Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pipistrello schreef:
25-03-2019 17:49
Lasagne.
Zelf gemaakt of kant en klaar?
Moire schreef:
25-03-2019 17:49
Heb je nog tips?
Ja. De tompouce-eitjes van de Hema zijn verslavend én vies.
Pokebowl.
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 17:52

Zo klinkt het ook wel.
De discodipeitjes vielen nogal tegen, want te weinig disco.
Ze hebben dit jaar iets nieuws, dat moet ik nog proberen. Misschien maar weer eens een topic openen.
Betty_Slocombe schreef:
O, dat vies heb ik dan weer geen zin in. De gin-tonic had helemaal geen alcohol, beetje jammer. En was zoet, niet bitter zoals ik verwacht had.
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 17:55
De discodipeitjes vielen nogal tegen, want te weinig disco.
Ze hebben dit jaar iets nieuws, dat moet ik nog proberen. Misschien maar weer eens een topic openen.
Eens!
Moire schreef:

Uhm... soort van zelfgemaakt. Verse bladen van AH en veel groente (met voor kerel een aparte overnschaal met gehakt erdoor) Maar voor de saus gebruik ik een Honig pakje. Die vinden wij het lekkerste.
Star² schreef:
25-03-2019 17:53
Pokebowl.

Yum. Door alle sushigepraat van de week heb ik net voor a.s. vrijdag gereserveerd om met vriendin lekker te gaan sushi eten.
Sushi in de kerk :biggrin:
https://www.bluesakura.nl/
Pipistrello schreef:
25-03-2019 17:56
Uhm... soort van zelfgemaakt. Verse bladen van AH en veel groente (met voor kerel een aparte overnschaal met gehakt erdoor) Maar voor de saus gebruik ik een Honig pakje. Die vinden wij het lekkerste.
En een pakje en ook al gefabriekte bladen. Weet niet hoor.

Wat is er zo fantastisch aan dat bowl eten tegenwoordig? Flikker iets naast elkaar in een kom en je bent hip.
Pipistrello schreef:
25-03-2019 17:58
Yum. Door alle sushigepraat van de week heb ik net voor a.s. vrijdag gereserveerd om met vriendin lekker te gaan sushi eten.
Wat leuk!
Gebakken gepaneerde camembert met cranberrysaus. Voor het gezondheidsgehalte nog een kilo aan gemengd groenvoer met rode biet.
Moire schreef:
Is dat eetbaar dan kant en klaar lasagne?

Nou ja heel vroeger eens gehad van de Aldi, mijn schoonzusje zei dat dat heel lekker was en dat we dat eens moesten proberen. Niet te vreten zeg.
I like being a mess. It's who I am.
Moire schreef:
25-03-2019 18:01

Wat is er zo fantastisch aan dat bowl eten tegenwoordig? Flikker iets naast elkaar in een kom en je bent hip.

Gewoon een poging tot gezonderige afhaal dan de kapsalon die vriend haalt :proud:
AllyMcBeal schreef:
25-03-2019 18:04
Is dat eetbaar dan kant en klaar lasagne?

Nou ja heel vroeger eens gehad van de Aldi, mijn schoonzusje zei dat dat heel lekker was en dat we dat eens moesten proberen. Niet te vreten zeg.
Jawel, dat is net als smeerworst uit een blikje, zo ranzig dat het heel soms lekker is. Daarna ben ik ook steevast 3 dagen ziek, dus meer dan 1x per jaar geef ik er niet aan toe :proud:
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:03
Gebakken gepaneerde camembert met cranberrysaus. Voor het gezondheidsgehalte nog een kilo aan gemengd groenvoer met rode biet.

Lekker! Zelf gepaneerd enzo?
Star² schreef:
25-03-2019 18:05
Gewoon een poging tot gezonderige afhaal dan de kapsalon die vriend haalt :proud:
Nee, ik bedoel, ik zie het echt overal. Hij ook maar eens op AH. doe al je ingrediënten naast elkaar in een kom en je bent hip.
Moire schreef:
25-03-2019 18:01

Stonebowl, Pokémon bowl... laatst mijl aten overhalen tot het bestellen van een stone bowl Pad Thai. Dat zou toch zo hemels zijn... gadverdamme wat was dat goor. Doe mij maar een ouderwetse tjaptjoi van de Chinees.
Moire schreef:
Jawel, dat is net als smeerworst uit een blikje, zo ranzig dat het heel soms lekker is. Daarna ben ik ook steevast 3 dagen ziek, dus meer dan 1x per jaar geef ik er niet aan toe :proud:
Oeh ja die blikjes smeerworst zo heel af en toe moet dat. :facepalm:
I like being a mess. It's who I am.
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:06
Stonebowl, Pokémon bowl... laatst mijl aten overhalen tot het bestellen van een stone bowl Pad Thai. Dat zou toch zo hemels zijn... gadverdamme wat was dat goor. Doe mij maar een ouderwetse tjaptjoi van de Chinees.

Ghe ghe. Arme Pikachu.
Star² schreef:
25-03-2019 18:06
Lekker! Zelf gepaneerd enzo?
Door man ja. Ik hussel alleen salades en pureer zelfgemaakte soepen.
Poke bowl. Stomme autocorrect
Moire schreef:

Het komt er ook ongeveer hetzelfde uit als dat het erin gaat. :biggrin:
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:08
Door man ja. Ik hussel alleen salades en pureer zelfgemaakte soepen.

Vraag hem eens om het recept dan en of alle camembert bruikbaar is. Alsjeblieft :)
Pipistrello schreef:
25-03-2019 17:58
Oeh daar heb ik laatst met Rosanna gegeten. Leuke tent.

Ik eet vanavond al sushi, net zelf gemaakt. :)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven