef:
21-03-2019 12:01
Die jaloezie van Nancy wordt erg uitgemolken dus daar komt over een paar afleveringen vast een dis op.
En de romance tussen Hanna en Volkert kwam eindelijk weer op gang... Dit wordt nog spannend.

(ik snap trouwens niet dat Anton niet ingaat op het geflirt van Nancy. Zijn enige andere vriendin is zijn moeder, lijkt het wel)
En zoveel lijkt mij voor Anton niet te kiezen. Lijkt soms de dorpsgek wel.
Weet dat het maar spel is. maar vind hem eng met zijn gebaartjes .en zijn domme lachje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
21-03-2019 14:27
Weet dat het maar spel is. maar vind hem eng met zijn gebaartjes .en zijn domme lachje.
Eng vind ik hem niet, eerder onnozel. Is hij nou echt zo enthousiast over zijn plannen of speelt hij dat?.
En hij is laf, want hij schuift elke mislukking op Nancy af.

Ik vind de kerel van de koepel eng. Hij is er echt op uit om Anton te vertellen dat hij niks goed doet. Want de Regenboog heeft veel meer geld opgehaald!
Die obesi-tas is grappig! ;-D
chrisjoh schreef:
21-03-2019 14:27
Ik vind hem viezig.
Sophiever schreef:
20-03-2019 20:15
Uitlaatgassen zijn namelijk helemaal geen relevant onderwerp als het gaat over roken. En daarbij als uitlaatgassen zo vervelend zijn dan moet jij als roker extra moeten nadenken en er niet een portie smerigheid bovenop te doen. Doei.
Relevant is: wat levert de grootste vervuiling op waardoor mensen long- en luchtwegproblemen krijgen? En dan is het niet door meeroken, maar wel door uitstoot van auto's en verkeer. Leuker kan ik het niet maken. Lijkt me dan logisch de grootste bron van narigheid als eerste aan te pakken, in plaats van een groep die er hoogstens 0,0001% aan bijdraagt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
21-03-2019 19:09
Relevant is: wat levert de grootste vervuiling op waardoor mensen long- en luchtwegproblemen krijgen? En dan is het niet door meeroken, maar wel door uitstoot van auto's en verkeer. Leuker kan ik het niet maken. Lijkt me dan logisch de grootste bron van narigheid als eerste aan te pakken, in plaats van een groep die er hoogstens 0,0001% aan bijdraagt...
Nee dat is niet relevant als je in de gezicht van een kind staat met een peuk. Man, man, man wat een kneuzen gelul dat uitlaatgassen.
haarklover schreef:
21-03-2019 14:55
Eng vind ik hem niet, eerder onnozel.
Een beetje eng vind ik hem ook wel. Althans, dat zou ik hem wel vinden als ik een pabo-studente was die stage zou lopen op de Klimop. (O)
Het blauwe hoofddoekje van Ank. :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Oh, ik vond het wel ontroerend op het laatst.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Prachtige aflevering weer!
Was dat nou mayonaise, wat Karel op die hoofden spoot?

Ik vond het wel een leuke aflevering, met die jaloerse waarommogenwijnietmeeopschoolreis moeders.

Maar waarom gingen ze niet gewoon een slaapkamp op school organiseren? De tijd hadden ze toch al ingecalculeerd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
24-03-2019 21:49
Was dat nou mayonaise, wat Karel op die hoofden spoot?

Ik vond het wel een leuke aflevering, met die jaloerse waarommogenwijnietmeeopschoolreis moeders.

Maar waarom gingen ze niet gewoon een slaapkamp op school organiseren? De tijd hadden ze toch al ingecalculeerd.
Ja moet je even googelen.
"Luizen houden van schoon haar, een goedkope manier om.." etc.
Ik keek er van op!
Dat gesnotter van Nancy!
Hilarisch hoe Anton opeens wel moest janken zodra Ank er was :lol:
sam1968 schreef:
24-03-2019 22:00
Ja moet je even googelen.
"Luizen houden van schoon haar, een goedkope manier om.." etc.
Ik keek er van op!

Gelukkig is mijn zoon nog nooit bezocht door hoofdluis.

Ik lees net dat Zwitsal lotion ook zou helpen. OMG, de lucht van dát spul. Dan liever de mayonaise.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh Maledive, je lijkt wel een moffenhoer! :rofl: :rofl:
Collision schreef:
24-03-2019 22:11
Hilarisch hoe Anton opeens wel moest janken zodra Ank er was :lol:

Ja, en grappig om te zien dat Nancy weer eens reden had om jaloers te zijn.
Anton huilde uit op de schouder van Ank.. niet de hare.
Oh en Bradley die de schuld kreeg van de luizenplaag.
Cazandra schreef:
24-03-2019 23:16
Ja idd :rofl: :rofl:
Ik vond het wel grappig dat de geadopteerde dochter van die 2 jongens (vergeet steeds namen) een moederdagcadeautje had gemaakt voor haar biologische moeder.
Cazandra schreef:
24-03-2019 23:16
:rofl: wij kwamen niet meer bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven