Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
RikM schreef:
25-03-2019 18:08
Het komt er ook ongeveer hetzelfde uit als dat het erin gaat. :biggrin:
Nou, ik poep niet rood met klontjes hoor.
Star² schreef:
25-03-2019 18:09
Vraag hem eens om het recept dan en of alle camembert bruikbaar is. Alsjeblieft :)
Man zegt:

“Iedere ronde camembert is prima. Nodig: ei, paneermeel (kant en klaar of zelf te maken). Snijd de camembert in vier stukken. Klutst het ei in een kom. Haal het stuk camembert door het geklutste ei en daarna door het paneermeel. Geheim van een extra krokant korstje: haal ieder stukje camembert nogmaals door het ei en paneermeel. Daarna bakken in olie in een wok (frituren kan ook maar wij hebben geen friteuse).
Kia•Ora schreef:
25-03-2019 18:10
Oeh daar heb ik laatst met Rosanna gegeten. Leuke tent.

Ik eet vanavond al sushi, net zelf gemaakt. :)
Opscheppert.
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:14
Man zegt:

“Iedere ronde camembert is prima. Nodig: ei, paneermeel (kant en klaar of zelf te maken). Snijd de camembert in vier stukken. Klutst het ei in een kom. Haal het stuk camembert door het geklutste ei en daarna door het paneermeel. Geheim van een extra krokant korstje: haal ieder stukje camembert nogmaals door het ei en paneermeel. Daarna bakken in olie in een wok (frituren kan ook maar wij hebben geen friteuse).

Thx!
Star² schreef:
Thx!
Zoon zegt: “Als het ruikt naar gebruikte voetbalsokken, dan is het klaar in de olie”
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:16
Zoon zegt: “Als het ruikt naar gebruikte voetbalsokken, dan is het klaar in de olie”

Zal het onthouden :rofl:
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:03
Gebakken gepaneerde camembert met cranberrysaus. Voor het gezondheidsgehalte nog een kilo aan gemengd groenvoer met rode biet.

Dat beetje groen gaat vast helpen naast die calorieënbom. ;-)
Zelfgemaakte risotto.
RikM schreef:
25-03-2019 18:19
Dat beetje groen gaat vast helpen naast die calorieënbom. ;-)
Kan het hebben. En als ik het niet kon hebben at ik het ook.
lemoos2 schreef:
25-03-2019 18:21
Kan het hebben. En als ik het niet kon hebben at ik het ook.
Mwoah, je eet een kwart? Dat mag best :proud:
Moire schreef:
25-03-2019 18:06
Nee, ik bedoel, ik zie het echt overal. Hij ook maar eens op AH. doe al je ingrediënten naast elkaar in een kom en je bent hip.

Ik zie het als sushi die je met een lepel kunt eten
Een bowl. Overigens niet lekker en drie dagen buikpijn gehad.

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... dodressing
Moire schreef:
Opscheppert.
Wil je ook? Ik heb genoeg hoor.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Moire schreef:
25-03-2019 18:47
Een bowl. Overigens niet lekker en drie dagen buikpijn gehad.

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... dodressing
Het ziet er al goor uit op het plaatje.
Moire schreef:
25-03-2019 18:01
Wat leuk!
Dat is geen kerk. Het kerkje staat er achter, daar zit een kroeg annex bierbrouwerij in. Stanislaus Brewkowitz heet het. Eeuwenoud kerkje.

Blue Sakura zit in een gewoon horecapand met heel veel tafels.
yasmijn schreef:
25-03-2019 19:08
Dat is geen kerk. Het kerkje staat er achter, daar zit een kroeg annex bierbrouwerij in. Stanislaus Brewkowitz heet het. Eeuwenoud kerkje.

Blue Sakura zit in een gewoon horecapand met heel veel tafels.

Die in Enschede ja. Daar had ik het dan weer niet over. Die in mijn stad zit in een kerk.
Zat daar eerst een ander restaurant in? Ik heb daar wel eens in een kerk gegeten, maar dat was geen sushi.
Pipistrello schreef:
25-03-2019 19:22
Die in Enschede ja. Daar had ik het dan weer niet over. Die in mijn stad zit in een kerk.
:high5:
I like being a mess. It's who I am.
Pipistrello schreef:
Dat zie je vast verkeerd hoor.
Marana-- schreef:
25-03-2019 19:28
Zat daar eerst een ander restaurant in? Ik heb daar wel eens in een kerk gegeten, maar dat was geen sushi.

Ik kan me geen ander restaurant daar herinneren.
Er is nog een kerk in Zwolle waar je kunt eten, misschien bedoel je deze: https://www.libris.nl/waanders/brasserie/ of deze: http://hetrefter.com/
Pipistrello schreef:
Ooh je link verwees naar Enschede 😂
Zuurkool met worst.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
yasmijn schreef:
25-03-2019 19:57
Ooh je link verwees naar Enschede 😂

Nee hoor. Enschede en Zwolle delen de website.
Ik heb enorme zin om een topic te openen over dat ik een elitaire linkse muts ben, maar dat zal wel weer een onverstandig idee zijn.
En geen paaseitjes, alleen van die vieze met crisp van de Action.
Ik heb vorige week met vriend gegeten bij deDAKKAS in Haarlem het is écht de moeite waard, lekker eten met mooi uitzicht op de Bavokerk. Het is in de binnenstad boven op een parkeergarage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven