Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 maart 2019 om 20:14
maandag 25 maart 2019 om 20:16
Ja Duhuh das Zwolle. De eerste link met de foto was Eanske.
maandag 25 maart 2019 om 20:21
Pipistrello schreef: ↑25-03-2019 20:19Waarschijnlijk heb jij locatie aanstaan?
Op mijn mobiel kiest de website ook automatisch de dichtstbijzijnde, Zwolle hier.
Op laptop beide op 1 pagina.
Aha, dat zou natuurlijk kunnen. Wel slim gedaan dan.
maandag 25 maart 2019 om 20:21
Zit je in al die uitlaatgassen. Liever niet.DuchessMeganMarkle schreef: ↑25-03-2019 20:06Ik heb vorige week met vriend gegeten bij deDAKKAS in Haarlem het is écht de moeite waard, lekker eten met mooi uitzicht op de Bavokerk. Het is in de binnenstad boven op een parkeergarage.
maandag 25 maart 2019 om 20:23
Fijn dat je het meldt, kan ik een turfje zetten.
maandag 25 maart 2019 om 20:39
Uiteindelijk gaat het altijd over Somaliers.
maandag 25 maart 2019 om 20:44
Ja, die mensen wonen hier amper maar hoeveel ergernis ze oproepen.. misschien moet sire een campagne starten.
maandag 25 maart 2019 om 20:50
Het ging ook over mensen die hier amper wonen, want ze wonen in GB. Ze komen nu terug naar Nederland en wij moeten daarom maar even direct voor (sociale huur)woningen zorgen, want ze hebben zelf niets geregeld. Je hebt niet eens het item hierover dat vanavond op tv was gezien.Het-groepje schreef: ↑25-03-2019 20:44Ja, die mensen wonen hier amper maar hoeveel ergernis ze oproepen.. misschien moet sire een campagne starten.
maandag 25 maart 2019 om 20:59
Och ja tuurlijk.Pipistrello schreef: ↑25-03-2019 20:19Waarschijnlijk heb jij locatie aanstaan?
Op mijn mobiel kiest de website ook automatisch de dichtstbijzijnde, Zwolle hier.
Op laptop beide op 1 pagina.
maandag 25 maart 2019 om 21:12
Aannames aannames. Waarvoor er gezorgd 'moet' worden, wat ik wel of niet op tv zie, waar ik mijn info vandaan haal...Fizz schreef: ↑25-03-2019 20:50Het ging ook over mensen die hier amper wonen, want ze wonen in GB. Ze komen nu terug naar Nederland en wij moeten daarom maar even direct voor (sociale huur)woningen zorgen, want ze hebben zelf niets geregeld. Je hebt niet eens het item hierover dat vanavond op tv was gezien.
Chill, een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.
maandag 25 maart 2019 om 21:16
Ik zou er je motto van makenHet-groepje schreef: ↑25-03-2019 21:12Aannames aannames. Waarvoor er gezorgd 'moet' worden, wat ik wel of niet op tv zie, waar ik mijn info vandaan haal...
Chill, een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 25 maart 2019 om 21:18
Wat een genot moet dat zijn wanneer je niet hoeft te vrezen dat je geen sociale huurwoning kunt krijgen omdat de Somaliers die krijgen en jij zelf óf al een sociale huurwoning hebt óf een partner die in jouw onderhoudt voorziet. Wat een genot. Wat een genot.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 25 maart 2019 om 21:19