Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O zo.
Dat herken ik wel een beetje. Ikke van mezelf soms van die verschrikkelijke Rescue 911 dingen kijken :facepalm:
Gelukkig is dat maar eens per jaar of zo, pfieuw!

Twilight bingen kan ik dan wel weer voor me zien. Ik heb dat met Castle, maar dat red ik niet op een dag ;)o
Een zebra is geen paard met strepen
Moire schreef:
21-03-2019 23:15
Haar stomp je op haar harses. Voor hem belt Solo Volkert.
Wat een ongepaste opmerking zeg.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Moire schreef:
21-03-2019 21:02
Oh, ik vind het humor.
Want?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-03-2019 00:01
Want?
Wat een rare vraag.
Ze vindt iets humor. Dat valt verder toch niet uit te leggen?
Solomio schreef:
22-03-2019 00:06
Wat een rare vraag.
Ze vindt iets humor. Dat valt verder toch niet uit te leggen?

Misschien helpt een multiquote?
sam1968 schreef:
21-03-2019 22:32
Ik denk bij Baudet aan 50 tinten grijs.
Prima dat je daar opgewonden van wordt maar het zou gewoon een fantasie moeten blijven. Nee, vrouwen gaan op hem stemmen. Dat vind ik echt erg gezien de dingen die hij zegt. Maar goed ik ben meestal veroordelend.

Misschien hebben de meeste vrouwen helemaal niet op Thierry gestemd maar bv op Annabel Nanninga en haar collega's. Het waren provinciale verkiezingen. Dan staat Thierry niet op al alle stembiljetten.
LOEP ME MAAR aub.
Die Nanninga is nog veel erger.
Moire schreef:
21-03-2019 23:25
Van mezelf. Ik moet echt heel veel van mezelf. Ik moet weten of het écht zo erg is en dan of het nóg erger wordt. Ik moet ook 1x per jaar àlle twilightfilms op 1 dag aan een stuk door achter elkaar kijken.
Ik moet soms maanden wachten voordat ik een boek wat ik heeeeel graag wil lezen mag lezen. De laatste van Zafon heb ik al 1,5 jaar ofzo, maar uit is uit, dus mag het niet. Net zoals met het laatste Zieners boek.

Toch mooi, hoe jij je innerlijke masochist weet te combineren met je innerlijke sadist. :proud:
missie_m schreef:
22-03-2019 00:15
Misschien hebben de meeste vrouwen helemaal niet op Thierry gestemd maar bv op Annabel Nanninga en haar collega's. Het waren provinciale verkiezingen. Dan staat Thierry niet op al alle stembiljetten.
Ik weet niet hoe 't bij jullie zit maar bij ons stonden gewoon Brabanders op de kieslijst, dus geen kopstukken van partijen.
Jawlensky schreef:
22-03-2019 06:53
Toch mooi, hoe jij je innerlijke masochist weet te combineren met je innerlijke sadist. :proud:
Terwijl ik voor anderen zo mild ben.
redbulletje schreef:
22-03-2019 07:11
Ik weet niet hoe 't bij jullie zit maar bij ons stonden gewoon Brabanders op de kieslijst, dus geen kopstukken van partijen.

Maar de landelijke lijsttrekkers voeren de boventoon in de campagne in de media. Velen die het bovenste hokje kleuren, doen dat op basis van die campagne.
Moire schreef:
22-03-2019 07:53
Terwijl ik voor anderen zo mild ben.

Wel wat te mild vaak, imho.
Jawlensky schreef:
22-03-2019 10:27
Wel wat te mild vaak, imho.
Ja? Misschien eens wat mee doen. bedankt voor de feedback.
Andersom schreef:
22-03-2019 08:45
Maar de landelijke lijsttrekkers voeren de boventoon in de campagne in de media. Velen die het bovenste hokje kleuren, doen dat op basis van die campagne.
Ik ken die lui verder niet en zou liever alleen een kruisje bij de partijnaam zetten ipv een persoon moeten aanvinken. Ik ga dus ook maar voor de bovenste.
Moire schreef:
22-03-2019 10:45
Ja? Misschien eens wat mee doen. bedankt voor de feedback.

Ja, wellicht is een assertiviteitscursus iets voor je.
https://amp.nos.nl/artikel/2277151-univ ... en-je.html

Ik ben geplagieerd.
Moire schreef:
21-03-2019 22:23
Heel knap.

Daar over zijn de meningen verdeeld

Universitair docent bedreigt Baudet http://a.msn.com/01/nl-nl/BBV56Dp?ocid=se

De Telegraaf
Universitair docent bedreigt Baudet
4 uur geleden

Een docent van de Universiteit heeft Thierry Baudet en de leden van Forum voor Democratie met de dood bedreigd.

[foto:© ANP]

De docent Geesteswetenschappen Corné Hanssen schreef volgens RTV Utrecht op Facebook in een reactie op de verkiezingsoverwinning: ’Volkert waar ben je?’. Volkert van der Graaf is de man die Pim Fortuyn doodschoot.

Het bericht was donderdagmiddag van zijn Facebookpagina verwijderd, zo schrijft de omroep, en vervangen door een excuusbericht. Daarin schrijft de docent ’Islam en Arabisch’ en ’Religie en samenleving” dat hij in het ’heetst van de verkiezingsstrijd’ een opmerking plaatste die hij niet letterlijk zo bedoelde. „Ik meende niet wat ik zei, en neem er met klem afstand van. Ook bied ik mijn excuses aan aan iedereen die deze opmerking gekwetst heeft."

De docent werd direct zelf belaagd op zijn eigen Facebookpagina. Volgens de Omroep klonk in de commentaren de oproep aan de universiteit hem te ontslaan.

De Universiteit laat in een reactie weten het bericht van de docent verwerpelijk te vinden. „Wij nemen daar nadrukkelijk afstand van en gaan in gesprek met de betreffende medewerker."
LOEP ME MAAR aub.
Solomio schreef:
22-03-2019 12:46

Ik ben geplagieerd.
En wat vind je er nu zelf van?
Nog steeds "moet kunnen"?
Solomio schreef:

Ik ben geplagieerd.
:rofl:
aliva schreef:
22-03-2019 12:49
En wat vind je er nu zelf van?
Nog steeds "moet kunnen"?
Yep.
Solomio schreef:

Ik ben geplagieerd.
Ik zou het aanhangig maken en er geld voor eisen.
Solomio schreef:
22-03-2019 12:52
Yep.
Terecht.
Moire schreef:
21-03-2019 22:22
Jij vindt het ongepast. Ongepast of gepast is geen wet, het is een voorkeur.
Klein stukje uit de Telegraaf:

‘Aanwijzing voor dreigende sfeer rond Baudet’ https://www.telegraaf.nl/t/3333106/ via @telegraaf
.................

”De docent moet ook ‘op korte termijn’ op het matje komen bij de faculteit geesteswetenschappen waar Hanssen ‘Islam en Arabisch’ en ‘Religie en samenleving’ doceert

...............................

Ook minister Van Engelshoven (Onderwijs) vindt de opmerking van Hanssen ’echt onacceptabel. Ik heb inmiddels ook contact gehad met de universiteit Utrecht en daar ook begrepen dat de leiding daar er stevig op ingrijpt.

.......................
Volgens advocaat en hoogleraar Geert-Jan Knoops raakt de opmerking van de docent mogelijk de strafrechtelijke verwijtbaarheid. ,,Als hier aangifte van zou worden gedaan, is er wel een strafrechtelijke basis om dit potentieel als aanzetten tot geweld te kunnen beschouwen’’, drukt hij zich voorzichtig uit.
..................
missie_m wijzigde dit bericht op 22-03-2019 12:58
13.08% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Yildizlar schreef:
22-03-2019 12:52
:rofl:

Heb je de thee op?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-03-2019 12:56
Heb je de thee op?
Koffie deze keer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven