Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!

Deel 1

Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
ñuca schreef:
20-03-2019 17:24
He? Ik breng het topic weer naar boven na bijna een maand en jullie gaan verder bij de voorlaatste post?
Ik geef het op, blijkbaar ben ik echt lucht.
:byee:
:hug:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Michella_1991 schreef:
21-03-2019 15:22
Uit mm werk speciaal naar de Lidl gefietst omdat vanaf vandaag de glacekoeken er zouden zijn en op = op. Kom ik daar,waren ze er niet. Dus ik het vragen: 1. Hij begreep niet wat ik precies bedoelde en 2. toen k het woord actie of aanbieding noemde verwees hij me naar het pad waar de acties altijd staan. Loop dan even mee om te zoeken
Misschien had je gewoon even om roze koeken moeten vragen. Is een bekendere naam dam Glace.
Trouwens bij de Jumbo bij mij liggen die er altijd wel. Om daar nou speciaal voor naar een lidl te fietsen, zijn nou niet bepaald de duurste koeken.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
22-03-2019 14:08
Misschien had je gewoon even om roze koeken moeten vragen. Is een bekendere naam dam Glace.
Trouwens bij de Jumbo bij mij liggen die er altijd wel. Om daar nou speciaal voor naar een lidl te fietsen, zijn nou niet bepaald de duurste koeken.
Dit was de witte variant.
Nu is de aanbieding € 2,00 voor 4 koeken, normale prijs bij AH is € 2,60.
De dichtstbijzijnde Jumbo hier is 20 km verderop, dus vandaar
Michella_1991 schreef:
21-03-2019 15:22
Uit mm werk speciaal naar de Lidl gefietst omdat vanaf vandaag de glacekoeken er zouden zijn en op = op. Kom ik daar,waren ze er niet. Dus ik het vragen: 1. Hij begreep niet wat ik precies bedoelde en 2. toen k het woord actie of aanbieding noemde verwees hij me naar het pad waar de acties altijd staan. Loop dan even mee om te zoeken
Heb je wel goed gekeken? Ze waren niet roze namelijk, maar wittig....

Sorry, mosterd.... onzorgvuldig gelezen...
Ah joh wees blij. Nu heb je èn extra beweging gehad èn geen ongezonde koeken gekocht. Win-win
Beter.Laat schreef:
22-03-2019 16:41
Heb je wel goed gekeken? Ze waren niet roze namelijk, maar wittig....

Sorry, mosterd.... onzorgvuldig gelezen...
Haha ja hoor. Ik had expres nog even in de folder gekeken.
Toen ik het woord ''glacekoeken'' zei stond die jongen me schaapachtig aan te kijken.

Toevallig zoiets ook meegemaakt vorige week, dat denk ik; kijk aan het begin van de week even je folder na om te weten wat er die week is mochten klanten erom vragen, zodat je in elk geval weet wat ze bedoelen
Denk dat niet alleen, zeg het ook even. Leermogelijkheid.
Bovendien staan er veel aanbiedingen in die folder. Alsof ze dat allemaal onthouden.. Ook kan het per Lidl verschillen wat er wel of niet is.
¡Apagando las luces!
Ttroeteltje schreef:
23-03-2019 07:30
Denk dat niet alleen, zeg het ook even. Leermogelijkheid.

Serieus? Ga je een medewerker vertellen wat ie moet doen de volgende keer?
Dat laat ik lekker aan zijn eigen goede verstand (of leidinggevende) over hoor.
Het kassameisje vroeg of ik insectenplaatjes wilde! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

En mogen ergernissen op weg naar de supermarkt ook? Ik struikelde over een sliert van ik denk een passiebloem. Klabats lag ik midden op de stoep. Rechterhand stukken ontveld, flink gat net onder mijn knie en ook een groot gat in mijn net nieuwe spijkerbroek. :@
Met in mijn ene hand een nogal gescheurde vuilniszak waaruit het plasticafval kwam vallen en in mijn andere hand een rugzak - gelukkig nog wel heel - met oud papier. Dus ik viel uitermate onhandig en zeer onelegant.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
RikM schreef:
22-03-2019 11:33
Net een chagrijnige vent die naar me begon te snauwen omdat hij vond dat ik niet snel genoeg m'n boodschappen inpakte, want hij moest er bij. Hoe sneu ben je dan, als je in een supermarkt gaat staan vitten op andere mensen?
Ik heb maar gevraagd of hij altijd zo'n kuthumeur heeft of dat dat speciaal voor mij was. Lul.
Goed dat je er wat van gezegd hebt. Reageerde hij daar nog op? Het lijkt wel of mensen steeds onverdraagzamer worden, bah.
Ik probeer altijd zo snel mogelijk in te pakken maar het moet wel logisch gebeuren omdat alles op de fiets mee moet. Zie ik mensen ook vaak kijken van, wat doe je nou moeilijk, flikker alles in die tas en doorrrrr. Zodra iemand me een boze blik geeft of me aan de kant probeert te duwen ga ik gewoon extra langzaam inpakken. Mijn ruimte mijn boodschappen hoor, pff. :|
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
tonkje schreef:
23-03-2019 12:08
Het kassameisje vroeg of ik insectenplaatjes wilde! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

En mogen ergernissen op weg naar de supermarkt ook? Ik struikelde over een sliert van ik denk een passiebloem. Klabats lag ik midden op de stoep. Rechterhand stukken ontveld, flink gat net onder mijn knie en ook een groot gat in mijn net nieuwe spijkerbroek. :@
Met in mijn ene hand een nogal gescheurde vuilniszak waaruit het plasticafval kwam vallen en in mijn andere hand een rugzak - gelukkig nog wel heel - met oud papier. Dus ik viel uitermate onhandig en zeer onelegant.
Auch! :hug:
Dierproeven.
Hier hebben ze de ingang van de supermarkt verbouwd. Blijkbaar denken ze dat het handig is om bij het verlaten van de winkel de weg naar beneden te laten lopen. Maar ze vergeten even dat als het karretje rechtdoor gaat je tegen de auto's aan zit. Je moet nu dus terwijl je een mini heuvel afloopt gaan tegen sturen om de bocht te maken >:-(
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het eerste karretje tegen een auto aan zit
Michella_1991 schreef:
22-03-2019 16:08
Dit was de witte variant.
Nu is de aanbieding € 2,00 voor 4 koeken, normale prijs bij AH is € 2,60.
De dichtstbijzijnde Jumbo hier is 20 km verderop, dus vandaar
Ga je voor 60 cent ergens anders heen?
Pipistrello schreef:
23-03-2019 11:44
Serieus? Ga je een medewerker vertellen wat ie moet doen de volgende keer?
Dat laat ik lekker aan zijn eigen goede verstand (of leidinggevende) over hoor.
precies.
ik ben niet degene die moet zeggen dat ze elke week beter even de folders na kunnen kijken hoor.

En even wat iemand anders zei; ieder filiaal/regio heeft toch zijn eigen folder. Simpel zat lijkt me
pipootje schreef:
23-03-2019 13:49
Ga je voor 60 cent ergens anders heen?
Dit! Voor €0,60...
Oh my. Ik zou in de eerste de beste winkel een pak roze koeken tevoorschijn toveren als ik daar zin in heb.
Mijn irritaties:
- het gespit door/naar de langste/verste datum. Pak gewoon je pak melk/yoghurt whatever. En dan wel mekkeren over het milieu als er zoveel wordt weggegooid bij supermarkten.
- 60+ ers die vijf minuten staan te dubben over een rol beschuit op een drukke zaterdagochtend
- het gemiep over de vierde in de rij bij de Jumbo. Wat een treurig en schraal gedoe, hollands vind ik het.
ClaireSophie schreef:
23-03-2019 14:31
Mijn irritaties:
- het gespit door/naar de langste/verste datum. Pak gewoon je pak melk/yoghurt whatever. En dan wel mekkeren over het milieu als er zoveel
Dat doe ik ook :proud:
Niet echt spitten, maar ik kijk wel naar de datum en als er één achter staat die 4 dagen langer houdbaar is, dan pak ik die.
ClaireSophie schreef:
23-03-2019 14:31
Mijn irritaties:
- het gespit door/naar de langste/verste datum. Pak gewoon je pak melk/yoghurt whatever. En dan wel mekkeren over het milieu als er zoveel wordt weggegooid bij supermarkten.
Ik beken, dat doe ik soms. Maar dan wel echt met een reden: ik krijg in mijn eentje iets niet altijd tijdig op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Daar maak ik me ook schuldig aan, om de reden die Tonkje noemt.
Hoe langer houdbaar, hoe beter. Daar wil ik best wat moeite voor doen :D
Tenzij ik een heel schap leeg moet halen om bij de achterste verpakking te komen natuurlijk, daar heb ik dan weer geen geduld voor.
Dierproeven.
tonkje schreef:
23-03-2019 15:36
Ik beken, dat doe ik soms. Maar dan wel echt met een reden: ik krijg in mijn eentje iets niet altijd tijdig op.

Hier precies hetzelfde.
Ik beken dat ik daar (soms) ook aan mee doe. Aan de andere kant ben ik niet zo benauwd als de yoghurt/melk/karnemelk 1 dag over de datum is, maar dan zorg ik er wel voor dat het zo snel mogelijk op gaat.
In this mad house we must all survive
Verste datum pak ik ook. Aangezien ik eens in de week boodschappen doe en wil dat iets over 5 of 6 of 7 dagen ook nog te eten is.
Als ik dat niet zou doen en ik kan het weggooien is het ook verspilling toch?

En waarom mag 60+ niet op zaterdag boodschappen doen? Je weet dat mensen tegenwoordig tot minimaal 67 jaar moeten werken?
Sowieso vind ik dat iedereen, veel of weinig tijd, gewoon lekker boodschappen moet doen wanneer hem/haar dat uitkomt (al word ik persoonlijk er blijer van als dat zonder kinderen is :biggrin: )
Zou wat zijn zeg.. werkenden zijn niet belangrijker dan gepensioneerden.
tonkje schreef:
23-03-2019 15:36
Dat dus. Ik pak ook een zak spinazie die minstens 5 dagen houdbaar is als het kan. Omdat ik het niet opkrijg binnen 2 dagen.
Ik woon alleen dus ik ga niet zo snel door het eten heen. Dus ja ik pak altijd de dingen die langer houdbaar zijn.
Al formuleerde de persoon in kwestie het misschien onhandig, ik snap de ergernis op zich wel. Het gaat mij meer om het getreuzel bij een bepaald punt, terwijl een ander er ook graag bij wil.
Ik denk dat ze mensen bedoelden die doordeweeks meer tijd hebben om op rustige momenten naar de supermarkt te gaan, maar desondanks ervoor kiezen om op een druk moment naar de supermarkt gaan en (onbewust?) gaan staan treuzelen. Daar zou ik ook erg kriegel van worden.
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven