Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 22:05
Wij waren wensouder. En zijn dat niet geworden omdat 'er zoveel zielige kindjes zijn die geen ouders hebben'. Wij wilden 'Europees' adopteren. Daar werd door de instanties naar op gereageerd. Wij hadden geen bedoelingen om te doen 'alsof' en daarom een Europees kindje wilden opvoeden. Wij wilden dat de roots van ons kind niet te ver af lag van wat voor ons mogelijk was om hem of haar - indien gewenst - mee kennis te laten maken. Maar met wat ik nu weet en ervaren heb, zou ik ook dat niet meer willen.
oudblond wijzigde dit bericht op 21-03-2019 22:05
0.53% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dit vind ik dan wel weer humor: jij die een ander de maat neemt over haar humor.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 21 maart 2019 om 22:06
Oudblond schreef: ↑21-03-2019 21:26Ik begrijp er ook helemaal niets van. Mijn zus is kinderpsychiater. Zij ziet de patronen van de ouders. Haar grote frustratie: 'Ik kan kinderen opnemen, begeleiden, behandelen, houvast en zelfvertrouwen helpen opbouwen maar als ze weer op een rit zitten, lekkerder in hun vel en klaar voor verder.... Moeten ze ook weer een eerste keer (soms maar een paar uurtjes) alleen zijn met de ouders. Vaak zijn die kinderen dan weer helemaal bij 'af'. En geen instantie of wetgeving die in die gevallen de ouders verplicht in behandeling kan plaatsen. Te triest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 maart 2019 om 22:08
donderdag 21 maart 2019 om 22:09
donderdag 21 maart 2019 om 22:10
donderdag 21 maart 2019 om 22:11
Ik vind jou niet zo humoristisch maar meestal veroordelend reageren. Maar als jij jezelf humoristisch vind ga gerust jouw gang mijn humor is het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 maart 2019 om 22:12
"Meestal"?charlottew88 schreef: ↑21-03-2019 22:11Ik vind jou niet zo humoristisch maar meestal veroordelend reageren. Maar als jij jezelf humoristisch vind ga gerust jouw gang mijn humor is het niet.
Bijzonder ik ken jou niet eens.
Mijn post is blijkbaar niet JOUW humor. Jammer dat je dat zelf niet inziet.
donderdag 21 maart 2019 om 22:13
Jij denkt dat ik niet het telefoonnummer van Volkert heb?
donderdag 21 maart 2019 om 22:15
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het een ongepaste post die helemaal niets met humor te maken heeft. Het demoniseren van politici is weer helemaal terug. Ik ben geen fan van Klaver en Jetten, maar zo’n opmerking zou ik over hen nooit maken.
donderdag 21 maart 2019 om 22:17
Wat ben jij toch integer.
donderdag 21 maart 2019 om 22:18
Jij vindt het ongepast. Anderen weer niet. Kan en mag. Maar dat domme staffen is zo kinderachtig.