Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

dinsdag 26 maart 2019 om 11:42
Goedemorgen. Ik vind vlees de moeilijkste keuze coetje.dan doe ik gewoon n dag zonder.
Ik lust niet alle vlees. Vaak doen mijn man en ik.samen met n biefstukje
en nee dat is geen zuinigheid. Ik vind samen een wel genoeg, mijn man is ook niet zo van die grote stukken vlees .
n Snitzel vind ik ook al snel te groot.
Ontbijt vanmorgen. brood met ei met spek. En een met pindakaas.en koffie.
Straks neem ik n sinaasappel.
Ik lust niet alle vlees. Vaak doen mijn man en ik.samen met n biefstukje
n Snitzel vind ik ook al snel te groot.
Ontbijt vanmorgen. brood met ei met spek. En een met pindakaas.en koffie.
Straks neem ik n sinaasappel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 26 maart 2019 om 11:46
dinsdag 26 maart 2019 om 12:40
Ja zeker jij wel.
coetje. Ik lust ook niet alle groente.wel de meeste soorten bonen.
Kijk straks wel in de kast wat er is. Vandaag wss.blik groente,doperwten en worteltjes lust ik wel graag.bruine bonen en capucijners ook wel.maar voor de rest niets uit blik. .
Kijk straks wel in de kast wat er is. Vandaag wss.blik groente,doperwten en worteltjes lust ik wel graag.bruine bonen en capucijners ook wel.maar voor de rest niets uit blik. .
dinsdag 26 maart 2019 om 16:18
Ik zit te wachten bij de fysio en kreeg een kop koffie hier.
Oudste heeft zin in bloemkool,middelste en jongste willen tuinbonen.Voor mezelf ligt er nog wat prei,die ga ik stoven.
En ik heb filetlapjes meegenomen.
Chris,ik lust wel alle groenten maar niet alles gekookt.Brocolli bijvoorbeeld wil ik alleen geroerbakt en wortels rauw.
Zag dat er weer asperges zijn maar mij nog te duur.
Oudste heeft zin in bloemkool,middelste en jongste willen tuinbonen.Voor mezelf ligt er nog wat prei,die ga ik stoven.
En ik heb filetlapjes meegenomen.
Chris,ik lust wel alle groenten maar niet alles gekookt.Brocolli bijvoorbeeld wil ik alleen geroerbakt en wortels rauw.
Zag dat er weer asperges zijn maar mij nog te duur.
woensdag 27 maart 2019 om 10:42
woensdag 27 maart 2019 om 13:03
Wat een ellende ZZ en nu? Kan de operatie opnieuw? Ben je nu wel thuis? Je hoeft niet overal op te antwoorden hoor maar ik denk aan je 
VL vervelend dat het bij jou ook even niet loopt zoals je zou wilen
Inderdaad Llotte al een tijdje niet gezien. Hopelijk alles goed met je Llotte en bevalt je nieuwe karretje?
Coetje ik ben ook even inspiratieloos dus heb maar een bakje hutspot met rookworst en een heel klein bakje hachee uit de vriezer gehaald. Ik bepaal meestal eerst welk soort vlees/vis en zoek daar de rest wel bij. Later deze week of volgende week weer een wokje macaroniprutje maken. Ook altijd makkelijk op de dinsdag. En de naailes was zeker leuk, bloes schiet lekker op! En ben naast de jas nog meer nieuwe projectjes aan het zoeken. Knoopsgaten jas blijft een ellende. Doe nog 1 poging en anders mag ik x even langskomen met mijn machine en zij kan het in nood wel voor me maken maar dan zien de knoopsgaten er verschillend uit en wil het eigenlijk ook we graag zelf afmaken.
Chris, Lidl heeft kleine varkensfiletlapjes van 80 of 100 gram, geloof 5 in een pakje. Daar maak ik altijd een schnitzeltje van. Koop sowieso geen gepaneerde want dan zie je niet wel vlees eronder zit.
Gister at ik net als maandag een wrap met een soort van chili con carne gegratineerd met een beetje kaas. Brood bij ontbijt en lunch is steeds, heerlijk, waldkornbrood. Deels met kaas en deels met duo penotti.
Nu maar eens een nieuwe poging doen de vragenlijst van de huisartsenpraktijk in te vullen. Is mbt de diabetes maar krijg steeds melding van error/kan pagina niet vinden.

VL vervelend dat het bij jou ook even niet loopt zoals je zou wilen

Inderdaad Llotte al een tijdje niet gezien. Hopelijk alles goed met je Llotte en bevalt je nieuwe karretje?
Coetje ik ben ook even inspiratieloos dus heb maar een bakje hutspot met rookworst en een heel klein bakje hachee uit de vriezer gehaald. Ik bepaal meestal eerst welk soort vlees/vis en zoek daar de rest wel bij. Later deze week of volgende week weer een wokje macaroniprutje maken. Ook altijd makkelijk op de dinsdag. En de naailes was zeker leuk, bloes schiet lekker op! En ben naast de jas nog meer nieuwe projectjes aan het zoeken. Knoopsgaten jas blijft een ellende. Doe nog 1 poging en anders mag ik x even langskomen met mijn machine en zij kan het in nood wel voor me maken maar dan zien de knoopsgaten er verschillend uit en wil het eigenlijk ook we graag zelf afmaken.
Chris, Lidl heeft kleine varkensfiletlapjes van 80 of 100 gram, geloof 5 in een pakje. Daar maak ik altijd een schnitzeltje van. Koop sowieso geen gepaneerde want dan zie je niet wel vlees eronder zit.
Gister at ik net als maandag een wrap met een soort van chili con carne gegratineerd met een beetje kaas. Brood bij ontbijt en lunch is steeds, heerlijk, waldkornbrood. Deels met kaas en deels met duo penotti.
Nu maar eens een nieuwe poging doen de vragenlijst van de huisartsenpraktijk in te vullen. Is mbt de diabetes maar krijg steeds melding van error/kan pagina niet vinden.
woensdag 27 maart 2019 om 13:28
Wat vervelend dat die knoopsgaten niet lukken! Zelf denk ik dat het een ander niet zo gauw opvalt als ze een beetje verschillen...
Ja, die operatie moet opnieuw en eigenlijk met spoed. Het gaat nu niet goed. As if I care.
Dus morgen weer heen voor voorbereiding, dag erna gesprek met chirurg en dan gaan we weer.
Gisteren kwam ik thuis en gooide 2 Mora vega kroketten in de fryer.
Lekker, zeker voor vega. Maar ik verkies toch de vleesvariant.
Vandaag bak ik spinazie, met gekookt ei. Op brood. Met veel witte peper.
Ja, die operatie moet opnieuw en eigenlijk met spoed. Het gaat nu niet goed. As if I care.
Dus morgen weer heen voor voorbereiding, dag erna gesprek met chirurg en dan gaan we weer.
Gisteren kwam ik thuis en gooide 2 Mora vega kroketten in de fryer.
Lekker, zeker voor vega. Maar ik verkies toch de vleesvariant.
Vandaag bak ik spinazie, met gekookt ei. Op brood. Met veel witte peper.
woensdag 27 maart 2019 om 13:56
Dus je bent gewoon thuis Zenzeo.
Je bent er maar druk mee
Thee,leuk hoor dat je zo bezig bent met naai projectjes.
Ik was met dochter naar de Sligro,vind ik altijd heel leuk om rond te lopen.
Weer wat bulk ingeslagen en lekkere dingen geproefd.
Daarna nog boodschappen gedaan bij de lidl en jumbo,alles weer goed aangevuld.
Je bent er maar druk mee

Thee,leuk hoor dat je zo bezig bent met naai projectjes.
Ik was met dochter naar de Sligro,vind ik altijd heel leuk om rond te lopen.
Weer wat bulk ingeslagen en lekkere dingen geproefd.
Daarna nog boodschappen gedaan bij de lidl en jumbo,alles weer goed aangevuld.

woensdag 27 maart 2019 om 16:41
Wij hebben hier in de buurt even wat boodschappen gehaald .witte bolletjes en wat beleg voor de lunch morgen. Krop sla om de broodjes wat aan te kleden.
Dan nog soepje tegen n uur of twee . smorgens drinken we meestal koffie met iets lekkers.daarna n wijntje .en zo komen we de dag wel rond.
Tegen n uur of 5 gaan ze weer naar huis. Eerder bleven ze savonds ook eten en nog wat kletsen.maar dat is intussen afgeschaft.
Zenzeo ik heb het met je te doen,wat n narigheid steeds.
Spinazie bakken op n boterham.nooit van gehoord.
Wens je veel geluk en sterkte voor het gesprek morgen.
coetje ik kom nooit meer bij de Sligro.en ook niet bij de Makro.toen we stopten met de zaak.heeft de Makro onze kaart ingetrokken. Zo belachelijk.want iedereen kan er kopen. En er zijn mensen genoeg die zeggen ga n keer met mij mee. Of gebruik mijn kaart. Daar ben ik dan te eigenwijs voor
thee wat n ellende die knoopsgaten . Gelukkig dat het bloesje beter gaat.
Mijn man maakt altijd snitzels zelf .net wat je zegt. Weet je wat er onder zit,
Al kopen wij in Duitsland wel eens van de slager.daar kun je ze vaak kant en klaar kopen.om zo warm te eten zijn kleine snitzeltjes .maar heel erg lekker .
Straks eten wij denk ik maar pannekoeken. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Dan nog soepje tegen n uur of twee . smorgens drinken we meestal koffie met iets lekkers.daarna n wijntje .en zo komen we de dag wel rond.
Tegen n uur of 5 gaan ze weer naar huis. Eerder bleven ze savonds ook eten en nog wat kletsen.maar dat is intussen afgeschaft.
Zenzeo ik heb het met je te doen,wat n narigheid steeds.
Spinazie bakken op n boterham.nooit van gehoord.
Wens je veel geluk en sterkte voor het gesprek morgen.
coetje ik kom nooit meer bij de Sligro.en ook niet bij de Makro.toen we stopten met de zaak.heeft de Makro onze kaart ingetrokken. Zo belachelijk.want iedereen kan er kopen. En er zijn mensen genoeg die zeggen ga n keer met mij mee. Of gebruik mijn kaart. Daar ben ik dan te eigenwijs voor
thee wat n ellende die knoopsgaten . Gelukkig dat het bloesje beter gaat.
Mijn man maakt altijd snitzels zelf .net wat je zegt. Weet je wat er onder zit,
Al kopen wij in Duitsland wel eens van de slager.daar kun je ze vaak kant en klaar kopen.om zo warm te eten zijn kleine snitzeltjes .maar heel erg lekker .
Straks eten wij denk ik maar pannekoeken. Maar dat weet ik nog niet zeker.
woensdag 27 maart 2019 om 20:24
woensdag 27 maart 2019 om 21:20
donderdag 28 maart 2019 om 08:35
Goedemorgen,
Viva,hoop dat je lekker hebt geslapen.
Zenzeo,sterkte vandaag in het ziekenhuis.
Ik ga werken vandaag,drukke dag voor de boeg want de baas is ziek.
Ontbijt koffie en 2 crackers met oude kaas,voor de lunch een bakje griekse yoghurt met wat aardbeien en griekse yoghurt.
Aardbeien komen van de lidl,waren maar 1.49 en vallen niet tegen.Natuurlijk nog niet heel zoet maar voor in de yoghurt goed te doen.
Fijne dag allemaal!
Viva,hoop dat je lekker hebt geslapen.
Zenzeo,sterkte vandaag in het ziekenhuis.
Ik ga werken vandaag,drukke dag voor de boeg want de baas is ziek.
Ontbijt koffie en 2 crackers met oude kaas,voor de lunch een bakje griekse yoghurt met wat aardbeien en griekse yoghurt.
Aardbeien komen van de lidl,waren maar 1.49 en vallen niet tegen.Natuurlijk nog niet heel zoet maar voor in de yoghurt goed te doen.
Fijne dag allemaal!