Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:23
zaterdag 30 maart 2019 om 00:40
-
Ik doe lekker niet mee met dat zomer/wintertijd gedoe. Elk jaar breek ik mijn nagels af met al die horloges die ik vooruit/achteruit moet draaien. Mijn nagels zijn belangrijk. Ik voel een nieuw topic "mijn nagels overleven de zomer/wintertijd niet!".
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:41
Moet wel. Anders hebben mijn dieren er last van dat de klok verzet is.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:44
-
Zet ze drie dagen in een donkere kamer met alleen water, tegen de tijd dat je ze eruit laat hebben ze geen idee of het winter of zomer is. Laat staan hoe laat het is
zaterdag 30 maart 2019 om 00:48
zaterdag 30 maart 2019 om 00:51
-
Bouw een donkere tent van wasbeervellen (oei, kan dit nog wel?), voelen die schatjes van jou zich meteen weer "back to the roots". Gaat wel meuren op een gegeven moment, dat dan wel weer.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:51
Hey! Zaten wij op dezelfde school?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:53
Ik wilde een iglootje bouwen met caviakadavers. Wasbeervellen zijn nog lastig te krijgen.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:53
zaterdag 30 maart 2019 om 00:54
Je natuurkundemeester heeft gelijk: niks zo statisch als een kattenvacht. Zeker in de winter, mijn kat elektrocuteert me dan altijd zo ongeveer als ze me kopjes komt geven. Dus dan zal dat ook wel zo werken met een kattenvacht zonder kat.