Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
25-03-2019 19:57
Ooh je link verwees naar Enschede 😂

Er staat echt met koeienletters 'Kies je vestiging, Enschede of Zwolle'. Zwolle met een knoepert van een kerk ernaast. Tijd voor een brilletje? ;)
RikM schreef:
25-03-2019 20:08
Er staat echt met koeienletters 'Kies je vestiging, Enschede of Zwolle'. Zwolle met een knoepert van een kerk ernaast. Tijd voor een brilletje? ;)
De foto op de website is toch echt Enschede. 😂
Nasi met toebehoren.
yasmijn schreef:
25-03-2019 20:12
kijk 's
https://www.bluesakura.nl/zwolle/blue-sakura-zwolle
Ja Duhuh das Zwolle. De eerste link met de foto was Eanske. 😍
yasmijn schreef:
25-03-2019 20:16
Ja Duhuh das Zwolle. De eerste link met de foto was Eanske. 😍

Waarschijnlijk heb jij locatie aanstaan?
Op mijn mobiel kiest de website ook automatisch de dichtstbijzijnde, Zwolle hier.
Op laptop beide op 1 pagina.
yasmijn schreef:
25-03-2019 20:12

Dan kijken wij zeker naar verschillende websites want ik zie toch echt twee foto's.
Gelukkig gaat het weer over Somaliërs op het fvd topic.
Pipistrello schreef:
25-03-2019 20:19
Op mijn mobiel kiest de website ook automatisch de dichtstbijzijnde, Zwolle hier.

Aha, dat zou natuurlijk kunnen. Wel slim gedaan dan.
DuchessMeganMarkle schreef:
25-03-2019 20:06
Ik heb vorige week met vriend gegeten bij deDAKKAS in Haarlem het is écht de moeite waard, lekker eten met mooi uitzicht op de Bavokerk. Het is in de binnenstad boven op een parkeergarage.
Zit je in al die uitlaatgassen. Liever niet.
Het-groepje schreef:
25-03-2019 20:21
Fijn dat je het meldt, kan ik een turfje zetten.
Paaseitjes: creme brulee van de jumbo
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Het-groepje schreef:
25-03-2019 20:21
Uiteindelijk gaat het altijd over Somaliers.
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 20:39
Uiteindelijk gaat het altijd over Somaliers.
Ja, die mensen wonen hier amper maar hoeveel ergernis ze oproepen.. misschien moet sire een campagne starten.
Kunnen we het over paaseitjes hebben, ik krijg rode vlekken van lezen over de fvd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Het-groepje schreef:
25-03-2019 20:44
Ja, die mensen wonen hier amper maar hoeveel ergernis ze oproepen.. misschien moet sire een campagne starten.
Het ging ook over mensen die hier amper wonen, want ze wonen in GB. Ze komen nu terug naar Nederland en wij moeten daarom maar even direct voor (sociale huur)woningen zorgen, want ze hebben zelf niets geregeld. Je hebt niet eens het item hierover dat vanavond op tv was gezien.
Dubbel
Pipistrello schreef:
25-03-2019 20:19
Och ja tuurlijk.
Fizz schreef:
25-03-2019 20:50
Het ging ook over mensen die hier amper wonen, want ze wonen in GB. Ze komen nu terug naar Nederland en wij moeten daarom maar even direct voor (sociale huur)woningen zorgen, want ze hebben zelf niets geregeld. Je hebt niet eens het item hierover dat vanavond op tv was gezien.
Aannames aannames. Waarvoor er gezorgd 'moet' worden, wat ik wel of niet op tv zie, waar ik mijn info vandaan haal...
Chill, een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.
Ik hartje Somaliërs.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Het-groepje schreef:
25-03-2019 21:12
Aannames aannames. Waarvoor er gezorgd 'moet' worden, wat ik wel of niet op tv zie, waar ik mijn info vandaan haal...
Chill, een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.
Ik zou er je motto van maken
Wat een genot moet dat zijn wanneer je niet hoeft te vrezen dat je geen sociale huurwoning kunt krijgen omdat de Somaliers die krijgen en jij zelf óf al een sociale huurwoning hebt óf een partner die in jouw onderhoudt voorziet. Wat een genot. Wat een genot.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik zit the first wives club te kijken maar ik geloof niet dat ik hem af ga zien.

Moehoe 😴
Vanzai schreef:
25-03-2019 21:18
Wat een genot moet dat zijn wanneer je niet hoeft te vrezen dat je geen sociale huurwoning kunt krijgen omdat de Somaliers die krijgen en jij zelf óf al een sociale huurwoning hebt óf een partner die in jouw onderhoudt voorziet. Wat een genot. Wat een genot.
😂😂😂😂
Solomio schreef:
25-03-2019 21:15
Ik hartje Somaliërs.
Ik weet het nog niet, want ik moet eerst eens zien of ze van paaseitjes houden. Straks is dat zo en dan eten ze ze al-le-maal op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven