Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:36
Nou dit ja. En omdat het een pretentieuze kwal is die nog wat enger lijkt dat die stampvoetende kleuter met het iq van een druif.
Enger dan de man met de nucleaire codes?
sam1968 schreef:
21-03-2019 22:32
Ik denk bij Baudet aan 50 tinten grijs.
Prima dat je daar opgewonden van wordt maar het zou gewoon een fantasie moeten blijven. Nee, vrouwen gaan op hem stemmen. Dat vind ik echt erg gezien de dingen die hij zegt. Maar goed ik ben meestal veroordelend.
50 tinten grijs was ook hemeltergend slecht geschreven.
Marana-- schreef:
21-03-2019 22:29
Ik weet het niet zo goed met de humor van Solo. Ik moest lachen om het bellen van Volkert maar ik vond PvdA te rechts noemen niet grappig :nope:

Ik vind het overigens belachelijk om als enige bijdrage aan een discussie te posten 'dom wicht', en de uitleg dan aan anderen over te laten. Ik snap ook niet waarom anderen zich dan geroepen voelen om iemand persoonlijk aan te vallen.

En verder vind ik Baudet de Nederlandse Trump, erger nog omdat hij er beter uit ziet en daar blijkbaar stemmen mee weet te trekken :facepalm:

Zo, genoeg gevonden. Terwijl ik niks zocht.
Trump heeft tenminste nog wat hotels en golfbanen neergezet. Baudet heeft eigenlijk niets neergezet. Alleen nog wat gestudeerd, en alles daarvan kennelijk vergeten, op onze kosten.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Marana-- schreef:
21-03-2019 22:29
Ik weet het niet zo goed met de humor van Solo. Ik moest lachen om het bellen van Volkert maar ik vond PvdA te rechts noemen niet grappig :nope:

Ik vind het overigens belachelijk om als enige bijdrage aan een discussie te posten 'dom wicht', en de uitleg dan aan anderen over te laten. Ik snap ook niet waarom anderen zich dan geroepen voelen om iemand persoonlijk aan te vallen.

En verder vind ik Baudet de Nederlandse Trump, erger nog omdat hij er beter uit ziet en daar blijkbaar stemmen mee weet te trekken :facepalm:

Zo, genoeg gevonden. Terwijl ik niks zocht.
Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moire schreef:
21-03-2019 22:35
Jij bent overduidelijk het lieverdje van de Mod als je met zoiets ongepasts wegkomt.
't Kost me een hoop centen, maar gelukkig heb ik rijke uitkeringstrekkende zoons.

Ook weer niet grappig zeker? :sarcastic:

Ik ga maar slapen.
Morgenochtend ga ik een Autisme Belevings Circuit doen.
Kunnen mensen zonder autisme ervaren hoe het is om autisme te hebben.
Benieuwd wat ik ga ervaren.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
sam1968 schreef:
21-03-2019 22:37
Jullie humor gaat ook maar door.
Tis een masterclass, doe er je voordeel mee.
humor is een uiting van intelligentie.

Dat verklaart eigenlijk de hele discussie.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Moire schreef:
21-03-2019 22:38
Enger dan de man met de nucleaire codes?
Hmm ja als je het zo stelt.. maar stel dat hij die zou willen gaan intoetsen, dan rammelen ze gewoon even met een zakje snacks of zetten de tv aan en hij is alweer vergeten wat hij ging doen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
JollyRider schreef:
21-03-2019 22:43

Oh dus dan zou ik heel dom zijn? Of wat?
Solomio schreef:
21-03-2019 22:39
Oh wat leuk. Dat wil ik ook nog steeds een keer doen. Ben heel benieuwd!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
Hmm ja als je het zo stelt.. maar stel dat hij die zou willen gaan intoetsen, dan rammelen ze gewoon even met een zakje snacks of zetten de tv aan en hij is alweer vergeten wat hij ging doen.
Dit vind ik wel grappig :-)
oudebaas schreef:
Trump heeft tenminste nog wat hotels en golfbanen neergezet. Baudet heeft eigenlijk niets neergezet. Alleen nog wat gestudeerd, en alles daarvan kennelijk vergeten, op onze kosten.
Hij heeft een prachtig boek geschreven over hoe vrouwen klaarkomen als ze verkracht worden, omdat ze graag gedomineerd willen worden door een neanderthaler.. niet vergeten hè!
JollyRider schreef:

Ik vat het maar op als een compliment. :proud:
Yildizlar schreef:
50 tinten grijs was ook hemeltergend slecht geschreven.
Ja vreselijk slecht ik heb het boek niet uitgelezen omdat ik mij verschrikkelijk ergerde aan de onderdanige Anastasia. En wat ik helemaal niet begrijp is dat vijftig tinten verfilmd is en dat er vrouwen zo lyrisch over waren. Wat ik wel snap is dat die Christian haar wil slaan want Anastasia is zo vreselijk irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
sam1968 schreef:
21-03-2019 22:45
Oh dus dan zou ik heel dom zijn? Of wat?
Je bent slim genoeg om de ratio te begrijpen, niet om het grapje te zien. Dat zegt het wel he.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-03-2019 22:49
Je bent slim genoeg om de ratio te begrijpen, niet om het grapje te zien. Dat zegt het wel he.
Ik snap het niet..
Ik vond 50 tunten grijs gewoon een lekker boek. :lol:
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:46
Hij heeft een prachtig boek geschreven over hoe vrouwen klaarkomen als ze verkracht worden, omdat ze graag gedomineerd willen worden door een neanderthaler.. niet vergeten hè!
Wat een gezellige man is het he :sarcastic:
charlottew88 schreef:
21-03-2019 22:51
Wat een gezellige man is het he :sarcastic:
Ja echt een romanticus die thierry :flirting:
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:46
Ik zag op FB ook weer een filmpje langskomen, waarin hij uitlegt dat vrouwen vaak een beetje soft-links zijn, maar dan krijgen ze een man, die uiteraard 'gewoon' rechts is en dan denken die vrouwen: o ja, das eigenlijk wel waar, wat hij zegt.
En dan zijn die vrouwen daarna ook rechts.

Ik moest meteen aan Yas denken.
sam1968 schreef:
21-03-2019 22:50
Ik snap het niet..
Dat kan
(Dead Kennedys)
charlottew88 schreef:
21-03-2019 22:47
Ja vreselijk slecht ik heb het boek niet uitgelezen omdat ik mij verschrikkelijk ergerde aan de onderdanige Anastasia. En wat ik helemaal niet begrijp is dat vijftig tinten verfilmd is en dat er vrouwen zo lyrisch over waren. Wat ik wel snap is dat die Christian haar wil slaan want Anastasia is zo vreselijk irritant.
Ik had haar ook een beuk gegeven als ik hem was.
Solomio schreef:
21-03-2019 22:39
't Kost me een hoop centen, maar gelukkig heb ik rijke uitkeringstrekkende zoons.

Ook weer niet grappig zeker? :sarcastic:

Ik ga maar slapen.
Lijkt me verschrikkelijk, maar veel belevingsplezier!

Handig ook dat je er 2 hebt, levert het echt wat op.
Solomio schreef:
21-03-2019 22:53
Ik zag op FB ook weer een filmpje langskomen, waarin hij uitlegt dat vrouwen vaak een beetje soft-links zijn, maar dan krijgen ze een man, die uiteraard 'gewoon' rechts is en dan denken die vrouwen: o ja, das eigenlijk wel waar, wat hij zegt.
En dan zijn die vrouwen daarna ook rechts.

Ik moest meteen aan Yas denken.
Dat las ik ook alle vrouwen zijn eigenlijk links tot ze de goede man tegen komen of zoiets onzinnigs.
Yildizlar schreef:
21-03-2019 22:15
Niet ?
Jij kan duidelijk niet lezen. En Neuh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven