Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon! Het was heftig maar het resultaat onbetaalbaar!
Gefeliciteerd!! :cheer2:
Oooo, geweldig Freexx, gefeliciteerd! Succes met de verwerking/het herstel en vooral: genieten van de kleine man! :heart:
Gefeliciteerd Freexx!!
Hee meiden! Hoe is het met Jullie?
Hier nog steeds geen tekenen van een aankomende bevalling hoor..
De dagen gaan wel langzaam voorbij.. echt afwachten.
We hebben besloten om niet eerder te strippen dan 41 weken. Hopelijk komt het voor die tijd vanzelf op gang.
Geniet van de zon!
Hoe ver ben je nu? Ik vergeet het steeds! Hier ook geen tekenen, ik ga ook lekker de tuin in. Echt leuk dat het morgen april is, zo lang op gewacht en nu is het zo ver!! :D
Logisch haha. Ik ben as dinsdag 40 weken.
Omdat mijn eerste dochter met 39+5 kwam, had ik me ingesteld op een eind maart kindje. Ik vind het dus ook gek dat het morgen april is, en ik nog steeds zwanger ben ;-)
Inmiddels heb ik me maar op half april ingesteld :facepalm:
Haha het kan nog! ;-D
Kiwimeisje schreef:
31-03-2019 09:11
Haha het kan nog! ;-D
Nou, hier gaat vandaag niks meer gebeuren hoor! Ben de hele dag alleen thuis geweest. Heerlijk hoor, lekker gerommeld en gerelaxed. Maar nu mogen dochter en man wel weer thuis komen ;-) tis zo stilletjes. Al geniet ik enorm van deze momenten, nu kan t nog ff!
Het is april! Yes!! Hoe is het met jullie? Ik ga vandaag niets bijzonders doen, het is papadag dus ik heb chilltijd. Mn man heeft een ananas gekocht, hij is er ook klaar mee denk ik hahaha

Hoe is het met jullie? Maris: al een baby ondertussen?
Hahhaa die ananas :proud:

Hier ook papa-dag! Dochter en man gaan zo de deur uit.

Ja Maris is al even stil he! Ik hoop dat je bevallen bent Maris!
Haha nee helaas :-D

Mijn vader en broer denken dat het een 1april baby wordt, dus ik ga vanmiddag / vanavond mijn broer bellen, gewoon om te vragen hoe zijn weekend was. We bellen nooit dus ik als hij denkt dat ie oom geworden is, heb ik een geslaagde 1april grap :applause: Zal bij mijn vader niet werken, aangezien ik mijn ouders inschakel voor de bevalling. (Vooral mijn moeder, maar mijn vader mag dus niet meer zomaar met de auto weg de laatste weken :whip:)

Heb vrijdagnacht en afgelopen nacht wat voorweeën gehad, maar er zet helaas niks door.. Vanmiddag afspraak met de vk en hopelijk een plannetje bedenken.
Ohh jammer Maris!
Ja vandaag is wel een goeie dag om wat grappen uit te halen. Hier trapt niemand er in helaas ;-)
Je loopt inmiddels al aardig overtijd toch?
Haha goeie Maris! Met voorweeën enzo zou het natuurlijk zo kunnen dat vandaag de dag is!! Bij mij gaat er niets gebeuren denk ik zo, alles rustig. Al hoop ik het natuurlijk wel! :D Ga zo weer naar verloskundige, maar verwacht daar ook niets bijzonders ;)
Ik ben nu 40+4, dus valt op zich mee.
Wel een fijn idee dat het nog max 1,5 week is, eindelijk een soort 'einddatum' in zicht.
Kwaaltjes vallen bij mij mee, hoe zit dat bij jullie?
Oh ja, ik dacht dat je 21 maart uitgerekend was maar t is een weekje later. Dat valt inderdaad mee.
Hier niet echt kwaaltjes.. nou ja geen nieuwe iig. Doe wel heel rustig aan hoor, anders krijg ik last van rug/bekken. Het enige wat ik merk is dat mijn buik 's avonds wat meer gespannen is dan voorheen.
Ik heb het idee dat het hier wel een beetje rommelt maar dat kan ook tussen m'n oren zitten :facepalm:
Oe Suze en was het gerommel of was het niets? Vandaag dus je uitgerekende datum!

Maris hoe ging je 1 april grap :D

Ik heb enorm veel kwalen eerlijk gezegd. Ik slaap slecht, veel maagzuur, heb bekkenpijn vanaf het begin, veel eczeem en dus vermoeidheid waardoor ik de dagen met dreumes totaal niet aankan. Vind het heel vervelend om erover te zeuren en probeer het positief te zien, maar verlang wel erg naar een lichaam zonder constante pijn eerlijk gezegd! Gelukkig is dat dichtbij :)

Hier rommelt het wel wat door, maar dat zegt natuurlijk niets. Verloskundige zei ook dat dat erbij hoort bij een tweede, het kramperige al tijden vantevoren. Nu ik over die 39 weken ben vind ik wel echt iedere dag spannend!
Ah bah Kiwi wat duren die maanden dan lang. Wat een ellende joh al vanaf t begin zo aam het tobben. Kan me voorstellen dat je er dan wel een keer helemaal klaar mee bent. Nu over de 39 weken dus het echte aftellen is begonnen!

Ik vind de dagen met peuter ook pittig. Ik zou van alles willen, maar heb zo weinig energie en zo'n zware buik. Ik gun haar ook gewoon een fijne dag dus ben veel in strijd met m'n gevoelens.
Ik kijk er dan ook erg naar uit dat je gewoon je lijf weer terug hebt en dat je energielevel normaal is.

Ja, vandaag uitgerekend! Voel vanalles maar volgens mij zegt het nog niks over een aankomende bevalling. Ik vind het ook spannend!
Ik zat lekker met mijn schoonzusje te appen dat het nog rustig was en toen bedacht ik me dat het dan niet heel geloofwaardig zou zijn om een uur later mijn broer te bellen (haar partner). Uiteindelijk dus geen grap meer uitgehaald :-(
Ik ben mijn lijf ook wel zat. Wil graag actief kunnen zijn, maar mijn bekken kunnen dat echt niet meer aan.. En ik ben ook mijn buik wel zat. Al geniet ik nog wel heel bewust van de beweging van binnen!
Ik wilde net een heel verhaal typen, toen nieste ik en plof!! Vliezen gebroken :D dus ik wacht nu rustig op weeën geloof ik :O
Kiwimeisje schreef:
03-04-2019 09:18
Ik wilde net een heel verhaal typen, toen nieste ik en plof!! Vliezen gebroken :D dus ik wacht nu rustig op weeën geloof ik :O
Oh bofkont!!! Ik ben jaloers! Waaaahh...
Succes he, ik hoop dat de weeën snel komen.
Waren vorige keer ook eerst je vliezen gebroken?
Haha nee! Komt ook niet supervaak voor zeiden ze in mn bevalcursus. Vind het wel spannend haha
Oehh succes!!
Misschien schiet ik straks wel even uit met de peper HATSJOE :whistle:
Kiwimeisje schreef:
03-04-2019 09:52
Haha nee! Komt ook niet supervaak voor zeiden ze in mn bevalcursus. Vind het wel spannend haha
Ik ga duimen voor je dat ze op gang komen. Die krengen kwamen bij mij nooit op gang. :-? :cheer2: succes!

En blijf binnen bij de wc en pak je kraamverband, in mijn geval bleef het vruchtwater met golfjes komen... heel vervelend.
ClaireSophie schreef:
03-04-2019 10:10
Ik ga duimen voor je dat ze op gang komen. Die krengen kwamen bij mij nooit op gang. :-? :cheer2: succes!

En blijf binnen bij de wc en pak je kraamverband, in mijn geval bleef het vruchtwater met golfjes komen... heel vervelend.
Haha hoe lang heb je gewacht uiteindelijk? Ik ben ook al in de weer met kraamverband :P

Ga zo even wandelen want dat schijnt te werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven