Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Alixane schreef:
30-03-2019 00:06
-
Ik leg die wasbeer pas op de BBQ als hij dood is hoor! :O
Dierenleed
Moire schreef:
30-03-2019 00:07
Dierenleed
-
Wordt gecompenseerd met mensenvreugd bij het oppeuzelen van al dat lekkers. Een soort van vreugdevol leed balans. Mooi he?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
30-03-2019 00:10
-
Wordt gecompenseerd met mensenvreugd bij het oppeuzelen van al dat lekkers. Een soort van vreugdevol leed balans. Mooi he?
Dat vindt de CM niet.

Druk morgen, alle horlogetjes een uur vooruit draaien.
Wasbeer op de BBQ? O_O
lemoos2 schreef:
30-03-2019 00:13
Wasbeer op de BBQ? O_O
Straks een overvloed!
lemoos2 schreef:
Wasbeer op de BBQ? O_O
Gelukkig maar dat de mensen net op tijd genezen zijn van het "o, napraat zeg me wat ik moet vinden en eten"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
lemoos2 schreef:
Wasbeer op de BBQ? O_O
-
In een stoofpotje kan ook lekker zijn! Maar dan moet je de laurier niet vergeten.
Moire schreef:
30-03-2019 00:12
Dat vindt de CM niet.

Druk morgen, alle horlogetjes een uur vooruit draaien.
-
Ik doe lekker niet mee met dat zomer/wintertijd gedoe. Elk jaar breek ik mijn nagels af met al die horloges die ik vooruit/achteruit moet draaien. Mijn nagels zijn belangrijk. Ik voel een nieuw topic "mijn nagels overleven de zomer/wintertijd niet!".
Alixane schreef:
30-03-2019 00:35
-
In een stoofpotje kan ook lekker zijn! Maar dan moet je de laurier niet vergeten.
Wel alert zijn op rabies..
Alixane schreef:
30-03-2019 00:40
-
Ik doe lekker niet mee met dat zomer/wintertijd gedoe. Elk jaar breek ik mijn nagels af met al die horloges die ik vooruit/achteruit moet draaien. Mijn nagels zijn belangrijk. Ik voel een nieuw topic "mijn nagels overleven de zomer/wintertijd niet!".
Moet wel. Anders hebben mijn dieren er last van dat de klok verzet is.
Ik zit nu lekker aan de massieve paaseieren, van de Aldi.
Ik heb geen paaseitjes. Wel mini roze koeken en bananenbrood. Maar ik wil paaseitjes.
Moire schreef:
30-03-2019 00:41
Moet wel. Anders hebben mijn dieren er last van dat de klok verzet is.
-
Zet ze drie dagen in een donkere kamer met alleen water, tegen de tijd dat je ze eruit laat hebben ze geen idee of het winter of zomer is. Laat staan hoe laat het is :proud:
Alixane schreef:
30-03-2019 00:35
-
Dan lijkt het weer teveel op knien in ut zoer (konijn in ‘t zuur).
Alixane schreef:
30-03-2019 00:44
-
Zet ze drie dagen in een donkere kamer met alleen water, tegen de tijd dat je ze eruit laat hebben ze geen idee of het winter of zomer is. Laat staan hoe laat het is :proud:
Jij hebt niet zoveel met poezelige diertjes begrijp ik :-D
Ik heb geen donkere kamer en dan wordt het ook nog langer ligt. Drama, drama.
lemoos2 schreef:
30-03-2019 00:45
Jij hebt niet zoveel met poezelige diertjes begrijp ik :-D
-
Jawel hoor, ik ben gek op poezelige diertjes :proud: . Maar ik kan er wel lekker over ouwehoeren, moet ook kunnen toch? :winkie:
Mijn natuurkundedocent had een kattenvacht om statische elektriciteit op te wekken. Ging volgens hem daar het beste mee.
Moire schreef:
30-03-2019 00:45
Ik heb geen donkere kamer en dan wordt het ook nog langer ligt. Drama, drama.
-
Bouw een donkere tent van wasbeervellen (oei, kan dit nog wel?), voelen die schatjes van jou zich meteen weer "back to the roots". Gaat wel meuren op een gegeven moment, dat dan wel weer.
Moire schreef:
30-03-2019 00:49
Mijn natuurkundedocent had een kattenvacht om statische elektriciteit op te wekken. Ging volgens hem daar het beste mee.

Hey! Zaten wij op dezelfde school? :O
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
30-03-2019 00:51
Hey! Zaten wij op dezelfde school? :O
Ja, geen idee natuurlijk! Ik kende toen iig geen Courage. Hij was de eeneiige tweeling broer van Griet Titulaer.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 30-03-2019 00:54
13.92% gewijzigd
Alixane schreef:
30-03-2019 00:51
-
Bouw een donkere tent van wasbeervellen (oei, kan dit nog wel?), voelen die schatjes van jou zich meteen weer "back to the roots". Gaat wel meuren op een gegeven moment, dat dan wel weer.
Ik wilde een iglootje bouwen met caviakadavers. Wasbeervellen zijn nog lastig te krijgen.
Duh. :proud:
Begon zijn achternaam met een F?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
30-03-2019 00:53
Duh. :proud:
Begon zijn achternaam met een F?
Zie even mijn aanvulling.
Moire schreef:
30-03-2019 00:49
Je natuurkundemeester heeft gelijk: niks zo statisch als een kattenvacht. Zeker in de winter, mijn kat elektrocuteert me dan altijd zo ongeveer als ze me kopjes komt geven. Dus dan zal dat ook wel zo werken met een kattenvacht zonder kat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven