Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 maart 2019 om 09:27
Ik moet zeggen dat ik ook de nachten alleen doe.. maar baby slaapt naast me, maakt smakgeluidje, ik geef liggend bv en we slapen zo allemaal rustig door. Als baby zo af en toe besluit te krijsen en niet wil drinken dan geef ik ‘m wel aan man met de boodschap ‘het is geen eten dus succes ermee’.the_Wicked_Witch schreef: ↑26-03-2019 09:06Het zal aan mij liggen maar er is blijkbaar een groep moeders die het heel normaal vinden om alle nachten voor een baby te zorgen want "mijn man wordt niet wakker".
Tot zover het nut van de feministische golf![]()
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 26 maart 2019 om 09:34
Malagueña schreef: ↑26-03-2019 09:27Ik moet zeggen dat ik ook de nachten alleen doe.. maar baby slaapt naast me, maakt smakgeluidje, ik geef liggend bv en we slapen zo allemaal rustig door. Als baby zo af en toe besluit te krijsen en niet wil drinken dan geef ik ‘m wel aan man met de boodschap ‘het is geen eten dus succes ermee’.
Zoals ik in dat topic al zei, het hoeft van mij echt niet tot 3 cijfers na de komma verdeeld te worden, maar daar wordt geopperd om baby maar uit logeren te doen zodat moeder kan bijtanken. Vader wordt nl niet wakker. Bizar.
dinsdag 26 maart 2019 om 09:39
Oh ik heb het hele topic niet gezien. Maar dat is idd bizar.. lijkt me dat als je de wieg ernaast zet dat hij toch echt wel wakker wordt. Hoewel er mensen schijnen te zijn die zelfs van een wekker niet wakker wordenthe_Wicked_Witch schreef: ↑26-03-2019 09:34Zoals ik in dat topic al zei, het hoeft van mij echt niet tot 3 cijfers na de komma verdeeld te worden, maar daar wordt geopperd om baby maar uit logeren te doen zodat moeder kan bijtanken. Vader wordt nl niet wakker. Bizar.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 26 maart 2019 om 09:40
dinsdag 26 maart 2019 om 09:59
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 26 maart 2019 om 10:58
Die wijn is er al, voor honden én katten.
¡Apagando las luces!
dinsdag 26 maart 2019 om 11:05
En juist dan is Red Bulletje er niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 maart 2019 om 11:13
Ik zat toevallig ook net in 'n wachtkamer, gelukkig zonder jengelkind, dus ik heb m'n noisecanceller niet hoeven gebruiken
dinsdag 26 maart 2019 om 11:21
redbulletje schreef: ↑26-03-2019 11:13Ik zat toevallig ook net in 'n wachtkamer, gelukkig zonder jengelkind, dus ik heb m'n noisecanceller niet hoeven gebruiken![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 maart 2019 om 11:26
Ja zo irritant is dat zit je in de wachtkamer praat er een wildvreemde tegen je.
dinsdag 26 maart 2019 om 11:38
Ik ben zo blij met de smartphone, hoef ik niet meer in de wachtkamer in dat vreselijke 'Arts en Auto' te gaan zitten lezen om anderen bij me uit de buurt te houden.charlottew88 schreef: ↑26-03-2019 11:26Ja zo irritant is dat zit je in de wachtkamer praat er een wildvreemde tegen je.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 maart 2019 om 11:48
Zien is wat anders dan horen hė.