Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Die hebben ze, voor allebei.
Ik zal van te voren nog eens goed op de site kijken, want anders koop ik denk ik veel te veel.
Ga vrijdag met zus naar naar de slangen vip avond in Haarlem. Heb er echt zin. Heb alleen helemaal niks nodig, grin. Maar lijkt me wel leuk om een keer te gaan.
Lijkt me geweldig zo`n VIP avond, maar net even iets te ver weg.....helaas. Veel plezier alvast!
Hee Elle, je hebt je niet aan de afspraak gehouden! Voor straf 3 euro minder lushbudget bij je volgende shopsessie!

Ik heb net wat producten die ik nog in de kast had staan gesorteerd en ontdekt dat ik sommige daarvan ook wel erg lekker vind... weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.

Heb vandaag weer twee proefjes van iem van het forum gekregen: aqua marina en lemslip. Aqua marina heeft vreemde stukken zeewier erin, maar is voor de rest wel lekker. Lemslip ruikt heerlijk, maar ik snap de werking niet helemaal... je moet je ermee wassen maar het schuimt niet en dat is toch wel vreemd. Wel de eerste geur van Lush die naar lekkere citroen en niet naar allesreiniger ruikt (van alle citrusproducten dan).
Sorry Pepernoek, oké dan zal ik 3 euro minder besteden, goed?

Maar vandaag ben ik er niet, dus dat scheelt weer.

Ik schrijf nog wel even of mijn pakje vandaag ook is gekomen.
Doe ik ook nog wel even hoor Lola, even goed kijken wat ik wil bestellen.
Lemslip is een buttercream, buttercream schuimen ook niet echt. Je krijgt er wel een lekker zachte huid van.
Hoe gebruik jij de lemslip kaatje? in een puff? ik wil deze echt goed laten werken want ik houououo van de geur! (hou ook heel veel van citroensorbetijs, vandaar)
ik pak gewoon de lemslip, haal er wat vanaf en smeer het helemaal over mijn lijf onder de douche.

Alleen met jelly en showergel gebruik ik een spons of puff.
hmm, denk dat mijn lemslip dan veel harder is dan die van jou, want ik kan er echt niet ´wat vanaf halen´, het is een redelijk hard stuk wat pas na heel lang in de douche liggen zacht wordt (maar nog steeds niet kneedbaar).

zacht lijkt het me wel fijner, misschien maar eens wat laten weken....
Ik ben ook een groot fan van Lush! Heb het een aantal jaar geleden bij toeval ontdekt in Maastricht. Gelukkig zit er bij ons in de regio geen winkel, anders zou ik er veel te vaak komen! Maar als ik dan eens in een stad ben waar Lush zit kan ik het echt niet laten om iets te kopen. In ons eigen huis hebben wij geen bad, maar voordat we gingen samenwonen hadden we wel een bad tot onze beschikking. Ik kocht dus eens een aantal badproducten en ze bevielen me erg goed, waardoor ik het bad nu HEEL erg mis Vooral de bruisballen waar rozenblaadjes/hartjes uit komen vond ik erg leuk!

De shampoo (in de vorm van een zeepblok) voor je haar vind ik ook super. Het krijgt er een mooie glans van!
Clarindaa, je kan lushproducten ook bestellen! Wat zijn je favo producten?
Mijn pakje was er vandaag nog niet bij

Moet dus wachten tot morgen.

Heb wel 2 vriendinnen die ook al van die rare lushverlavingsneigingen krijgen

Dat is wel makkelijk.
Hoe was de VIP avond Kaatje?

Wat zat er in de goodiebag?
Gisteren VIP avond gehad. Helaas geen paasproducten gekocht want die waren allemaal voor in bad (dat ik niet heb) en de Chox-away zeep stonk. Vond ik.

Verder waren er nog producten uit de vanillelijn binnengekomen maar ik ben niet zo van de vanille dus ook daar niks van gekocht. Wel gekocht: You snap the whip (bodybutter) Big Buffy (bodybutter) en Reincarnate (solid shampoo blok). Gratis goodiebag gekregen met een English Countryside (bathballistic), Love zeep, en een Nutts massagebar. yay!
Oooh lekker kaatje, ik hoop dat mijn pakje vandaag komt.

Heb me dinsdagavond heerlijk royaal ingesmeerd met Heavanilly, mijn vriendin die even een bakkie kwam doen kon het nog ruiken woensdagmorgen.
Dan zal de nieuwe Vanillelijn ook wel iets voor jou zijn denk ik

Hebben ze Vanilleparfum (verstuiver), Vanillebodylotion en Vanilleparfumpoeder en Vanille Solid Perfume van
Heb al weer teveel dingen gezien en gehoord die ik ook wil bestellen.
Vond hem ook heerlijk hoor, maar niet voor elke dag zeg maar.

Parfums en zo hou ik heel erg van zoet.
Moet je even geduld hebben want ik denk dat ze pas volgende week in de webshop hier in NL verkrijgbaar zijn. In de UK kun je ze wel al bestellen.
You snap the wipp, Godiva en Buffy wil ik ook, en ook Honey i washed the kids en Sandstone.

En en en en.................... duidelijk zo?
klinkt leuk kaatje! ik ben niet gegaan, verstandig he! wou me niet verplicht voelen om 25 euro uit te geven. hoewel mijn verlanglijst nu al zo lang is dat ik dat bedrag makkelijk zou halen... maar wil liever niet teveel in een keer kopen (vind het leuk om af en toe iets kleins te kopen, veel meer effect dan in een keer alles) en zoveel mogelijk uitstellen tot juli (londen).

elle, hopen dat je pakje vandaag komt! wel vertellen wat je ervan vindt he!
Oeh de lemslip klinkt ook wel goed, klinkt als een zomergeurtje, citroen lekker fris.

Ik laat het wel even horen pepernoek, kan bijna niet wachten.

Beetje sneu eigenlijk hè!
sneu? ik heb laatst de hele nacht gedroomd over lushproducten, dat is pas sneu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven