En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Geen bijzonderheden
Ik wilde gisteren en vandaag echt niet uit bed komen. Regen en wind. Blegh

Maar ik ga 'vrolijk' fietsend de hele stad door vandaag. Jeej :thunder:
Later is nu
Weer koud en grauw vandaag. HooooooOOOO! Hieerrr met die warmte en zon, ik ben klaar met dit weer. :'-(
Nou ik ben dus ziek voor het eerst dit jaar...
Begon al met keelpijn, verkouden en gisteren naar de Efteling geweest, waar er gisteren mooi weer voorspeld werd, was dat niet helemaal uitgekomen. 2 keer zeiknat geregend in de rij (met hare wind en hagel) en het bleef maar zo koud de hele dag met harde snijdende wind @( ... en toen kreeg ik vannacht koorts. Ik blijf nu gewoon in bed tot het echt lente is :@
Stressed is just desserts spelled backwards
Hebah, Male. Sterkte!

Ik ging vanmorgen heel enthousiast op een terrasje in de zon zitten. Lékker! En toen werd het bewolkt en een stuk minder lekker :thunder: Nog net niet te koud, voor mij, maar die zon was fijner.

Verder gelukkig heel gezellig op dat terrasje, dat dan weer wel :-]
Later is nu
Is ook belangrijk 🤣
Net buiten geweest en het was qua temperatuur wel oké, maar waar blijft de zon?! Toen we net weer binnen waren, begon het te miezeren, dus geluk gehad.
De zon schijnt :jump:

Vanmorgen was het nog frisjes, maar als het zo blijft als het nu is bij ons, kan het vanmiddag toch alleen maar mooi blijven!
Later is nu
Ik ben vandaag vrij en ik geniet van de zon. Vandaag geen klusjes in huis gedaan. Dat komt een andere keer wel weer. Hopelijk morgen nog zo'n dag :sun:
Ik moest wel werken, maar was vroeg klaar. Dus net ook lekker even buiten geweest en genoten van de zon!
Jaaa wat een mooi weer vandaag! Ook super productief geweest, zon doet de motivatie altijd goed. Morgen weer mooi hopelijk. :cheer2:
Hele tijd als ik buiten kwam, viel de temperatuur me best tegen. Het zag er warmer uit dan het was.
Later is nu
Dreamer schreef:
29-03-2019 23:33
Hele tijd als ik buiten kwam, viel de temperatuur me best tegen. Het zag er warmer uit dan het was.
Uit de wind was het heerlijk, maar de wind was fris.

Vandaag 18 graden en zon, ik baal echt dat ik weer moet werken.
Dit is zooo genieten! :sun: Ik moet naar de verjaardag van mijn schoonmoeder maar ik ben het nog even keihard aan het uitstellen. :proud:
Ik geniet helemaal. Zalig aan de cote d’azur. :sun: B-)
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
30-03-2019 16:19
Ik geniet helemaal. Zalig aan de cote d’azur. :sun: B-)
Heerlijk, ik ben jaloers! Toen ik van mijn werk kwam, was de zon helemaal weg en nu nog steeds. Ben dus ook helemaal niet buiten geweest :cry:
pamelacourson schreef:
30-03-2019 16:22
Heerlijk, ik ben jaloers! Toen ik van mijn werk kwam, was de zon helemaal weg en nu nog steeds. Ben dus ook helemaal niet buiten geweest :cry:
Dat is balen, hier schijnt de zon nog heerlijk!
Gatinmijnsok schreef:
30-03-2019 16:24
Dat is balen, hier schijnt de zon nog heerlijk!
Ik ben toch doodmoe, moet nog even boodschappen doen en verder doe ik niks meer, dus het is ook weer niet zo erg. En dan hoop ik maar dat het snel weer zulk mooi weer wordt.
Het was echt zalig, de zon was zelfs best heet. Heb een tuin op het zuiden hij staat nog laag dus als snel weg, maar heb er toch een paar uur van genoten.
Was een beetje laat vandaag ( was gewoon lui ) even wat boodschappen gedaan, ik wilde de voortuin gaan doen ( zo gebeurt maar hik er altijd tegenaan) Dochter zei, mam kom op ga nou gewoon met je boek in de tuin zitten.

Lekker ding, ze zou me helpen :rofl: Ach volgend weekend dan maar ;-)
Het was echt heerlijk vanmiddag in de tuin. Ik heb al weer een mooi kleurtje opgedaan. Ik ging net even sigaretten halen en ik kwam een bekende tegen die vroeg op ik net terug was van vakantie.
Gisteren en vandaag prima weertje. Met zon vind ik het al gauw goed. Ik kom zoveel mogelijk buiten en merk dat ik er echt van opknap!

Gisteren was ik ergens naartoe en op de terugweg tegen achten was het nog steeds licht, zo fijn!

Ik word ook vrolijk van de bloemen, de lammetjes en de koeien die tegenover ons huis nu weer lekker buiten lopen. Het is nu echt lente! :cheer:
Weer terug in Nederland. Zonnig maar koud 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
01-04-2019 17:07
Weer terug in Nederland. Zonnig maar koud 😱
Het valt zo tegen vandaag, Het is veel kouder dan zaterdag en zelfs gisteren was het lekkerder.
Hier is het anders heerlijk in de tuin.
Ik weet niet waar jullie wonen, maar bij ons is het ook heerlijk. In de tuin bezig geweest in een dunne sweater en onderweg een spijkerjasje eroverheen, ik heb het helemaal niet koud gehad (en dat zegt wat :mrgreen: ) Mijn buuv zat in een korte broek en shirtje in de tuin en dat kon prima in de zon en uit de wind.
Het is schitterend weer hier, maar er waait een koude wind.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven