Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 25 maart 2009 om 18:24
Hai allemaal!
MP: sterkte wat een triest nieuws zeg, erg heftig! Hoe voel je je nu?
WM; wel erg raar dat VL zo voor de deur stond, kon ie niet even bellen? Denk aan jezelf idd, daar bedoel ik dan mee rust nemen voor jezelf en alleen dingen doen waar jij je goed bij voelt.
Welkom AF, leuk weer een man in ons midden, maar wil je ajb geen uitvaarTJE zeggen? je zult t niet zo bedoelen, maar het komt heel raar/denigrerend over voor mij (die al iets teveel uitvaarten heeft meegemaakt).
Voor rest:
Ik moet nog beetje bijlezen, maar volgens mij gaat t goed met iedereen hier en zal RP blij met ons zijn
Ik niet actief hoor, mn hartje is niet beantwoord.
Ik heb zon saaaaaaaaaaaie dag gehad...meest saaie dag ever sinds ik hier werk. Had zelfs tijd om te archiveren, normaliter kom ik daar niet aan toe.
Heel blij aan wijntje nu, net veel oude vloerbedekking naar weg gesleept voor grof vuil morgen, katten huppelden continue achter mij aan, zo grappig. Schuur weer opgeruimd en voel me weer zo gelukkig met mn huisje&tuintje, heerlijk
Straks weer zingen, zin in!
Kortom, ondanks saaie dag ben ik heel happy!
MP: sterkte wat een triest nieuws zeg, erg heftig! Hoe voel je je nu?
WM; wel erg raar dat VL zo voor de deur stond, kon ie niet even bellen? Denk aan jezelf idd, daar bedoel ik dan mee rust nemen voor jezelf en alleen dingen doen waar jij je goed bij voelt.
Welkom AF, leuk weer een man in ons midden, maar wil je ajb geen uitvaarTJE zeggen? je zult t niet zo bedoelen, maar het komt heel raar/denigrerend over voor mij (die al iets teveel uitvaarten heeft meegemaakt).
Voor rest:
Ik moet nog beetje bijlezen, maar volgens mij gaat t goed met iedereen hier en zal RP blij met ons zijn

Ik niet actief hoor, mn hartje is niet beantwoord.
Ik heb zon saaaaaaaaaaaie dag gehad...meest saaie dag ever sinds ik hier werk. Had zelfs tijd om te archiveren, normaliter kom ik daar niet aan toe.
Heel blij aan wijntje nu, net veel oude vloerbedekking naar weg gesleept voor grof vuil morgen, katten huppelden continue achter mij aan, zo grappig. Schuur weer opgeruimd en voel me weer zo gelukkig met mn huisje&tuintje, heerlijk
Straks weer zingen, zin in!
Kortom, ondanks saaie dag ben ik heel happy!
woensdag 25 maart 2009 om 18:32
Ha Xen..
Ik ben het met je eens over die opmerking van AF..zat me er ook aan te ergeren Ik heb het alleen niet gezegd...
En met IDTM gaat het wel goed denk ik..heb alweer een mail terug en nu mag ik weer..maar nu niet meer want ik moet naar schoooooool.. BLEGH!!!!
Jammer dat je geen hartje terug hebt gekregen...
Ik ben het met je eens over die opmerking van AF..zat me er ook aan te ergeren Ik heb het alleen niet gezegd...
En met IDTM gaat het wel goed denk ik..heb alweer een mail terug en nu mag ik weer..maar nu niet meer want ik moet naar schoooooool.. BLEGH!!!!
Jammer dat je geen hartje terug hebt gekregen...
woensdag 25 maart 2009 om 18:39
Story of my life, In
nou moet ik wel zeggen dat ie zonnebril op had op foto en tja dan is iedereen aantrekkelijk. Msn nog wel beetje met iemand van paiq, alleen die wil geen foto sturen, omdat ie niet fotogeniek is. Maar hij had wel voorstel om hele weekend samen in bed te liggen...raaaarrrrrr!
succes op school straks, niet leuk hoor om 's avonds te vergaderen, ben blij dat ik dat niet meer hoef!

succes op school straks, niet leuk hoor om 's avonds te vergaderen, ben blij dat ik dat niet meer hoef!
woensdag 25 maart 2009 om 19:11
Hoi,
Ik ben lekker avondje thuis..heerlijk...ik ben zo moe, echt te druk gehad denk ik.
MP....ik hoop dat goed met je gaat en op een mooie manier afscheid van je vriendin hebt kunnen nemen. Ik moet er ook echt niet aandenken om vriendin (en familie uiteraard) te moeten verliezen. Sterkte hoor..dikke knuffel.
Ik vond de opmerking ook enorm respectloos van AF, heb me er ook enorm aan ge-ergerd.
Xen....ik ben blij dat het zo goed met je gaat en je je happy voelt!! Dadelijk weer heerlijk zingen....lijkt me echt zo fijn als je dat kan.
Appel....girlfriend how are you doing?
Indi...oooeeeh alweer mailtje terug...leuk leuk leuk!! Werk ze dadelijk.
En hoi to everbody!!!
Ik ben lekker avondje thuis..heerlijk...ik ben zo moe, echt te druk gehad denk ik.
MP....ik hoop dat goed met je gaat en op een mooie manier afscheid van je vriendin hebt kunnen nemen. Ik moet er ook echt niet aandenken om vriendin (en familie uiteraard) te moeten verliezen. Sterkte hoor..dikke knuffel.
Ik vond de opmerking ook enorm respectloos van AF, heb me er ook enorm aan ge-ergerd.
Xen....ik ben blij dat het zo goed met je gaat en je je happy voelt!! Dadelijk weer heerlijk zingen....lijkt me echt zo fijn als je dat kan.
Appel....girlfriend how are you doing?
Indi...oooeeeh alweer mailtje terug...leuk leuk leuk!! Werk ze dadelijk.
En hoi to everbody!!!
woensdag 25 maart 2009 om 19:23
Appel fijn dat goed met je gaat!. Ja die zus van mij....ik moet ook altijd erg met en om haar lachen, ze is heel funny. Vroeger toen we nog thuiswoonden zaten we hele dagen te giechelen en te lachen met elkaar....mijn moeder werd er gek van!
En ik zing ook alleen in de auto...heel hard en dan denken dat nog klinkt ook
En ik zing ook alleen in de auto...heel hard en dan denken dat nog klinkt ook