Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Oh, toch wel. Jammer dat je dat moet verstoppen in een woordenbrij van zaken die niet gerelateerd zijn aan de echte problemen van echte mensen die een echte woning nodig hebben.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 25 maart 2019 om 21:52
Tsk, niet zo haatzaaiend aub. Wij kunnen duidelijk uitstekend een hele voorraad paaseitjes delen zonder ruzie te krijgen. Wij pralinemensen de die bonbondingen en jullie die met tompoes en dergelijke. De massieve verdelen we. Er is genoeg voor iedereen. So keep calm en Kumbayaaaaaa een beetje.Betty_Slocombe schreef: ↑25-03-2019 21:26Pralinemensen zijn vast prima mensen, maar ik kan er verder niets mee. Ze moeten gewoon lekker hun pralineding doen en mij verder niet lastigvallen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 25 maart 2019 om 21:53
Hmm. Ik ben voorzichtig toenaderend, maar alleen vanwege je fijne pleidooi voor een eerlijker woningmarkt.Dana schreef: ↑25-03-2019 21:52Tsk, niet zo haatzaaiend aub. Wij kunnen duidelijk uitstekend een hele voorraad paaseitjes delen zonder ruzie te krijgen. Wij pralinemensen de die bonbondingen en jullie die met tompoes en dergelijke. De massieve verdelen we. Er is genoeg voor iedereen. So keep calm en Kumbayaaaaaa een beetje.![]()
Er is tegenwoordig soep voor katten. Wat een wereld.
maandag 25 maart 2019 om 21:53
Ik heb ptss door kersenbonbons gekregen. Als kind dacht ik ‘oh lekker, een chocolaatje.. en toen..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 25 maart 2019 om 21:55
maandag 25 maart 2019 om 21:57
Oh ja olijven, ook zoiets vies!
Mijn moeder deed ooit wijn in een colafles, dat is ook nooit meer goedgekomen. Hoewel ik zo wel heb afgeleerd om een slok uit een fles te nemen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Soep voor katten heb ik gezien inderdaad. Maar soep voor honden heb ik nog niet gezien. Wat een wereld inderdaad. De honden worden gediscrimineerd. Ik ga demonstreren in Den Haag. Dit kan echt nietBetty_Slocombe schreef: ↑25-03-2019 21:53Hmm. Ik ben voorzichtig toenaderend, maar alleen vanwege je fijne pleidooi voor een eerlijker woningmarkt.
Er is tegenwoordig soep voor katten. Wat een wereld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 25 maart 2019 om 22:20
maandag 25 maart 2019 om 22:22
charlottew88 schreef: ↑25-03-2019 22:09Soep voor katten heb ik gezien inderdaad. Maar soep voor honden heb ik nog niet gezien.
Telt toiletsoep ook?
maandag 25 maart 2019 om 22:35
Nee joh, over Somaliërs is men eensgezind, die andere groepen staan ook nog weleens positief in het nieuws dus daar branden ze hun handen niet aan.charlottew88 schreef: ↑25-03-2019 21:28Alleen over Somaliërs? En niet over Syriërs, Afghanen, Irakezen, Iraniërs of andere "gelukszoekers"?
dinsdag 26 maart 2019 om 03:12
Ja, Kwispel bier. I shit you not. Kreeg man cadeau in de dierenwinkel bij de aanschaf van x kilo hondenvoer in december. Hond trok er zijn neus voor op. Ik denk dat hij gewoon wacht op rode wijn voor honden. Het is een beetje een snob.
dinsdag 26 maart 2019 om 06:43
Ik ken een hond die altijd heel teleurgesteld doet als hij geen bier krijgt
Zal de eigenaars tippen!
dinsdag 26 maart 2019 om 08:14
Wat heeft Bert je nu weer misdaan?doornroosje9 schreef: ↑26-03-2019 08:12Kersenbonbons zijn verschrikkelijk. Trouwens alle bonbons 'fruitvulling'. Bert.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 26 maart 2019 om 08:46
Het-groepje schreef: ↑25-03-2019 22:35Nee joh, over Somaliërs is men eensgezind, die andere groepen staan ook nog weleens positief in het nieuws dus daar branden ze hun handen niet aan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 maart 2019 om 08:47
dinsdag 26 maart 2019 om 08:55
Iedereen die remigreert heeft hetzelfde probleem: je moet zelf, vanuit het land waarin je op dat moment woont, voor woonruimte en werk zorgen. De overheid helpt bij dat proces niemand en is daartoe ook niet verplicht.