Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dana schreef:
25-03-2019 21:47

Ik snap heus wel dat het druk legt op de woningmarkt.
Oh, toch wel. Jammer dat je dat moet verstoppen in een woordenbrij van zaken die niet gerelateerd zijn aan de echte problemen van echte mensen die een echte woning nodig hebben.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 21:26
Pralinemensen zijn vast prima mensen, maar ik kan er verder niets mee. Ze moeten gewoon lekker hun pralineding doen en mij verder niet lastigvallen.
Tsk, niet zo haatzaaiend aub. Wij kunnen duidelijk uitstekend een hele voorraad paaseitjes delen zonder ruzie te krijgen. Wij pralinemensen de die bonbondingen en jullie die met tompoes en dergelijke. De massieve verdelen we. Er is genoeg voor iedereen. So keep calm en Kumbayaaaaaa een beetje. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
25-03-2019 21:52
Tsk, niet zo haatzaaiend aub. Wij kunnen duidelijk uitstekend een hele voorraad paaseitjes delen zonder ruzie te krijgen. Wij pralinemensen de die bonbondingen en jullie die met tompoes en dergelijke. De massieve verdelen we. Er is genoeg voor iedereen. So keep calm en Kumbayaaaaaa een beetje. :proud:
Hmm. Ik ben voorzichtig toenaderend, maar alleen vanwege je fijne pleidooi voor een eerlijker woningmarkt.

Er is tegenwoordig soep voor katten. Wat een wereld.
Solomio schreef:
25-03-2019 21:49
Kersenbonbons is nog erger dan praliné.
Ik laat het 'vind ik' expres achterwege.
Ik heb ptss door kersenbonbons gekregen. Als kind dacht ik ‘oh lekker, een chocolaatje.. en toen.. :pukey:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
25-03-2019 21:53
Ik heb ptss door kersenbonbons gekregen. Als kind dacht ik ‘oh lekker, een chocolaatje.. en toen.. :pukey:
Zoiets had ik als kind met mijn eerste olijf. Bleek geen druif te zijn. :rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
Anoniem24072022141314 wijzigde dit bericht op 31-03-2019 06:45
95.00% gewijzigd
Dana schreef:
25-03-2019 21:55
Zoiets had ik als kind met mijn eerste olijf. Bleek geen druif te zijn. :rofl:
Oh ja olijven, ook zoiets vies!
Mijn moeder deed ooit wijn in een colafles, dat is ook nooit meer goedgekomen. Hoewel ik zo wel heb afgeleerd om een slok uit een fles te nemen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 21:53
Hmm. Ik ben voorzichtig toenaderend, maar alleen vanwege je fijne pleidooi voor een eerlijker woningmarkt.

Er is tegenwoordig soep voor katten. Wat een wereld.
Soep voor katten heb ik gezien inderdaad. Maar soep voor honden heb ik nog niet gezien. Wat een wereld inderdaad. De honden worden gediscrimineerd. Ik ga demonstreren in Den Haag. Dit kan echt niet :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Voor honden is er bier.
Dana schreef:
25-03-2019 22:14
Voor honden is er bier.
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd dankzij het Vivaforum :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-03-2019 22:09
Soep voor katten heb ik gezien inderdaad. Maar soep voor honden heb ik nog niet gezien.

Telt toiletsoep ook?
charlottew88 schreef:
25-03-2019 21:28
Alleen over Somaliërs? En niet over Syriërs, Afghanen, Irakezen, Iraniërs of andere "gelukszoekers"?
Nee joh, over Somaliërs is men eensgezind, die andere groepen staan ook nog weleens positief in het nieuws dus daar branden ze hun handen niet aan.
charlottew88 schreef:
25-03-2019 22:20
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd dankzij het Vivaforum :yes:
Ja, Kwispel bier. I shit you not. Kreeg man cadeau in de dierenwinkel bij de aanschaf van x kilo hondenvoer in december. Hond trok er zijn neus voor op. Ik denk dat hij gewoon wacht op rode wijn voor honden. Het is een beetje een snob.
.
Anoniem24072022141314 wijzigde dit bericht op 31-03-2019 06:47
99.46% gewijzigd
lemoos2 schreef:
26-03-2019 03:12
Ja, Kwispel bier. I shit you not. Kreeg man cadeau in de dierenwinkel bij de aanschaf van x kilo hondenvoer in december. Hond trok er zijn neus voor op. Ik denk dat hij gewoon wacht op rode wijn voor honden. Het is een beetje een snob.
Ik ken een hond die altijd heel teleurgesteld doet als hij geen bier krijgt
Zal de eigenaars tippen!
Dat badkamertopic :rofl:
Ik heb mijn katten die soep gegeven. Ze vonden er geen bal aan en de hele keukenvloer zat onder.
Star² schreef:
26-03-2019 07:25
Dat badkamertopic :rofl:
Ik geloof er geen bal van.
Solomio schreef:
25-03-2019 21:49
Kersenbonbons is nog erger dan praliné.
Ik laat het 'vind ik' expres achterwege.
Kersenbonbons zijn verschrikkelijk. Trouwens alle bonbons met 'fruitvulling'. Brrrr.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
26-03-2019 07:41
Ik geloof er geen bal van.
Ik ook niet.

Zou een man mij ook niet moeten flikken trouwens :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
26-03-2019 08:12
Kersenbonbons zijn verschrikkelijk. Trouwens alle bonbons 'fruitvulling'. Bert.
Wat heeft Bert je nu weer misdaan? ;-D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het-groepje schreef:
25-03-2019 22:35
Nee joh, over Somaliërs is men eensgezind, die andere groepen staan ook nog weleens positief in het nieuws dus daar branden ze hun handen niet aan.
:lightbulb:
lemoos2 schreef:
26-03-2019 03:12
:rofl:
Vanzai schreef:
25-03-2019 21:18
Wat een genot moet dat zijn wanneer je niet hoeft te vrezen dat je geen sociale huurwoning kunt krijgen omdat de Somaliers die krijgen en jij zelf óf al een sociale huurwoning hebt óf een partner die in jouw onderhoudt voorziet. Wat een genot. Wat een genot.
Iedereen die remigreert heeft hetzelfde probleem: je moet zelf, vanuit het land waarin je op dat moment woont, voor woonruimte en werk zorgen. De overheid helpt bij dat proces niemand en is daartoe ook niet verplicht.
Het zal aan mij liggen maar er is blijkbaar een groep moeders die het heel normaal vinden om alle nachten voor een baby te zorgen want "mijn man wordt niet wakker".

Tot zover het nut van de feministische golf :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven